Maar wat is er zo erg aan schieten eigenlijk? Want bij mijn tragus ging het gewoon goed. Ik wil geen risico nemen! daarom vraag ik het. Het is alleen zo verleidelijk omdat schieten 4.50 kost, en piercen 45 euro xD
Omdat het kraakbeen is waar ze dan door schieten, en dat kan gaan splinteren en ontsteken, waardoor je veel last kan krijgen of zelfs een bloemkooloor (vergroeiingen op je oor).
Anoniem
Geplaatst: 24-05-11 20:55
het is wel je lichaam, als je iets doet, kun je het beter iets duurders doen waarvan je weet dat het veiliger is dan dat je het goedkoop doet en dat het fout gaat
Denk er maar aan als dik karton, als je met een er met een hoge snelheid bijvoorbeeld een potlood doorheen jast, is het helemaal kapot en 'versplintert'. Als je het potlood er rustig doorheen duwt, heb je een mooie 'schoon' gat.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met MD's bij het heupbot en paardrijden? Schuurt de broek de MD's er niet uit? Met mijn navelpiercing was het geen probleem, maar aangezien dit wat lager zit..
Stomstom, kom net terug van de piercing/tattoo shop. En heb er niet eens gevraagd wat hun ervaringen (om een helix te laten zetten) waren Vriend is daar namelijk bezig met tattoo laten zetten. En heeft tevens zijn wenkbrauwpiercing daar ook laten zetten. Dus ga er zelf volgende week even langs
Hoelang bleef bij jullie je conch zeer doen.. Die van mij is nu nog errug gevoelig. Bleef gister hangen, en ik wist niet hoe ik het had haha.. met de scooterhelm is het loisch dat het nog gevoelig is. Nu jeukt hij alleen nog maar.
Zou iemand mij misschien antwoord kunnen geven op het volgende? Ik heb 3 gaatjes in mijn oor waarvan bij mijn rechter oor ik ze altijd door moet prikken als ik ze weer in doe en nadat ik ze dan in heb gehad gaat mijn middelste gaatje altijd ontsteken en krijg ik er een korstje op alleen het korstje zit dan onder het gaatje en niet op mijn gaatje zeg maar. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik doe mijn oorbellen namelijk altijd uit omdat ik anders niet kan slapen want dan prikt het in mn hoofd
Verder heb ik ook een tongpiercing en tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden begint dat ding verschrikkelijk veel pijn te doen, meestal gooi ik hem dan ook even een dag uit en dan de volgende dag weer in, het is dan nog wel wat gevoellig. Iemand misschien ook hier een idee voor?
Jilletje
Geplaatst: 25-05-11 10:19
Fiffill schreef:
In één nacht al dicht? Zonde! Ik doe ze altijd uit 's nachts, is tot nu toe altijd prima gegaan...
ja, niet helemaal hoor maar de 6mm paste er niet meer door toen had ik ook zoiets van laaatmaaaaar
Ja joh, misschien niet helemaal fijn met je broek die ertegenaan komt. Anders even een pleister erover zodat het niet teveel op en neer schuurt. Ik ga zo mijn smiley laten verwisselen
Steel is gewoon staal. Ik denk dat ze met zirkon steel bedoelen dat de materialen waaruit de piercing bestaat zirkon en steel is. Dus waarschijnlijk dan chirurgisch staal en Zirkonia (het steentje). Anders heb ik ook geen idee.
Ik wou eigelijk deze week nog een helix laten zetten. Maar heb zaterdag een tentfeest waar veel met bier word gegooit. Dus het lijkt mij niet zo verstandig. Hoe denken jullie daarover?