Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:en anders zag ik de nuvaring wel als een optie, leek me het minste van alle kwaden. Maar is dat niet verevelend als je bv gaat lopen of paardrijden ofzo?
Ilsemarie schreef:@aria_zz: vul eens in het balkje hieroner nuvaring in, dan zul je in dit topic heel veel tevreden gebruiksters vinden en veel ervaringen! De kans is enorm groot dat je de ring namelijk helemaal niet voelt zitten (ik voel hem in die 3 weken hooguit 1 of 2 keer zitten, en dat dan een minuutje, verder voel ik hem nooit! niet met sporten, niet met gewoon lopen, niet met sex, nergens bij! En zo zijn er veel vrouwen zoals ik. Er zijn ook vrouwen die hem wel voelen, die het niet prettig vinden of waarbij het bij de sex niet past (voor dat laatste is een oplossing dt je hem 3 uur per 24 uur uit mag). maar het is toch een kwestie van proberen, en het is het proberen zeker waard!
Aria_zz schreef:Hier nog iemand zonder ervaring. Ik zie het niet zitten om de pil te nemen, en wil eigenlijk zo min mogelijk hormonen in men lijf. Ook zit ik een beetje met dat libido verminderings probleem, ik hou er van zoals het nu is eigenlijk (zonder anticonceptie).
Nu leek me een staafje wel iets, maar dan kan je daar kanker van krijgen, hoofdpijn, gewichtstoename ...
en anders zag ik de nuvaring wel als een optie, leek me het minste van alle kwaden. Maar is dat niet verevelend als je bv gaat lopen of paardrijden ofzo?
ik ga binnenkort even bij de HA langs, maar wat zeggen jullie over deze anticonceptie?