Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:25

MamboBeach schreef:
Meiden, ik heb nu al even niet meer bij gelezen maar ik wil even melden dat ik mee ga doen met de ladiesrun te Rotterdam! Wie doet er nog meer mee? :)

Ik loop hem ook MB!!! *\o/* Al is het nog erg ver weg :D Welke afstand loop jij?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:39

Wen, inderdaad een lekkere wandeling :j
mambo, lekker dichtbij voor jou ook rotterdam :+
scoob, tijd over? Heb hier nog genoeg klusjes: schoonmaken, strijken, wassen etc. Je bent van harte welkom :j
Marjo, werkse vanavond.

Helaas heb ik niet kunnen lessen :n Zorro had een hele lelijke snee van 5 cmlang en 1 a 2 diep bij zijn knie rechts voor. Dierenarts is erbij geweest, die heeft de wond uitgespoeld en er 3 nietjes ingezet. Helaas werkte snor niet echt mee dus da heeft m een een spuit gegeven. Die werkte wel erg in dus hij kieperde bijna om, heebben m geparkeerd tegen de stalwand. Wat een gedoe en zooooooo sjielugh. Hij mag wel bij de andere paarden staan en vrijdag mag t verband eraf. Daarna is t goed schoonmaken en over 2 a 3 weken de nietjes eruit. Tot die tijd doen we rustig aan. Beetje stappen aan de hand etc. Bah wat een naar gezicht was dat toen hij stond te schommelen :n

nu nog even opwarmen en dan m'n bed in. Morgenochtend direct naar stal, kijken hoe t gaat.

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:40

Ik wilde ook meedoen aan de Ladiesrun maar dan die in Groningen uiteraard, maar het is dan vaderdag en dat is voor mij sinds 3 jaar toch wel een hele belangrijke dag :o Ik ga me dus ook niet inschrijven :n

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:48

Hoe komt sjieluge stinkert aan zo'n lelijke snee? :(:)
Beterschap aan je knolliebollie! :(:)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:57

Fanneke schreef:
MamboBeach schreef:
Meiden, ik heb nu al even niet meer bij gelezen maar ik wil even melden dat ik mee ga doen met de ladiesrun te Rotterdam! Wie doet er nog meer mee? :)

Ik loop hem ook MB!!! *\o/* Al is het nog erg ver weg :D Welke afstand loop jij?

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik doe de 10 :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 23:58

hetbommeke schreef:
Wen, inderdaad een lekkere wandeling :j
mambo, lekker dichtbij voor jou ook rotterdam :+
scoob, tijd over? Heb hier nog genoeg klusjes: schoonmaken, strijken, wassen etc. Je bent van harte welkom :j
Marjo, werkse vanavond.

Helaas heb ik niet kunnen lessen :n Zorro had een hele lelijke snee van 5 cmlang en 1 a 2 diep bij zijn knie rechts voor. Dierenarts is erbij geweest, die heeft de wond uitgespoeld en er 3 nietjes ingezet. Helaas werkte snor niet echt mee dus da heeft m een een spuit gegeven. Die werkte wel erg in dus hij kieperde bijna om, heebben m geparkeerd tegen de stalwand. Wat een gedoe en zooooooo sjielugh. Hij mag wel bij de andere paarden staan en vrijdag mag t verband eraf. Daarna is t goed schoonmaken en over 2 a 3 weken de nietjes eruit. Tot die tijd doen we rustig aan. Beetje stappen aan de hand etc. Bah wat een naar gezicht was dat toen hij stond te schommelen :n

nu nog even opwarmen en dan m'n bed in. Morgenochtend direct naar stal, kijken hoe t gaat.

Je hebt gelijk hoor, maar dat is mijn hometown! :+

Wat vervelend van je knollie! :(:)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:00

SAKKIA schreef:
Ik wilde ook meedoen aan de Ladiesrun maar dan die in Groningen uiteraard, maar het is dan vaderdag en dat is voor mij sinds 3 jaar toch wel een hele belangrijke dag :o Ik ga me dus ook niet inschrijven :n

Kan ik me voorstellen hoor! :j Ik zag het toen ik me ging inschrijven en heb dan meer zoiets dat ik het niet leuk vindt voor mijn man, maar hij vindt dat helemaal niet erg. ;) En wij zijn op zich ook niet zo erg van zulke dagen, we proberen altijd wel een beetje van elkaar te genieten. :)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:06

Arme Zorro, watskeburt??

