[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 15:56

Marshaha schreef:
van miami en la ink, ben ik eigenlijk vooral fan van Chris Garver en Corey Miller

maar.... ieder zijn smaak en ding

Juist, corey is in la ink ook mijn favoriet, maar ben blij als ik niet zo ver hoef te vliegen hoor ;)

En gelukkig maar dat smaken verschillen :)

Jeddah

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 16:15

Ik ben dolblij met mijn tattoo en vind ook dat ie PERFECT gezet is! :j Als een ander hem niet mooi "gezet" vind ben ik wel beniewud wat er niet mooi aan is eigenlijk want wat op mijn arm staat is precies wat ik wilde :) Ik snap dus niet zo goed wat anders gedaan had moeten worden.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:07

Klijntjuh schreef:
Ben ik heel banketstaaf als ik zeg dat ik de laatste 2 foto's van tattoo's niet mooi vind?

nouja... het valt wel mee toch
de afdruk is mss wat licht als hij genezen is, maar beter te licht dan te donker, dat is gemakkelijk bijgewerkt
maar zo slecht is hij niet

natuurlijk mag je jouw mening uiten
maar bedenk wel dat vaak mensen heel blij en trots zijn op hun tattoo ;-)

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:16

Hee Mars,

Ik hoorde dat mn collegatje vandaag ook bij je was geweest? :-)
Heb het mn moeder op foto toch laten zien haha ik kon niet wachten.. Ze vond het (buiten dat hij wayyy veels te groot was) mooi, elfje heel erg mooi maar de tekst vond ze te druk erbij.. Nou dat valt toch helemaal mee haha!

Ik vind trouwens idd wel dat je je mening mag geven maar doe het wel netjes. IRL geen mening geven is ook kl*te.. En geloof me dat hoor ik nu best veel over mn rug.. Omdat het nog lang niet af is zeggen mensen zo van: Goh ja groot... Of Oh ja idd ik zie het.... ipv wow mooi, leuk, is wel een beetje groot maar wel mooi hoor. Nouja je snapt het punt haha!

Hahaha maar schi jt is mijn rug toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 17:22

Nooit geweten dat er in Beverwijk een hele goede zat :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:02

Het gaat er uiteindelijk toch om wat jezelf mooi vindt :j Ik heb besloten dat ik vanavond eens op mijn gemak ga rond googlen om te zien of ik iets kan vinden wat beetje mijn idee weergeeft van wat ik tussen m'n sterren wil. En eens rondkijken voor een shop in Antwerpen of dat ik toch ergens in NL ga, reistijd maakt me niks uit, maak ik er leuk een weekendje weg van :+

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:04

Och ja smaken verschillen.
De 1 wil heel graag een bloem, terwijl de ander dit nooit zou laten zetten. Het is maar wat je mooi vind!
Over de kwaliteit durf ik niet veel te zeggen.

Mijn man heeft een cover-up laten zetten in een zaak ( naam ga ik niet noemen ) en die vond ik slecht gezet.
Daarmee bedoel ik dat een ronde lijn niet rond was, recht niet recht ( bibberig eigenlijk ) en proportioneel klopte deze eigenlijk ook niet.
Daarna heeft een andere tattooërder het aangedurft om er nog wat van te gaan maken. Het mocht niet te groot ivm lengte werkshirt. Maar ik moet zeggen dat het in ieder geval een heel stuk is verbeterd!
Tja als iemand dan zegt dat het niet een top tattoo is.... dat kan ik me voorstellen, er is nogal wat aan veranderd ;)
maw soms zit er ook nog een verhaal aanvast.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 18:07

idinn schreef:
Het gaat er uiteindelijk toch om wat jezelf mooi vindt :j Ik heb besloten dat ik vanavond eens op mijn gemak ga rond googlen om te zien of ik iets kan vinden wat beetje mijn idee weergeeft van wat ik tussen m'n sterren wil. En eens rondkijken voor een shop in Antwerpen of dat ik toch ergens in NL ga, reistijd maakt me niks uit, maak ik er leuk een weekendje weg van :+

Misschien eens op Flickr kijken. Daar kan je ook een hoop foto's van tattoo's vinden

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:14

Ik denk dat tattoo's heel smaakafhankelijk zijn. Net zoals kunst wat de ene wauw vind, vind de andere helemaal niks.

