Als dat mag tenminste. Heb niet zo zeer overgewicht, maar wil gewoon wat lekkerder in mijn vel zitten door vooral gezonder te eten. En minder, want ik heb nu af en toe grote vreetbuien en dat werkt natuurlijk niet echt mee
 Als dat mag tenminste. Heb niet zo zeer overgewicht, maar wil gewoon wat lekkerder in mijn vel zitten door vooral gezonder te eten. En minder, want ik heb nu af en toe grote vreetbuien en dat werkt natuurlijk niet echt mee  
 Ga geen specifiek dieet volgen, maar word hopelijk wat bewuster van mijn eetkeuze zo. Wil me vooral door de weeks hieraan gaan houden en het weekend wat minder, zodat ik ook een goede motivatie blijf hebben en de drang naar iets lekkers niet steeds groter wordt.

Geplaatst: 12-01-12 07:59
               Geplaatst: 12-01-12 07:59				         

?
? , Maar eens even bedenken welke gezonde groente ik nou eens ga koken/eten op mijn werk, als ik dan vrij ben ga ik lopend naar mijn vriend, zijn moeder is jarig, en dan ga ik geen taartje eten is de planning
, Maar eens even bedenken welke gezonde groente ik nou eens ga koken/eten op mijn werk, als ik dan vrij ben ga ik lopend naar mijn vriend, zijn moeder is jarig, en dan ga ik geen taartje eten is de planning  ,ik heb nog 2 nieuwe broeken in de kast liggen, die liggen er al heel lang.Normaal kwamen ze niet verder dan mijn heupen, en nu ik had hem aan hij zat dicht ik kon lopen maar er nog niet mee zitten. Waha heb er mee door de kamer gedanst van vreugde.
 ,ik heb nog 2 nieuwe broeken in de kast liggen, die liggen er al heel lang.Normaal kwamen ze niet verder dan mijn heupen, en nu ik had hem aan hij zat dicht ik kon lopen maar er nog niet mee zitten. Waha heb er mee door de kamer gedanst van vreugde.                                                         

, vergeleken met gisteren.
, vergeleken met gisteren.

. Bijna 400 kcal per 100 gram.
. Bijna 400 kcal per 100 gram.