LiiNd_Y schreef:xHelene schreef:hahaha wat lak ik slordig! valt me nu pas op
dat vind ik wel meevallen...mijn nagelriemen zitten er nog wel erger onder..vooral mijn rechterhand. kan echt niet met links lakken
Me 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Glossi schreef:Die Scale lakjes zijn gaaf! Ik heb nr.2 die heb je er jammer genoeg niet bij :p ik moet hem namelijk nog uitproberen maar heb geen donkere lakjes. Dus moet deze week nog even de stad in.
Mijn nagels zijn door het gellakje behoorlijk slecht in conditie. Ze zijn heel ruw en splijterig. Heb er nu nagel verharder op gedaan. Iemand tips om je nagels weer in goeie conditie te krijgen?
xConnie schreef:http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nagellak.html
kan geen plaatje kopieren, maar die rechtse blauwachtige. zou dat geen flakie zijn?
Susyb schreef:Dag mensen ik heb een vraagje aan jullie.. ik zie jullie nu praten (lees al een tijdje stiekum mee) maar die nieuwe catrice collectie waar jullie het nu over hebben.. is daar een overzicht van want ik heb wel een paar van catrice (ben er echt verslaafd aan) maar vraag me af of dit van de oude of van de nieuwe is
Sani schreef:Oeh!
Ben je niet bang dat de lakjes beschadigen tijdens de reis? Hoe worden die potjes verzonden?
Mowoah schreef:edit; WAAAAH Donkerblauw jij hebt ze wel?! Misschien heb ik de TNTman gemist....
tante_trien schreef:Vierde lakje van links, welk merk is dat?
Nail polish fashion duurde bij mij ook ffies..