Ik zou vandaag nog een keer rustig lopen om nog een keer mijn schoenen in te lopen maar ja, het was koud :brr: Dus dan moet je toch een beetje doorlopen om warm te blijven! Een kleine 6 km gelopen met 9,8 km/uur. Dat is voor mij wel echt flink doorlopen, krijg mijn snelheid nog niet boven de 10. Ik weet ook niet of ik daar iets aan kan of moet doen of dat dat vanzelf moet gebeuren?

Zijn jullie met je snelheid bezig of helemaal niet?? Soms denk ik ook wel dat ik er eigenlijk nog helemaal niet naar moet kijken maar ja... achteraf ga ik dan toch de afstand nameten en de tijd ernaast zetten en dan ga je je er toch op focussen...

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:08

Ik weet niet wat er gebeurd is, er hing helaas geen briefje bij :n nu staan alle paarden wel buiten in de bak dus misschien heeft er 1 uitgehaald die op ijzers staat. Maar goed, we bennuh er maar weer mooi klaar mee.

Mambo, vandaar... En ik vind dat soort dagen altijd behoorlijk commercieel, je kunter ook op een andere manier bij stilstaan.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:09

Je bedoelt bij vaderdag?

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:15

:j vaderdag moederdag valentijsdag dierendag etc

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 00:16

Zo en nu slapen, heb mijn dagje wel gehad met huisarts, dierenarts en veearts :Z

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 09:19

Hoe is het met snorremans Bom?

MJ, ik train mijn snelheid met intervaltrainingen. Grappig is, na zo'n training, ook al heb ik gewandeld, mijn gemiddelde snelheid toch hoger ligt dan een duurloop.
MB, het is voor het goede doel toch? Mag hij lekker op een terras zitten op Stadhuisplein! Vinden mannen helemaal geweldig! :j
Ik neem mijn vader gewoon mee :D

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 09:29

Ik zal ook eens intervaltrainingen gaan doen, is volgens mij een goede aanvulling!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 09:58

Goedemorgen!
Jullie hebben weer lekker doorgekletst!
@ Bom: wat zielig voor je paardje! :(:) Klinkt als een flinke wond! Hopelijk heelt het snel en mooi en heeft hij er verder weinig last van!
@ Fanneke: ik vind een intervaltraining ook echt zwaarder dan een duurtraining :j . Ik moet alleen echt nog dat tandje hoger langer vol kunnen houden.. Komt wel!

Wat een vies weer hè! Bah! Morgen ga ik weer lopen. :) Hopelijk is het dan wat beter!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 10:21

Wel leuk ik zit me nu helemaal in te lezen over trainingen enzo, maar dat is toch wel goed. Ik kom erachter dat ik thuis best een tandje rustiger mag lopen. Ik wil in een wedstrijd graag > 10 km/uur lopen, maar nu zie ik dat ik dan in mijn trainingen niet harder hoef dan 9,17 km/uur. Dat is toch wel goed om rekening mee te houden. Ik had er niet zo over nagedacht dat je op een wedstrijd nou eenmaal moet pieken tov een training (hoewel het natuurlijk eigenlijk wel logisch is!).

En als ik daar dan af en toe een interval training bij doe zou het goed moeten komen!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:16

ik mag vanavond weer! :D
hopelijk werkt het weer mee := anders moet ik erg hard rennen om het een beetje warm te krijgen :=

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:38

Goedemorgen allemaal!

Bom wat balen van je knollie! Hopen dat t snel geneest :)

Het is idd vies weer! Hier helemaal mistig en weer koud! Was vanmorgen vroeg op instructrice ging mijn knollie rijden! Hihi en hij was in het begin echt super stout!

