MamboBeach schreef:Meiden, ik heb nu al even niet meer bij gelezen maar ik wil even melden dat ik mee ga doen met de ladiesrun te Rotterdam! Wie doet er nog meer mee?
Ik loop hem ook MB!!!
Al is het nog erg ver weg
Welke afstand loop jij? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zorro had een hele lelijke snee van 5 cmlang en 1 a 2 diep bij zijn knie rechts voor. Dierenarts is erbij geweest, die heeft de wond uitgespoeld en er 3 nietjes ingezet. Helaas werkte snor niet echt mee dus da heeft m een een spuit gegeven. Die werkte wel erg in dus hij kieperde bijna om, heebben m geparkeerd tegen de stalwand. Wat een gedoe en zooooooo sjielugh. Hij mag wel bij de andere paarden staan en vrijdag mag t verband eraf. Daarna is t goed schoonmaken en over 2 a 3 weken de nietjes eruit. Tot die tijd doen we rustig aan. Beetje stappen aan de hand etc. Bah wat een naar gezicht was dat toen hij stond te schommelen 
Ik ga me dus ook niet inschrijven
hetbommeke schreef:Wen, inderdaad een lekkere wandeling
mambo, lekker dichtbij voor jou ook rotterdam
scoob, tijd over? Heb hier nog genoeg klusjes: schoonmaken, strijken, wassen etc. Je bent van harte welkom
Marjo, werkse vanavond.
Helaas heb ik niet kunnen lessenZorro had een hele lelijke snee van 5 cmlang en 1 a 2 diep bij zijn knie rechts voor. Dierenarts is erbij geweest, die heeft de wond uitgespoeld en er 3 nietjes ingezet. Helaas werkte snor niet echt mee dus da heeft m een een spuit gegeven. Die werkte wel erg in dus hij kieperde bijna om, heebben m geparkeerd tegen de stalwand. Wat een gedoe en zooooooo sjielugh. Hij mag wel bij de andere paarden staan en vrijdag mag t verband eraf. Daarna is t goed schoonmaken en over 2 a 3 weken de nietjes eruit. Tot die tijd doen we rustig aan. Beetje stappen aan de hand etc. Bah wat een naar gezicht was dat toen hij stond te schommelen
nu nog even opwarmen en dan m'n bed in. Morgenochtend direct naar stal, kijken hoe t gaat.
SAKKIA schreef:Ik wilde ook meedoen aan de Ladiesrun maar dan die in Groningen uiteraard, maar het is dan vaderdag en dat is voor mij sinds 3 jaar toch wel een hele belangrijke dagIk ga me dus ook niet inschrijven
Ik zag het toen ik me ging inschrijven en heb dan meer zoiets dat ik het niet leuk vindt voor mijn man, maar hij vindt dat helemaal niet erg.
En wij zijn op zich ook niet zo erg van zulke dagen, we proberen altijd wel een beetje van elkaar te genieten.
Dus dan moet je toch een beetje doorlopen om warm te blijven! Een kleine 6 km gelopen met 9,8 km/uur. Dat is voor mij wel echt flink doorlopen, krijg mijn snelheid nog niet boven de 10. Ik weet ook niet of ik daar iets aan kan of moet doen of dat dat vanzelf moet gebeuren?
nu staan alle paarden wel buiten in de bak dus misschien heeft er 1 uitgehaald die op ijzers staat. Maar goed, we bennuh er maar weer mooi klaar mee.
vaderdag moederdag valentijsdag dierendag etc

Klinkt als een flinke wond! Hopelijk heelt het snel en mooi en heeft hij er verder weinig last van!
. Ik moet alleen echt nog dat tandje hoger langer vol kunnen houden.. Komt wel!
Hopelijk is het dan wat beter! 
anders moet ik erg hard rennen om het een beetje warm te krijgen

Verband zat er ook nog op, en zag dat hij had gelegen aan het stro dat nog vast zat aan zijn vacht. Dus opstaan is ook gelukt. Alleen door dat het precies op zijn knie zit, kan hij dat been niet helemaal buigen en daardoor loopt hij niet helemaal jofelnootje maar ik verwacht dat dat binnen enkele dagen ook beter gaat. Vanavond weer even kijken.

Rustig nachtje gehad, daarna slecht geslapen, omdat hondlief me niet met rust liet....op een gegeven moment lag ze bijna op m'n hoofd. En dat terwijl ik haar mandje naast m'n bed had gezet. Volgende keer blijft ze lekker in de huiskamer als ik een paar uurtjes ga slapen. Inmiddels al weer een lekkere wandeling met haar gemaakt.
Was vanmiddag ook op de bank weggesukkeld voell ik op een gegeven moment ook iets bovenop me springen hele gezicht werd afgelebberd haha! Draken