Succes met lopen !!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superlotje schreef:Nog niet.
Ik wil eerst mijn "oude" rondje gaan lopen en kijken in hoeverre ik dat volhoud.
Dus afhankelijk van hoe het gaat vanmiddag wil ik verder gaan opbouwen.
Ik heb eerder met Start to run gelopen, misschien dat ik dat weer oppak.
Moet sowieso op zoek naar nieuwe schoenen als het bevalt.
Hoe ver/fanatiek ben jij? (sorry, heb niet het hele topic doorgespit)
Angela_ schreef:Ik ben behoorlijk fanatiek, te fanatiek soms.Ik loop nu ongeveer een jaar, en ben sinds mei lid van een atletiekvereniging. Ik loop iedere maand wel een of meerdere wedstrijdjes. Ik ben nu aan het trainen voor de 7 heuvelenloop (15 km) en de Venloop (halve marathon) maar ik loop graag kortere afstanden zoals de 5 km omdat ik graag hard ren en dat harde rennen hou ik nog niet zo lang vol. Ik ben weer begonnen met trainen na een blessure die ik heb opgelopen tijdens een val tijdens de Marikenloop in mei. Ik ben denk ik 3 maanden uit de running geweest.
Angela_ schreef:Inderdaad na mijn blessure liep ik zo weer 5 km. Geen enkel probleem. Je conditie gaat niet zo heel hard achteruit.
Jaan81 schreef:Superlotje, gaef dat je weer gaat beginnen!
Regen....echte harde regen vind ik niets, dan plakt alles, maar zo'n miezer wat ik net had, vind ik zeker oke!
Net dus gelopen: 11,3km aan één stuk!!!75min gelopen. Afstand ben ik blij mee, maar verder ging t echt flut! Laatste kwartier kon ik echt bijna niet meer.....
Hoop dat t vrijdag dan toch stuk beter gaat!
Nu eerst lang douchen!