Fijne dag allemaal!

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 11:58

Dank voor jullie lieve berichtjes! Vanochtend even geweest, klein stuk je met 'm gelopen... met zijn eetlust is niets mis, alle groene sprietjes moesten opgegeten worden :9 Verband zat er ook nog op, en zag dat hij had gelegen aan het stro dat nog vast zat aan zijn vacht. Dus opstaan is ook gelukt. Alleen door dat het precies op zijn knie zit, kan hij dat been niet helemaal buigen en daardoor loopt hij niet helemaal jofelnootje maar ik verwacht dat dat binnen enkele dagen ook beter gaat. Vanavond weer even kijken.

Ik train tijdens interval trainingen ook op snelheid. Duurloopjes doe ik gewoon op de snelheid die ik lekker vind lopen. Hangt ook een beetje af van hoe ik me voel, hoeveel energie ik heb etc.

Pfff, ik voel me echt een zombie, door dat hele gedoe gister heb ik niet lekker geslapen en ik voel mijn armen heel erg. Heb 'm behoorlijk staan "stutten" omdat hij anders dreigde om te vallen. En een STinkert van 1.60 m heeft een behoorlijk gewicht..... Goed voor de spierballen :=

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 12:31

Arme Zorro Bom!

Snelheid is stom... Lukt mij nooit zoals ik wil... :=

Ik heb pas vanavond tijd om iets te doen he, dus boswandeling in het donker lijkt me een minder groot succes...

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 13:42

hihi nou over snelheid kan ik nog niet mee praten hoor :P Was al lang bi dat ik een keer pijnvrij liep werd ik ziek haha!

En verder baal ik behoorlijk! Net terug van de dieetiste en was ten opzichte van de vorige keer (maand terug) 0,5 kilo aangekomen bah! -O- Ik doe zo mijn best maar het lukt gewoon niet!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 14:23

Fanneke, dat is ook een idee ja! Ach, het zijn natuurlijk ook best commerciele dagen en de 1 heeft daar wat meer mee dan de ander. En inderdaad, het is voor een goed doel!

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:40

*ben ook weer ontwaakt, 1,5u geleden...* ;) Rustig nachtje gehad, daarna slecht geslapen, omdat hondlief me niet met rust liet....op een gegeven moment lag ze bijna op m'n hoofd. En dat terwijl ik haar mandje naast m'n bed had gezet. Volgende keer blijft ze lekker in de huiskamer als ik een paar uurtjes ga slapen. Inmiddels al weer een lekkere wandeling met haar gemaakt.

Bom, wat een naar verhaal van Zorro en die diepe snee. Gelukkig lijkt het goed te gaan. Kan me voorstellen dat je er slecht van hebt geslapen. Pff ik zou dat ook hebben gehad hoor, zoiets komt dan ineens vanuit het niets he... En dan wil je de andere dag zo snel mogelijk weer naar 'm toe! Had ik toen ook na die vervelende koliekaanvallen van Shagoya.:(:)

Annika, wat balen dat je 0,5kg bent aangekomen. Maar niet opgeven hoor, gewoon lekker zo doorgaan...nu je weer wat meer kunt bewegen omdat je niet meer ziek bent. Zal 't misschien de volgende keer wel postiever zijn!

Wen, druk dagje vandaag?

MrUlbe, succes vanavond met lopen!

MJ, dat kan wel eens kloppen dat je tijdens je eigen trainingen wel iets onder de snelheid mag lopen. Op wedstrijden piek je toch wel omdat je je dan optrekt aan anderen.

Noor, ik ga ook morgen weer lopen. Vandaag nog even rustig aan doen, t weer is idd erg grijs!

Ik ga nu 's ff stofzuigen en straks 't eten klaarmaken. Fijne dag iedereen! :evaw:

annika_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:45

Haha dat van dat hondje komt me zoo bekdn voor :P Was vanmiddag ook op de bank weggesukkeld voell ik op een gegeven moment ook iets bovenop me springen hele gezicht werd afgelebberd haha! Draken

Anoniem27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 17:49

Haha! }:)