[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:35

hee bokkers,

lees hier weleens mee,ooit wel eens gepost..

mijn tongpiercing is ontstoken,althans,iets is er flink mis.

woensdag begon mijn tong dik te worden,kreeg pijn aan de klieren erbij...meestal heb k dat voor ik ziek word.
(dikke tong,dikke pijnlijke klieren..).

gisterenavond was het zo erg,kon bijna niet meer praten,eten,drinken,slikken en werd steeds dikker die tong.
naar de huisartsenpost gegaan waar die man even keek,of ik angina had(nee,duh,heb ook geen keelpijn :+ )
gelijk zijn oordeel klaar"dat ding moet eruit".

2 minuten later stond ik buiten met een doosje antibiotica...(.'zal wel ergens een ontsteking zijn.nooit eerder gezien.fijne avond'.)

toch vanochtend piercing eruit gehaald en nu slinkt mijn tong wel ietsjes..

piercing zit er al zeker 6 of 7 jaar in.
nooit last van behalve voor het ziek worden dat ie even dik word,alsof mijn weerstand dat veroorzaakt.

maar nu...
er zat een staafje van chirurgisch staal in,of titanium geen idee.
heb nog wel een flexibele..

of,nooit meer terug indoen?

niks te zien verder,geen pus,of korstjes of wat ook...

Myryana

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:39

Is naar je piercer gaan een optie? Ik weet niet waar je precies zit maar dat lijkt mij in dit geval het handigste.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:42

heb al járen geen piercer meer,dichtsbijzijnde is 30 km verder...
geen directe voorkeur..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 11:49

Waar woon je ergens? Ik weet niet of het een optie is maar in Arnhem zit een goede piercer (Paradigm) en die zou je ook wel kunnen helpen.

Stuur hem anders een mailtje met je vragen, hij zou je wss per email ook wel kunnen helpen denk ik.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-12 13:15

Wat vervelend darkchrystal, succes ermee! :(:) je zou het even kunnen aankijken wat er nu gebeurt als je hem eruit houdt? Als hij lijkt dicht te groeien dan kun je er weer iets in doen, maar zolang dat niet gebeurt dan kun je je piercing er misschien uit houden en wachten tot het over is

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 16:39

Hey bokkers ! Ik heb dus net mijn navelpiercing laten zetten :D
De pijn viel opzich wel mee ..
Het lukt me niet om een foto te posten hier, dus kan iemand me dat vertellen :D ?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 17:11

Foto uploaden bij bijv. www.tinypic.com en dan de link van de foto tussen [*IMG] en [*/IMG] zetten ( zonder de * ).

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:09

Afbeelding

Dit is hem dus :D Tadaaaa.
Laatst bijgewerkt door Sassii op 02-06-12 18:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:10

Courses schreef:
Foto uploaden bij bijv. http://www.tinypic.com en dan de link van de foto tussen [*IMG] en [*/IMG] zetten ( zonder de * ).

Danku :)

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:12

Vind dat er best wel veel bloed bij zit, was bij die van mij helemaal niet..... ook geen pleister erop ofzo?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:19

Wat ik vast heb is die pleister haha. Ja, bij de een is geen bloed en bij de ander wel. Dat zei mn pierer ook.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:26

Haha nee ik bedoel waarom een pleister? Denk ivm het bloeden maar advies wat ik heb gekregen niet dicht plakken en lekker laten luchten.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:31

Ooh zo! Haha. Ja, vanwege het bloeden. Want mn piercer viel het gelijk al op dat het aardig begon te bloeden. Dus hij zei: Ik doe nu een pleister op je navel, en laat hem vannachts ook nog maar even zitten. Want dan zou het ook kunnen gaan bloeden, en vanaf morgen moet je leven zonder pleister op je navel.
Hoe heb jij dat eigenlijk gedaan met paardrijden aan het begin? Omdat rijbroeken bij mij best hoog zitten .. Haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 18:41

Je rijbroek aan de bovenkant even omklappen is het handigste.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 19:09

Oke dankjewel :D

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 21:46

ja ik had zelf daar geen last van met me rijbroek. Ik heb een hipster rijbroek en die zitten heel laag.... dus dat was me voordeel

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:01

Hallo,

Stille meelezer meld zich met een heel verhaal :o

Ik heb gisternacht raar op mn oor liggen slapen... Ik ben aan het stretchen, en ben bijna op 8 mm.. Ik stretch nu met snap plugs https://www.alloverpiercings.nl/artikel/snap-plugs-series-1-van-5mm-naar-8mm en ben bijna klaar. Alleen heeft mijn oor zo in de kreukels gelegen dat mn lel dik, rood en hard was, en klopte hij. -O-
Ik ben meteen gaan zeezouten en een hete douche genomen. Nu, een paar zoutbadjes verder, gaat het weer een stuk beter met mn lelletje. Hij is niet meer dik, rood en kloppend, en voelt ook niet meer hard aan. Maar nu komt t, er komt best wat wit spul uit. And It smells like hell, dus ik denk dat het oorkaas ( :r ) is. Of is het toch wondvocht/pus? Stinkt dat ook zo bij een stretch? Ik wil de plug er niet uithalen omdat mn oor nu wel rustig is. Ik heb hem 2 weken geleden gestretched naar deze maat, dus geen hele verse stretch. Iemand ideeen? En hoe voorkom ik oorkreukels met deze plugs? Uitlaten is nog even geen optie....

