er zijn al 12.475 nagelblogs geloof ik, wil je je blog vergroten zal je toch in het engels moeten typen
poes
Geplaatst: 19-12-11 22:15
xDramaQueen schreef:
ah nog een blog, wat leuk
Ik probeer altijd mooier en mooier te lakken, en mijn nagels heel mooi te zetten en mooie swatches te maken, en dan wil ik een blog doen, zodat ik ook kan zetten: these were sent to me for review
Yup en ik heb nu wel mooie nagels en ik kan al mooi lakken vind ik
Maarja, om er nu een hele blog over bij te houden, denk dat dat wel gaat vervelen, en er zijn er idd gewoon al zoveel. ik volg er een paar (scrangie uiteraard, en dan fashion polish en the polished perfectionist) maar de meeste vind ik saai. Tis vooral handig om swatches te vinden!
NOTD: OPI Rally Pretty Pink. Morgen beoordelingsgesprek, dus moet maar een beschaafd kleurtje op
Donkerblauw
Geplaatst: 19-12-11 22:23
Kijk heel af en toe op die nagelblogs.. En eigenlijk alleen maar om swatches van bepaalde lakjes op te zoeken. Het gaat meestal toch over lakjes die hier niet te krijgen zijn, dus erg veel heb je er niet aan.
Wow, de mensen bij POP hebben goed afgekeken bij Color Club. Ze lijken wel heel erg op elkaar..
Leuke groene lakjes gezien ook Ik zoek nog een donkergroene, maar liefst van Catrice (bestel niet zo graag via internet). zoiets als de oude versie van Run forest Run, vind het echt jammer dat die niet meer verkrijgbaar is...