Die van yellowfish is ook niet mijn ding, hoeft dat? Eigenlijk helemaal niet want het is zo persoonsgebonden. Zolang je er zelf blij mee bent, want net zoals kleding moet je de tattoo zelf dragen.
En als je ziet hoe blij een tattoo iemand maakt, is gewoon fantastisch

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:21

Eens hoor! En heel eerlijk vind ik ook dat als je niets leuks erover te zeggen hebt, je best mag zwijgen ;) Vooral wanneer er niet gevraagd wordt om een mening :)

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:27

Woensdag een afspraak om mijn tattoo te ontwerpen *\o/*

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:38

ik ga maandag samen met mn zusje, misschien wordt het meteen gezet :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:50

apincy schreef:
ik heb hem in rotterdam laten zetten zet geen naam hier neer want vind ik niet netjes ik ken hem al jaren en zijn werk ook en is altijd netjes gedaan .
ik denk dat de foto ook heel erg nog vertekent en dat dat donkere als dadelijk mijn huid niet meer zo rood is etc ook goed komt heb gistere nog met mijn man over gehad aangezien ik op een ander forum ook comentaar kreeg dus hem uitgehoort en de foto vertekend gewoon erg .
lijnen zijn idd minder strak omdat het dus juist een afdruk van een afdruk met vinger verf gemaakt is dus dat was eigelijk wel de bedoeling .
maar ik moet over een week of 4 nog een keer langs komen en dan kijken we hem nog na of ik mischien toch wat veranderd /aangepast is omdat ie dan goed is genezen en we t ook goed kennen zien.

en voor de rest mag iedereen vinden wat die vind als je t maar netjes houd ;)

Ja ik hou het ook netjes toch, ik geef alleen mijn mening :D Want de tattoo verder vind ik wel mooi hoor :j Als hij strakke lijnen zou hebben, zou het geen echte afdruk meer zijn ;)

Maar waarom geen naam, als je er blij mee bent wil je juist reclame maken toch?

@ Lola: Nou inderdaad, het is jouw rug! Dat vind ik ook altijd hoor. En ik vind grote tattoo's juist weer heel gaaf (mits mooi gezet uiteraard :P ).

Hoop ook niet dat mijn mening net verkeerd op wordt gevat! Bedoel het helemaal niet lelijk! :)

@ lesilla: Tuurlijk zijn tattoo's heel smaakafhankelijk; maar je kan altijd zien of iets mooi gezet is of niet. En dat heeft dan weer niets met smaak te maken :)
Zoals ik laatst zei hier, iemand die ik ken zet sinds kort ook tattoo's.. en het is dat ik hier dan geen naam neer wil zetten,site of foto's, maar omg.. :x
Dat is écht niet mooi. De lijnen, scheef, totaal geen schaduw, etc..

@ Jeddah: Niet helemaal mee eens.. Tuurlijk, als iemand echt hele gemene opmerkingen maakt kan diegene beter z'n mond dichthouden. Maar als iemand gewoon een normale mening geeft, dan mag dat. Dit is immers een tattoo topic ;) Je hoéft ook geen foto te plaatsen.. ;)

Ook niet iedereen vind al mijn tattoo's mooi.. Maakt toch ook niet uit :) Als ik een foto plaats, kan ik daar reacties op verwachten :j En ik kan niet verwachten dat iedereen maar alles mooi vind wat ik mooi vind :D Zou ook saai worden :P

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:53

Oh, maar het maakt mij ook geen fluit uit wat jij of een ander ervan vind, ik vind alleen zo jammer dat de reactie van " ben ik nou banketstaaf of ben ik de enige die ze niet mooi gezet vind" een beetje mega kort door de bocht. Zeg dat wat je niet mooi vind, daar heeft iedereen in het topic ook wat aan als je het wilt doen om van te leren enzo, in een tattoo topic :j
Het heeft, imo, geen "meerwaarde" om tegen iemand die op dat moment MEGA blij is, te zeggen, ik vind hem niet mooi. Zonder verder wat te zeggen over hoe en wat en waarom.

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 19:54

De reden dat ik geen namen geef is niet zozeer dat geen reclame wil maken heeft er meer mee te maken dat ik vanmiddag het gevoel had dat deze man dan vervolgens helemaal de grond in zou worden getrapt door een aantal personen hier en dat vind ik niet nodig .
en je houd het idd netjes ;)

idd het is heel smaak afhankelijk maar ik zat vanmiddag toch met een behoorlijk rot gevoel na al het comentaar wat wws niet eens banketstaaf is bedoeld maar tis niet leuk om te horen zeker omdat ik er zelf wel bij mee ben :D
maar genoeg erover :+

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:18

Jeddah schreef:
Oh, maar het maakt mij ook geen fluit uit wat jij of een ander ervan vind, ik vind alleen zo jammer dat de reactie van " ben ik nou banketstaaf of ben ik de enige die ze niet mooi gezet vind" een beetje mega kort door de bocht. Zeg dat wat je niet mooi vind, daar heeft iedereen in het topic ook wat aan als je het wilt doen om van te leren enzo, in een tattoo topic :j
Het heeft, imo, geen "meerwaarde" om tegen iemand die op dat moment MEGA blij is, te zeggen, ik vind hem niet mooi. Zonder verder wat te zeggen over hoe en wat en waarom.

