Jen, ow fijn dus je had alleen pijnstillers en geen roesje? Ja idd ik ben ook bang dat je zonder roesje alles voelt maar gewoon te suf bent om te reageren. Ik zou dan echt in paniek raken. Doen ze ook pijnstilling erbij spuiten als je veel pijn hebt? Laxeermiddel door de sonde zou misschien wel kunnen maar 2 liter lukt nog net. Je moet ranja door dat spul doen en je tong naar beneden op rollen dan proef je die viese smaak minder goed. Toen ik in het ziekenhuis lag door verstopping moest ik 4 liter laxeermiddel per dag dringen wat mij echt niet lukte. Ik kwam naast gewoon drinken op 2 liter en dat heb ik 5 dagen vol gehouden. Toen kon ik eindelijk naar de wc
Ik zou natuurlijk thuis al voor kunnen laxeren
Maar een gastroscopie doen ze toch nooit met een roesje? Je kunt wel vragen om zo'n spray die je keel verdoofd waardoor het minder gevoellig is. Lijkt me ook geen fijn onderzoek
Corina, wat leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd!! Liep jij nu ook bij Auwerda? Anders misschien een belafspraak regelen? Op het b12 forum staat ook iets over zwangerschap en b12 tekort.