Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wasjes gedraaid, administratie weggewerkt, was opgevouwen, afgewassen, draadjesvlees gemaakt, nu zo nog even stofzuigen 
Het verplicht je om andere dingen te doen 
Femme_ schreef:Hallllooooow,
Nou goed hehe ik heb de dicipline gevonden en ben aan het hardlopen gegaan. Ik had het mooie schema vanuit de Yes voorgenomen en ben gaan rennen.. Inmiddels staat nu week 3 voor de deur... spannend en ik moet zeggen: zo zwaar het de ene dag is, zo makkelijk gaat het de andere dag!
Lieke schreef:Mirkim, mijn huisgenootje die af en toe meegaat heeft ook moeite met ademhalen, maar door er heel bewust op te letten dat ze goed uitademt gaat het wel wat beter. Maar voor jou lijkt me een bezoekje aan de dokter geen slecht idee, hopelijk heeft die een goede oplossing.
.
patos schreef:Had bij het beginnen met lopen trouwens weer steeds wat last aan de binnenzijden van mijn knieën, na even doorlopen leek het weer minder te worden. Iemand een idee wat dat kan zijn? Ik ga voor de zekerheid denk ik maar even langs de podotherapeut om m'n zooltjes te laten checken, want bij deze afstand zou ik toch nog geen last moeten krijgen.
Mirkim schreef:patos schreef:Had bij het beginnen met lopen trouwens weer steeds wat last aan de binnenzijden van mijn knieën, na even doorlopen leek het weer minder te worden. Iemand een idee wat dat kan zijn? Ik ga voor de zekerheid denk ik maar even langs de podotherapeut om m'n zooltjes te laten checken, want bij deze afstand zou ik toch nog geen last moeten krijgen.
In december heb ik mijn kniebanden in mijn linkerknie verrekt. Inmiddels zijn we vele weken verder en merk ik ook dat ik last heb van mijn knie aan de binnenkant (dezelfde pijn als toen met mijn kniebanden). Als ik doorloop lijkt het ook alsof ik er doorheen loop en dus minder pijn meer heb. Maar goed, nog even aanzien, anders de fysio er maar weer bij..!
Is denk ik alleen maar goed om wel die pijntjes in de gaten te houden, straks maak je de blessure alleen maar erger!
en ben 1 groep overgeslagen en zit nu in groep 5... Zo zeg, het was best heavy, met een aardig tempo, maar wel lekker en een voldaan gevoel! Maar het is even wennen en aanpoten! Marrke schreef:MamboBeach schreef:Ik ren ook altijd met regen, sneeuw maakt niet uit, wij gaan altijd gewoon door!![]()
Ik heb gewoon een hekel aan regen. Vooral in de combinatie met wind.. Verder loop ik eigenlijk altijd wel, van de winter ook met sneeuw en in de vries kou gelopen.
Beetje raar misschien...
klinkt leuk de marathon .. dat duurt nog heeeeeeeel lang voor ik zover ben .. 
Dreeetje schreef:Ik heb me net aangemeld voor de marathon van leeuwarden .. die hebben ook een 5 km rundie is 6 juni, dus hebben we nog om even te trainen ..
rond die tijd zijn we bij les 23 .. dus moet wel lukken ..
) Lijkt me wel fijn om te kijken hoever ik dan ben met die loperij enzo! Of ik het dan al 5 kilomter kan volhouden... En hoe dit gaat, zo'n marathon..
maar goed was een snelle duurloop 4.7km in 32.16 min incl stappen.Mirkim schreef:Dreeetje schreef:Ik heb me net aangemeld voor de marathon van leeuwarden .. die hebben ook een 5 km rundie is 6 juni, dus hebben we nog om even te trainen ..
rond die tijd zijn we bij les 23 .. dus moet wel lukken ..
Gaaf!!! Misschien dat ik deze ook wel mee wil rennen! (wel die 5 kilometer dan) Lijkt me wel fijn om te kijken hoever ik dan ben met die loperij enzo! Of ik het dan al 5 kilomter kan volhouden... En hoe dit gaat, zo'n marathon..
maar eh, wel onwijs stoer van je!!! (ook dat je dan al in les 23 zit!)
Zijn er hier ook mensen die zich hebben opgegeven voor de 4mijl van Groningen? 15 mei is er zo'n workshop ronde. Zit te twijfelen of ik er al dan niet heen ga... Zie de meerwaarde eerlijk gezegd ook niet zo goed, maar misschien dat anderen hier al wel eens geweest zijn!
MamboBeach schreef:Lekker toch Tita!
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen om de halve marathon te lopen, wanneer is dat precies?

verdomme hij heeft gelijk...maar goed dan loop ik gewoon weer in maart een schema van ascis om in sept de halve marathon te gaan lopen en als alles het aan kan wil ik dus verder voor de marathon maar dan heb ik wel een choach nodig...want dat eten daar snap ik niks van tita schreef:MamboBeach schreef:Lekker toch Tita!
Ik zou me ook niet voor kunnen stellen om de halve marathon te lopen, wanneer is dat precies?
Volgens schema ben ik klaar op 19-12-2010 ik heb dan een bruggenloop op de planning staan van Rotterdam die is totaal 15km
Verder zou ik dan het weekend erop mijn eerste halve marathon willen lopen alleen mijn lief lachtte me uit
Schatje het is winter en jij houdt niet van kouverdomme hij heeft gelijk...maar goed dan loop ik gewoon weer in maart een schema van ascis om in sept de halve marathon te gaan lopen en als alles het aan kan wil ik dus verder voor de marathon maar dan heb ik wel een choach nodig...want dat eten daar snap ik niks van