En die eerste zin vind ik dan weer niet helemaal netjes, maar oke ;)
Ik hou het heel normaal, en ik heb nergens gezegd dat ik die van jou niet mooi vind o.i.d.
En het maakt je dus kennelijk niets uit wat een ander vind (en terecht), maar waarom zou iemand dan moeten zwijgen als hij of zij iets niet mooi vind..?

apincy: Gelukkig, ik bedoelde het nl echt niet rot! Want lelijk of iets vind ik hem niet :n En hij is net gezet op de foto, dus dan is het sowieso moeilijk oordelen over de kleur enzo, dat is ook zo. Maar doelde er dus niet op dat hij lelijk gezet is of iets. Want dat vind ik niet het geval! ;)
Rot gevoel moet je niet krijgen joh, jij bent er blij mee! En dát is wat telt. Ik vind het een prachtig idee, de handafdruk van je zoontje op je schouder!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:30

Niemand MOET zwijgen, ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde is? wat heeft het voor zin te zeggen als je iets niet mooi vind waar een ander zo blij mee is, vooral als de anders niet vraagt "wat vinden jullie" maar alleen trots de tattoo laat zien. De reactie van apincy zegt mij al meer dan genoeg over waarom je dan soms beter niks zeggen kan. Maar daarover verschillen we klaarblijkelijk van mening. ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:44

Als iemand zegt dat hij of zij een tattoo wel mooi vind, heeft dat toch ook geen toegevoegde waarde?

Als je een foto plaatst weet je dat je er reacties op kan krijgen.. Zowel positief als negatief :)
Als je niets negatiefs wilt horen, moet je misschien geen foto plaatsen..

Ik ga eind deze maand ook voor een nieuwe, maar er zijn ook zát mensen die dat niet mooi vinden. Of te groot, of wat dan ook. Lekker belangrijk :P Het gaat erom dat je het zelf mooi vind! Het staat immers op je eigen lichaam :) Maar iedereen mag zijn of haar mening geven. Ik vind wel dat je dat netjes moet houden, dat sowieso! Iemand afbranden of wat dan ook is nergens voor nodig :) En daarom hou ik wijselijk mijn mond tegen degene die ik dus ken, die ook sinds een tijdje tattoo's zet. Want dat ziet er ECHT niet uit. En dat is geen geintje :o En nee diegene zit niet op bokt ofzo :P

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:15

Hier is hij dan (wel nog helemaal net vers gezet en met kunstmatig licht bij gebrek aan daglicht...):

Afbeelding

Hij heeft er 2.5uur op gevloekt over het werk van de vorige tattooeur en heeft er het beste van gemaakt als kon. Er zit veel meer reliëf in vind ik, maar dat zie je beter in het daglicht.

Over goede tatooeurs: Glorybound tattoo in Antwerpen zijn volgens mij dé beste tattooeurs in Vlaanderen, maar ze hebben geen website (merk je direct als je daar bent waarom, die gasten geven niet om internet :) ).

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:18

Wat vind je er nu van Ine?

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:21

1000x beter, de lijnen zijn recht en niet meer schots en scheef, de kleur is diep en met verschillen in tinten (niet duidelijk) en de tekening is weer duidelijk, vooral de onderste bloem is niet meer een lelijk gedrocht.
Maar als hij ze in de 1e plaats had gezet was het een totaaaaal ander beeld geweest, jammer genoeg was ik 2 jaar terug nog heel erg naief en heb ik mijn 1e tattoo slecht laten zetten.
Tja, leerervaring en het blijft vooral om het moment waarop ze gezet is en de betekenis die erachter zit waarom het draait... :)
Het zwart komt er in de puntjes nog wel uit op de foto, overtollige inkt :+

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:23

Oh ik vind 'm wel een stuk mooier geworden Ine.

xDramaQueen

ine ik vind hem super mooi zo!!

mayniac_val

Hij is echt stukken mooier geworden inderdaad :j

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 22:24

Dankje :) !! Het was echt het beste dat er van te maken viel. Op een slagveld werken kost geduld zei hij :') .