MamboBeach schreef:Meiden, ik heb nu al even niet meer bij gelezen maar ik wil even melden dat ik mee ga doen met de ladiesrun te Rotterdam! Wie doet er nog meer mee?
Ik loop hem ook MB!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Wen, inderdaad een lekkere wandeling
mambo, lekker dichtbij voor jou ook rotterdam
scoob, tijd over? Heb hier nog genoeg klusjes: schoonmaken, strijken, wassen etc. Je bent van harte welkom
Marjo, werkse vanavond.
Helaas heb ik niet kunnen lessenZorro had een hele lelijke snee van 5 cmlang en 1 a 2 diep bij zijn knie rechts voor. Dierenarts is erbij geweest, die heeft de wond uitgespoeld en er 3 nietjes ingezet. Helaas werkte snor niet echt mee dus da heeft m een een spuit gegeven. Die werkte wel erg in dus hij kieperde bijna om, heebben m geparkeerd tegen de stalwand. Wat een gedoe en zooooooo sjielugh. Hij mag wel bij de andere paarden staan en vrijdag mag t verband eraf. Daarna is t goed schoonmaken en over 2 a 3 weken de nietjes eruit. Tot die tijd doen we rustig aan. Beetje stappen aan de hand etc. Bah wat een naar gezicht was dat toen hij stond te schommelen
nu nog even opwarmen en dan m'n bed in. Morgenochtend direct naar stal, kijken hoe t gaat.
SAKKIA schreef:Ik wilde ook meedoen aan de Ladiesrun maar dan die in Groningen uiteraard, maar het is dan vaderdag en dat is voor mij sinds 3 jaar toch wel een hele belangrijke dagIk ga me dus ook niet inschrijven