Heb je een foto met die van jou tootz? Draag jij ze elke dag of alleen tijdens uitgaan?
Tootz
Geplaatst: 11-11-11 17:23
Ik heb ze een hele tijd dagelijks gedragen maar ik ben te lui om er 10 minuten eerder mijn bed voor uit te komen Dus de laatste tijd alleen in het weekend en/of met uitgaan. En ik mishandel ze altijd met een stijl- of krultang ik heb hier 5 matten en 1 kleine clip gevlochten en gebruikt als haarbandje en gekruld met een stijltang
lesilla
Geplaatst: 11-11-11 17:35
Ik wil haarstijl links, dus ga ze denk ik niet veel moeten mishandelen
Inderdaad, lekker simpel daar hou ik van en dan de voorplukken naar achter. Daarom weinig mishandeling alleen mijn eigen haar want die heeft een vreselijk lelijke golf.
Nou het zit erin! Wennen zeg! Echt heeeel mooi! Sta nu op t station en ben wel paranoïde dat mensen die waxjes zien want je voelt ze zoo goed . Hihi leeeuk
_Lot_
Geplaatst: 11-11-11 18:22
Aster_ schreef:
Nou het zit erin! Wennen zeg! Echt heeeel mooi! Sta nu op t station en ben wel paranoïde dat mensen die waxjes zien want je voelt ze zoo goed . Hihi leeeuk
die waxjes worden straks wel wat beter , komt omdat ze net erin zitten. dus moeten ze nog ;ja hoe noem je dat,platter worden ofzo. maar zien zal je ze zeker niet.
nu dat ik iedereen zo zie zit ik ook weer in twijfel haha,want vind me eigen haar nu zo zitten; wat moet ik vandaag weer nou in een staart lekker makkelijk.
Zo ik ben uitgetwijfeld en heb zojuist de off black luxy's besteld! Mijn chocolate brown set kan ik al vrij snel weer gebruiken omdat deze met heel veel tinten bruin matched(zelfs nu al ondanks dat ik toch een stuk donkerder ben dan eerst...Ik dacht dat het niet meer matchte maar net even geprobeerd en ik ben echt verrast hoe goed het nog ging!) En de dark brown vind ik er dan toch te veel op lijken. Dus het wordt de offblack. Is het net geverfd kan ik die gebruiken en als het uiteindelijk weer is opgelicht kan ik mijn chocolatebrown weer gebruiken Kwam mooi uit want de dark brown was sowieso niet op voorraad Dus ik ga mijn positie voor de brievenbus weer innemen!
Oke ik hoop het maar! Ging net goed kijken met spiegel en je ziet ze echt wel zitten als mn haar ook maar beetje opzij valt nu... Heb ook best weinig haar nog eroverheen zitten! Maar hopelijk worden ze indd platter! Durf vanavond nu eig niet de stad in Foto: Die laagjes aan de voorkant had ik al! Die heeft ze door laten lopen in de extensions maar dat zie je hier niet zo goed! Maar dat is mooi gedaan ! Oh en ze lijken ook twee kleuren maar dat is ook niet zo Heb kunstlicht erop laten schijnen haha!
Laatst bijgewerkt door Stitatio op 11-11-11 20:48, in het totaal 2 keer bewerkt
Tootz
Geplaatst: 11-11-11 20:47
vorige set duurde 6 weken maar toen had ik ze eind november besteld dus zat ik ook echt midden in de feestdagen.... Later nog een set voor een vriendin besteld en die had ik met 3 weken al binnen dus ik ben benieuwd. Vorige keer had ik ze net na de feestdagen dus ik heb een hoopje dat ik ze nu ervoor heb