Djulitaa schreef:
En volgens mij is dit het Chinese teken voor kreeft

Volgens mij heeft de ziekte kanker geen wereldkundig teken, op borstkanker na.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AngelofLove schreef:Inderdaad, bij het korps mariniers mogen geen vrouwen. Bij het Korps Commandotroepen daarentegen wel, alleen komen die er vaak niet doorheen vanwege de zware eisen. Beide zijn fysiek zware beroepen waarbij defensie bij het Korps Mariniers ook nog rekening wilt houden met het sekseverschil, doordat je vaak op een kleine ruimte zit zouden de vrouwen niet voldoende privacy kunnen krijgen en dat speelt ook een kleine rol is mij ooit eens uitgelegd door een Generaal der Mariniers.
Maar om even back ontopic te komen. Weet iemand een goede tattooshop in Belgisch Limburg of rondom Eindhoven. Ik ga liever niet naar Dragon Tattoo, heb het niet zo met die shop
JENNx schreef:Hallo, ik heb een vraagje.
Mijn vriend heeft ooit zelf een tattoo gezet op zijn arm, vlak boven zijn pols. Achteraf natuurlijk lekker dom, maar nu wil hij er wat overheen laten zetten.
Maar het bezwaar van zijn vader is, dat het op een zichtbare plek is. Hij is nogal naïef en gelooft niet dat het niet opgelost kan worden door gewoon een lang overhemd aan te doen, of een breed horloge. Maar hij heeft er nu een vrij lelijke plectrum opstaan, terwijl hij er nu gewoon een nette tatoeage van wil laten maken. Dat lijkt sowieso al wat beter dan wat er nu staat.
Maar nu hoorde ik laatst dat er ook (speciale?) tattoo pleisters zijn, maar we zijn nu aan het zoeken op internet maar dit kunnen we nergens vinden. Weten jullie misschien een site voor mij waar die pleisters te koop zijn? Want mocht hij het moeten camoufleren voor iets, dan kan hij er zo'n speciale pleister overheen plakken.
Make-up is geen optie.
IndianLady schreef:Djulitaa schreef:
En volgens mij is dit het Chinese teken voor kreeft
Volgens mij heeft de ziekte kanker geen wereldkundig teken, op borstkanker na.
nienke1208 schreef:Heb mooie tattoo's voorbij zien komen!
Die van mij gaat goed, is nu helemaal 'vervelt' en helemaal geen last meer van. Smeer hem nog 1 of 2x per dag in met Bepanthen.
Marshaha, wanneer mag je eigenlijk weer zon erop (hij zit bij mij onder mijn bikini), heb hem maandag 2 weken en wil eigenlijk zaterdag ERG graag naar het strand!
babydolll schreef:Ik kan geen telefoonnummer vinden, staat daar dat je moet mailenIk vind het echt heel erg mooi wat hij zet!( heb je berichten doorgespit omdat ik je tattoo's prachtig vind
) maar die website ontmoedigt me
manie schreef:Haha wat een topic over die tatt's
Heb de mensen die tattoo's 'ordinair' vinden maar ff uitgelegd wat ze voor mij betekenen
Hoezo kortzichtige mensen.......
nienke1208 schreef:Heb mooie tattoo's voorbij zien komen!
Die van mij gaat goed, is nu helemaal 'vervelt' en helemaal geen last meer van. Smeer hem nog 1 of 2x per dag in met Bepanthen.
Marshaha, wanneer mag je eigenlijk weer zon erop (hij zit bij mij onder mijn bikini), heb hem maandag 2 weken en wil eigenlijk zaterdag ERG graag naar het strand!
manie schreef:babydolll schreef:Ik kan geen telefoonnummer vinden, staat daar dat je moet mailenIk vind het echt heel erg mooi wat hij zet!( heb je berichten doorgespit omdat ik je tattoo's prachtig vind
) maar die website ontmoedigt me
Waarom ontmoedigd je dat als ik vragen mag?
Vind de site prima en duidelijk, gewoon mailen en voorleggen wat je wilt!! (nee heb je, ja kun je krijgen toch??)