Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EllaBellaah schreef:over je 1e vraag: sperma overleeft echt niet een week in je lichaam hoorDenk niet dat het problemen zal geven, je zat al aan het eind van je cyclus en dan ben je eigenlijk niet vruchtbaar meer. Kleeeeinne kans dat je zwanger zal zijn
EllaBellaah schreef:2 dagen overleeft het ook nietMaar ik dacht dat je bedoelde dat het dan nog snel in actie zou komen op het moment dat je niet meer ongesteld bent, maar dat snap je natuurlijk ook wel dat dat niet zo is
Corelli schreef:EllaBellaah schreef:over je 1e vraag: sperma overleeft echt niet een week in je lichaam hoorDenk niet dat het problemen zal geven, je zat al aan het eind van je cyclus en dan ben je eigenlijk niet vruchtbaar meer. Kleeeeinne kans dat je zwanger zal zijn
Van donderdag(avond) naar zaterdag is geen week, dat zijn 2 dagen
Maar over mijn cyclus heb je gelijk ja, daar had ik nog niet eens aan gedacht
EllaBellaah schreef:2 dagen overleeft het ook nietMaar ik dacht dat je bedoelde dat het dan nog snel in actie zou komen op het moment dat je niet meer ongesteld bent, maar dat snap je natuurlijk ook wel dat dat niet zo is
BarbaLala schreef:Sperma is tot 5 dagen actief in je lichaam, werd mij verteld bij het plaatsen van mn spiraal.
Ook al is er een MINI kans op zwangerschap, elke is er 1, hoe klein ook.
Het is aan jou om er wat mee te doen.
Ik heb 'm nu 3 weken, en de bloedingen zijn nog niet gestopt geweest.
Ben zondag ongesteld geworden, dat zal wel minimaal een week duren verwacht ik.
Man de tampons zijn niet aan te slepen, en een krampen..
Als dit zo blijft gaan dan mag 'ie er weer uit hoor.
Ik wacht het af, en neem contact op met degene die hem geplaatst heeft, of zij weet of het gezond is dat het blijft bloeden..vertrouw het niet zo.