Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ulrika schreef:hoe kwamen jullie er achter dat je lym had? heb sinds een week een plek op mijn been rood in het midden witte ring en rode ring erom...ik heb geen teek gezien maar kom steeds bij lyme uit...het jeukt ook was dat bij jullie ook zo? Ga zowiezo morgen even naar de dokter maar ben er wel bang voor
wuswa schreef:@ Juud/Onassa: het blijft balen en van dag tot dag leven he?!? Keuzes maken en proberen je erbij neer te leggen. Dat gaat de ene keer makkelijker dan de andere keer.
Perrokai schreef:Even tussendoor...ik lees net pas een link die een vriendin van mij op 24 november naar mij gepbt had die ik dus helaas over het hoofd gezien had maar die wel enorm belangrijk is om te weten. Nml. dat de CBO richtlijn niet meer bestaat omdat het CBO failliet is sinds vorig jaar oktober, en dat de Ilads Richtlijn wel erkend moet worden en een hele berg info met aresten erbij die zegt dat onz zorgverzekeraars dus wel verplicht zijn alle kosten en het behandelplan volgens de Ilads richtlijnen te vergoeden.
Als jullie de fut ervoor hebben zou ik zeggen ga het maar eens lezen....want hier staat echt behoorlijk veel info daar over. Ik ben nog niet heel ver maar vond dat ik het wel gelijk maar even moest melden hier, jullie kunnen er nog meer mee dan ik denk ik, qua kosten en recht op een goede behandeling....
http://lyme.hyves.nl/forum/4877967/PvSt/Aanwijzingen_van_Clipper_voor_lymie_die_vooruit_wil_bij_huidig_NLs_medisch_wanbeleid/
PintoNatal schreef:wuswa schreef:@ Juud/Onassa: het blijft balen en van dag tot dag leven he?!? Keuzes maken en proberen je erbij neer te leggen. Dat gaat de ene keer makkelijker dan de andere keer.
Echt verschrikkelijk ja.. je denkt dat het weer bter gaat en dan binnen een dag of soms als je geluk hebt paar dagen is het terug bij af..
ik dcht dat de tavanic echt hielp.. ja 2 weken en alles was terug bij af..
Perrokai schreef:Even tussendoor...ik lees net pas een link die een vriendin van mij op 24 november naar mij gepbt had die ik dus helaas over het hoofd gezien had maar die wel enorm belangrijk is om te weten. Nml. dat de CBO richtlijn niet meer bestaat omdat het CBO failliet is sinds vorig jaar oktober, en dat de Ilads Richtlijn wel erkend moet worden en een hele berg info met aresten erbij die zegt dat onz zorgverzekeraars dus wel verplicht zijn alle kosten en het behandelplan volgens de Ilads richtlijnen te vergoeden.
Als jullie de fut ervoor hebben zou ik zeggen ga het maar eens lezen....want hier staat echt behoorlijk veel info daar over. Ik ben nog niet heel ver maar vond dat ik het wel gelijk maar even moest melden hier, jullie kunnen er nog meer mee dan ik denk ik, qua kosten en recht op een goede behandeling....
http://lyme.hyves.nl/forum/4877967/PvSt/Aanwijzingen_van_Clipper_voor_lymie_die_vooruit_wil_bij_huidig_NLs_medisch_wanbeleid/