Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:35

Leuk Maysie!

Elke keer dat ik zoiets zie, bedenk ik me weer dat ik toch echt een dotting tool aan moet schaffen, maar als puntje bij paaltje komt, doe ik het nooit :')

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:37

Leuk Maysie! :D

Aah, dankje DQ. Binnenkort maar eens even op zoek naar een goede platte kwast. En inderdaad, hoe was je weekendje weg? :)

Haha, 13 lakjes voor Sinterklaas? := Ben wel benieuwd naar welke je allemaal heb gekregen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:42

Maysie schreef:
Dit heb ik nu :)

[img ]http://i169.photobucket.com/albums/u232/maysoonfatoush/Nails/2011-12-04182836.jpg[/img]

Ha, die heb ik nu ook :D
Afbeelding

Alleen met goud streepje, ik heb geen zilver :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 19:42

Anc schreef:
Leuk Maysie!

Elke keer dat ik zoiets zie, bedenk ik me weer dat ik toch echt een dotting tool aan moet schaffen, maar als puntje bij paaltje komt, doe ik het nooit :')

je kunt ze ook zelf maken hoor! Ik gebruik ook een speld die ik in een potlood met gummetje achterop geprikt heb :Y)

xDramaQueen

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-11 19:50

leuk die met die stippels!

weekendje weg was heerlijk, heb van vriendlief uggs gekregen met "sinterklaas" :D

Afbeelding
deze het hele weekend op gehad en alleen terug gekomen met tipwear! :D

Afbeelding
ff de boel weer kortgewiekt, mijn nagels groeien echt als kool :wow:

nog restjes lemony flutter her en der _O-

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:18

Fijn dat 't leuk was, en ook een gaaf cadeau voor 'sinterklaas'! :D
Welke lak is die tweede?

Zit echt enorm te twijfelen.. Zal ik m'n nagellak op laten zitten, of eraf halen zodat ik morgen Fashion Addict op kan? Moeilijke keuzes in het leven. :+

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:21

Britt_Sisi schreef:
nou ik ben benieuwd watr ik zometeen krijg voor sinterklaas, als ik nog wat krijg, ben te laat! haha
wij leggen de cadeautjes in de auto, doet me tante de klep dicht, zit de sleutel erin hahaha oeps, nu moeten ze in hoograven de reserve sleutel halen, dan weer naar utrecht en dan nog naar amersfoort haha!
hoop dat de sint het me vergeeft :P

:')
Oepsie! :=
En, heeft de Sint je uiteindelijk nog vergeven en heeft hij je nog leuke cadeautjes gegeven?
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 04-12-11 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:22

toch maar captain Sparrow's boat met een piepklein beetje rainbow connection. Ik hoop dat ze niet al te erg in shock zijn op mijn afspraak morgenochtend M'n collega krijgt meteen ook weer een wegtrekker zodra ie m'n handen ziet *whahaha* :+
Mijn pensionklant vindt het vreselijk, ik denk niet dat zij ooit in haar leven haar nagels gelakt heeft en dan kom ik aan met al die achterlijke kleuren %)

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:24

Morrie schreef:
toch maar captain Sparrow's boat met een piepklein beetje rainbow connection. Ik hoop dat ze niet al te erg in shock zijn op mijn afspraak morgenochtend :+
Mijn pensionklant vindt het vreselijk, ik denk niet dat zij ooit in haar leven haar nagels gelakt heeft en dan kom ik aan met al die achterlijke kleuren %)

dan hebben wij het zelfde effect denk ik? heb alleen circus confetti van essence en ook met sparrows boat

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:25

LiiNd_Y schreef:
dan hebben wij het zelfde effect denk ik? heb alleen circus confetti van essence en ook met sparrows boat

yep, grappig!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:28

Morrie schreef:
toch maar captain Sparrow's boat met een piepklein beetje rainbow connection. Ik hoop dat ze niet al te erg in shock zijn op mijn afspraak morgenochtend :+