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 22:40

Hmm zou je niet naar een piercingshop kunnen om te vragen wat hun voor jou kunnen doen?

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-12 23:15

Zo ziet mn navelpiercing er nu uit :D
Volgens mij is't aardig goed.

Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 01:50

njiloj schreef:
Hallo,

Ik heb gisternacht raar op mn oor liggen slapen... Ik ben aan het stretchen, en ben bijna op 8 mm.. Ik stretch nu met snap plugs https://www.alloverpiercings.nl/artikel/snap-plugs-series-1-van-5mm-naar-8mm en ben bijna klaar. Alleen heeft mijn oor zo in de kreukels gelegen dat mn lel dik, rood en hard was, en klopte hij. -O-
Ik ben meteen gaan zeezouten en een hete douche genomen. Nu, een paar zoutbadjes verder, gaat het weer een stuk beter met mn lelletje. Hij is niet meer dik, rood en kloppend, en voelt ook niet meer hard aan. Maar nu komt t, er komt best wat wit spul uit. And It smells like hell, dus ik denk dat het oorkaas ( :r ) is. Of is het toch wondvocht/pus? Stinkt dat ook zo bij een stretch? Ik wil de plug er niet uithalen omdat mn oor nu wel rustig is. Ik heb hem 2 weken geleden gestretched naar deze maat, dus geen hele verse stretch. Iemand ideeen? En hoe voorkom ik oorkreukels met deze plugs? Uitlaten is nog even geen optie....

Welkom in 't leven van een stretcher haha :') Dat is inderdaad oorkaas. De een heeft er meer last van als de ander. Ik maak m'n oor elke dag schoon onder 't douchen en smeer deze daarna in met olie ( jojoba + vitamine E ) en dan word 't eignlijk al een heel stuk minder van. Ik slaap eigenlijk altijd al gewoon met m'n pluggies in, heb nooit echt problemen gehad. Zou nu gewoon even gaan aan kijken wat ie doet of glas erin gooien zodat je oor weer helemaal mooi rustig kan worden ( veel oorkaas staat vaak gelijk aan een onrustig oor, ook al oogt deze rustig ).

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 09:13

Aha! Oké Tnx! Ik stretch nu een jaartje, en heb nog niet eerder last gehad van oorkaas... ik heb normaal altijd glas in, maar dat gaat dus even niet door die snapplug set. Er liggen al wel hele mooie glazen tunneltjes te wachten op mijn eindmaat. Maar ik wacht maar even voordat ik verder ga. Eerst moet mn lel weer blij worden.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 11:26

Njiloj zitten er aan doe set geen randjes waardoor het lastig gaat? Ik had van AOP die set waar je de taper op de tunnel kan schroeven en daar zat een randje aan waardoor ik hem niet verder kreeg.. En ik wilde vanaf 5mm ook met deze set gaan stretchen maar ik durf nu niet meer zo goed die te bestellen..

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:54

Sassii schreef:
Ooh zo! Haha. Ja, vanwege het bloeden. Want mn piercer viel het gelijk al op dat het aardig begon te bloeden. Dus hij zei: Ik doe nu een pleister op je navel, en laat hem vannachts ook nog maar even zitten. Want dan zou het ook kunnen gaan bloeden, en vanaf morgen moet je leven zonder pleister op je navel.
Hoe heb jij dat eigenlijk gedaan met paardrijden aan het begin? Omdat rijbroeken bij mij best hoog zitten .. Haha.

Ik had een hele strakke (heup)joggingsbroek met rijden de eerste 2 weken. Daarna heb ik rijbroeken met een lageband/ heuprijbroeken aangeschaft. Als ik nu weer een hoge aan doe dan voelt dat echt niet prettig..

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:56

Hmm oke ! Dankjewel :D Ik rijd niet meer zo heel vaak paard, maar ga over anderhalve maand op ponykamp. Ik denk dat ik dan maar gewoon pleisters ofzo op moet gaan doen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 12:59

njiloj schreef:
Hallo,

Oorkaas :D

Bij mij krijg ik van het ene sierraad meer oorkaas dan het andere, van titanium eyelets moet ik iedere dag mijn oren wassen, dat schreeuwt om oorkaas, maar ik heb ook plugs van hout en al heb ik ze een week in, geen oorkaas te bekennen en ook geen geurtje..