Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sim0ne schreef:Mooi dat het jou gelukt is! Ik hoop ook zeker dat het mij zal lukken, de twee generaties boven mij hebben het niet zo best aangepakt..
Lante schreef:Bewust kinderloos wil niet zeggen dat je niet van kinderen houdt Beauty_J en anderen. Ik zie het steeds voor bij komen hier.
Lante schreef:Bewust kinderloos wil niet zeggen dat je niet van kinderen houdt Beauty_J en anderen. Ik zie het steeds voor bij komen hier.
laetitia schreef:Ik heb heel vaak dat ik dan leuk wil doen tegen zo'n kindje en dan iets vraag of vertel en dan zitten ze me toch raar aan te kijken...
"Wat is dat voor rare mevrouw" zie ik ze dan denken.
Ik word er altijd best onzeker van, heb het niet als nature in mij om met kinderen om te gaan.
wimmus schreef:Lijkt me zo raar om dan een kind te nemen en te hopen dat het vanzelf goed komt
kris_ schreef:Het is ook een wil om ook te investeren in iets gemeenschappelijks, iets wat van mij en mijn partner is. Ik denk dat we dus nu een kinderwens aan het formuleren zijn.
Mijn ouders hebben gevraagd (of is het geëist?) om niet aan kinderen te beginnenDat maakt me kwaad. Dat is niet hun keuze.
Voorlopig blijft het nog nadenken dus. Maar de klok tikt... En de tijd kent weinig genade.
laetitia schreef:Ik heb heel vaak dat ik dan leuk wil doen tegen zo'n kindje en dan iets vraag of vertel en dan zitten ze me toch raar aan te kijken...
"Wat is dat voor rare mevrouw" zie ik ze dan denken.
Ik word er altijd best onzeker van, heb het niet als nature in mij om met kinderen om te gaan.