Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arvanti_haf schreef:ja, ik kom ook bij Thea weg, klopt. Had jij de paarden in Loenen staan? Of ben ik nu met Miranda in de war?
Ik ga nu ook vaak maar mennen... voel ik me iets minder schuldig! Hij is nu wel wat meer in de breedte gegroeid als je hem vergelijkt me toen hij 3 was, zoals in mijn profiel hoor.
lifaya schreef:van mijn ouders mag ik geen eieren eten omdat het mij nog dikker maakt vinden zij... Zij vinden alles wat ik eet dat het mij dikker maakt en als ik een boterham eet lopen ze al te zeiken. Ik word er ook gewoon strondziek vanIk doe nu veel moeite om af te vallen, neem ik eens een keer een gebakken eitje na een maand of 2 en dan is het weer hetzelfde verhaal.
lifaya schreef:volgens hun is alles wat ik naar binnen werk teveelvooral mijn vader loopt altijd te zeiken
Dianta schreef:Waw goed Winxz_Bas!
Lightproducten zijn trouwens niet zo goed omdat bijvoorbeeld zoet eten doet nog meer zin krijgen in zoet. Ik heb dat bijvoorbeeld met mayo, sinds juli niet meer gegeten en ik heb er totaal geen zin meer in terwijl ik voorheen overal mayo bij deed...
Ik ben trouwens weer wat afgevallen. Deze ochtend woog ik 56,5kg (ik ben begonnen met 61,4 dacht ik) Maar volgens mij zijn het maar 'tijdelijke' kilo's. De laatste week heb ik heel ongezond geleefd; weinig eten, weinig slapen en veel stress. Pff ik ben blij dat mijn examens erop zittenEn hopelijk blijven die kilo's er toch af
Mijn streefdoel is 55kg.
Blijven doorgaan!
Jaime_ schreef:amsterdam_30 schreef:Die snap ik niet![]()
Kga bij mn vriend slapen, dus ik neem n lunchpakketje mee
Nou k sliep daar, dus moest ik daar ook ontbijten, dat betekend bij hun, stuk stokbrood met kerriesaus enz..
Nahh, maar even niet doen dus! Dus had n broodtrommeltje klaargemaakt en meegenomen met een gezond ontbijtje