:')
Haha, m'n moeder reageert ook altijd zo overdreven op bepaalde nagellak-kleuren. Ze raakte laatst half in shock toen ik met een zeeblauwe glitter-lak aankwam. Zij vind een rode lak al extreem genoeg. :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:35

haha nou mijn ouders zitten steeds te zeuren als ze die geur ruiken...m'n ma heeft er vooral ook erg hekel aan... :+

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:39

DQ, welk lakje is die bovenste? :D

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:39

ik ben een laatbloeier w.b. nagellak denk ik, hoewel ik vroeger ook best wel extreem was hierin, voor zover ze kleurtjes hadden toen...... :+

Ik vind het wel lastig dat ik op stal ALLES met handschoenen aan moet doen, want ik ga voor mijn werk uitmesten en voeren (en na mijn werk weer).

en ik denk dat ik de enige ben die een kat heeft die nagellak heeeeerlijk vindt ruiken en het liefst op m'n nog natte nagels gaat liggen met z'n harige vel }:0 |o ik heb al gedreigd zijn nagels blauw met glitters te lakken maar volgens mij vindt ie dat helemaal te gek 8)7

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:42

Morrie schreef:
en ik denk dat ik de enige ben die een kat heeft die nagellak heeeeerlijk vindt ruiken en het liefst op m'n nog natte nagels gaat liggen met z'n harige vel }:0 |o ik heb al gedreigd zijn nagels blauw met glitters te lakken maar volgens mij vindt ie dat helemaal te gek 8)7

Nee hoor. :=
De kat van m'n ouders vind het ook heerlijk. Ze zit het liefst met haar kop ín het flesje nagellak geloof ik. Als ik m'n nagels aan het doen ben moet ze er altijd bij zitten, en zich ermee bemoeien. Toen ik laatst op hun huis paste, heeft ze m'n natte nagels een kopje gegeven, en had ze dus een dikke streep roze nagellak op haar wang. Was toen nog heel wat om haar te vangen en weer schoon te krijgen. :+
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 04-12-11 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:42

*hahaha* deze kat is wit met wat zwart en langharig (Turkse van) daar kan ik wel iets moois van maken.....

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:45

_O-
Die van m'n ouders is ook wit met wat zwart, maar dan wel kortharig.
Het werd mij niet echt in dank afgenomen dat ik het roze van haar wang wilde halen. Maf dier. :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:48

dan laat je het roze toch lekker zitten? :D :=

onze kat mag neit binnen komen, dus weet niet hoe hij erop zal reageren :P

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:51

LiiNd_Y schreef:
dan laat je het roze toch lekker zitten? :D :=

Neeh dat leek mij op een of andere manier niet zo'n goed idee. :Y)
Heb haar toen maar een nieuw knal-roze halsbandje gegeven, toen waren we weer vriendinnetjes. :))

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:52

Ik vind mijn nagels redelijk beschaafd, alleen jammer dat ik 1 kapotte vinger heb, ik stond vorige week te filmen bij de hoefsmid, toen ie de haakse slijper ompakte en mijn vinger raakte, ik schrok zo dat ik m'n telefoon liet vallen, dacht dat ie de vinger eraf had gehakt, mar het viel mee, het ziet er alleen niet uit nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:53

Zal heus geen kwaad kunnen als je die nageltjes lakt toch O:)

Ik ben ziek en moet mijn nagels lakken maar kan echt de energie niet opbrengen om het te doen. Pfffff. En ik weet ook al niet wat ik er op zou moeten doen haha!

Ik ben trouwens juf en mijn nagels worden iedere les wel door 1 of meerdere meisjes bewonderd ;)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 20:56

ik had vroeger 2 Jack Russells en die hebben vaak genoeg weken lang met rode nagels rond gelopen, dan lagen ze te slapen en kon ik me niet inhouden :+ was vooral voor de reu erg leuk 8-)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:03

*ZUCHT* :roll: :roll:

Afbeelding

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:04

Gewoon dat witte dingetje loshalen, dopje er weer opdraaien en dan weer losdraaien...

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-11 21:05

Ja dat weet ik ook wel, maar das nou al het 2e flesje van de week >;)