Elke keer dat ik zoiets zie, bedenk ik me weer dat ik toch echt een dotting tool aan moet schaffen, maar als puntje bij paaltje komt, doe ik het nooit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:nou ik ben benieuwd watr ik zometeen krijg voor sinterklaas, als ik nog wat krijg, ben te laat! haha
wij leggen de cadeautjes in de auto, doet me tante de klep dicht, zit de sleutel erin hahaha oeps, nu moeten ze in hoograven de reserve sleutel halen, dan weer naar utrecht en dan nog naar amersfoort haha!
hoop dat de sint het me vergeeft
Morrie schreef:toch maar captain Sparrow's boat met een piepklein beetje rainbow connection. Ik hoop dat ze niet al te erg in shock zijn op mijn afspraak morgenochtend![]()
Mijn pensionklant vindt het vreselijk, ik denk niet dat zij ooit in haar leven haar nagels gelakt heeft en dan kom ik aan met al die achterlijke kleuren
Morrie schreef:toch maar captain Sparrow's boat met een piepklein beetje rainbow connection. Ik hoop dat ze niet al te erg in shock zijn op mijn afspraak morgenochtend![]()
Mijn pensionklant vindt het vreselijk, ik denk niet dat zij ooit in haar leven haar nagels gelakt heeft en dan kom ik aan met al die achterlijke kleuren
Morrie schreef:en ik denk dat ik de enige ben die een kat heeft die nagellak heeeeerlijk vindt ruiken en het liefst op m'n nog natte nagels gaat liggen met z'n harige vel![]()
ik heb al gedreigd zijn nagels blauw met glitters te lakken maar volgens mij vindt ie dat helemaal te gek