Nee, er staat ontlasting op kweek.. Dat er een bacterie zit, lijkt duidelijk. Alleen de vraag is welke. Ze kunnen nu antibiotica geven, maar doen het liever als ze weten welke bacterie het is. Komt er uit het laatste onderzoek ook niets, dan is het een "gewone" bacterie.

Geplaatst: 27-10-10 19:22
               Geplaatst: 27-10-10 19:22				         

Helaas match hardlopen (of sowieso iets wat meer inspanning) op dit moment niet met m'n medicijnen. Alles gaat draaien en krijg 'schokken' door m'n lichaam. Heb dus maar even besloten om het stop te zetten, want dat was erg vervelend. Maar het blijkt inderdaad dat het helpt. Sommige therapieën hebben ook een onderdeel van hardlopen/sport erin zitten, dat is niet voor niets
 Helaas match hardlopen (of sowieso iets wat meer inspanning) op dit moment niet met m'n medicijnen. Alles gaat draaien en krijg 'schokken' door m'n lichaam. Heb dus maar even besloten om het stop te zetten, want dat was erg vervelend. Maar het blijkt inderdaad dat het helpt. Sommige therapieën hebben ook een onderdeel van hardlopen/sport erin zitten, dat is niet voor niets  Doe het je nog niet na denk ik. Hier ook een therapie gecombineerd met sport en (hard)lopen. Maar hangt echt van mijn dag af of het wandelen of ook joggen word bij mij.
  Doe het je nog niet na denk ik. Hier ook een therapie gecombineerd met sport en (hard)lopen. Maar hangt echt van mijn dag af of het wandelen of ook joggen word bij mij. Bevalt de therapie wel?
 Bevalt de therapie wel?