[Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 08:52

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 09:33

Bedankt allemaal nog voor de complimentjes. :):)
Trouwens, het is wel ontzettend onhandig met mn paardrijbroek. :') Ik hijs hem nu maar zo hoog op dat de band er boven zit, maar toch zit het nog een beetje in de weg..

Djulitaa, wel lastig zeg. Ik vind het wel echt een mooie gedachten, maarja.. Het is niet de bedoeling dat mensen
er rare dingen bij gaan denken..

Angelkiss, gaaf dat je ze zelf getekend hebt, heb je foto's? :o

Suze, echt gaaf zeg!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:28

IndianLady schreef:
Djulitaa schreef:

En volgens mij is dit het Chinese teken voor kreeft ;)

Volgens mij heeft de ziekte kanker geen wereldkundig teken, op borstkanker na.

Dat is nu al 5x gezegd in het topic. :) Alleen ligt het teken, en deze niet. :)

suze_, ik vind jouw tattoo's echt heel erg mooi. :)

Onali

Re: [Centraal] tattoo topic deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:43

Ik reageerde nu ook op het 2de teken wat ze plaatste en niet op die '69'

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:57

AngelofLove schreef:
Inderdaad, bij het korps mariniers mogen geen vrouwen. Bij het Korps Commandotroepen daarentegen wel, alleen komen die er vaak niet doorheen vanwege de zware eisen. Beide zijn fysiek zware beroepen waarbij defensie bij het Korps Mariniers ook nog rekening wilt houden met het sekseverschil, doordat je vaak op een kleine ruimte zit zouden de vrouwen niet voldoende privacy kunnen krijgen en dat speelt ook een kleine rol is mij ooit eens uitgelegd door een Generaal der Mariniers.

Maar om even back ontopic te komen. Weet iemand een goede tattooshop in Belgisch Limburg of rondom Eindhoven. Ik ga liever niet naar Dragon Tattoo, heb het niet zo met die shop

O:)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:01

IndianLady schreef:
Ik reageerde nu ook op het 2de teken wat ze plaatste en niet op die '69'

Oh sorry! Ik kon het niet openen, en dacht dat het daar nog over ging. Sorry.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:05

Dank je wel Rienn :)

Hihi Mars :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 13:26

Suze, mooi zeg die tattoo op je rug. De letter V is daar wel handig voor, maar wat moet ik met de N :P.
Ik ga eens even mijn tattoomevrouw bellen, over de tekening. Ben benieuwd!

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 14:13

Is er ook een soort site waar je de betere tattooshops kunt vinden? Hier in Hoorn heb je er 2, maar geen idee of die goed staan aangeschreven. :)

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 16:31

JENNx schreef:
Hallo, ik heb een vraagje.

Mijn vriend heeft ooit zelf een tattoo gezet op zijn arm, vlak boven zijn pols. Achteraf natuurlijk lekker dom, maar nu wil hij er wat overheen laten zetten.

Maar het bezwaar van zijn vader is, dat het op een zichtbare plek is. Hij is nogal naïef en gelooft niet dat het niet opgelost kan worden door gewoon een lang overhemd aan te doen, of een breed horloge. Maar hij heeft er nu een vrij lelijke plectrum opstaan, terwijl hij er nu gewoon een nette tatoeage van wil laten maken. Dat lijkt sowieso al wat beter dan wat er nu staat.

Maar nu hoorde ik laatst dat er ook (speciale?) tattoo pleisters zijn, maar we zijn nu aan het zoeken op internet maar dit kunnen we nergens vinden. Weten jullie misschien een site voor mij waar die pleisters te koop zijn? Want mocht hij het moeten camoufleren voor iets, dan kan hij er zo'n speciale pleister overheen plakken.

Make-up is geen optie.

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:02

IndianLady schreef:
Djulitaa schreef:

En volgens mij is dit het Chinese teken voor kreeft ;)

Volgens mij heeft de ziekte kanker geen wereldkundig teken, op borstkanker na.

Ben er inmiddels ook achter ja haha.
Het chinees heeft niet echt een karakter ervoor, maar wel voor het kankergezwel:

Dus nu wil ik deze gebruiken, nu is het wel goed.
Tenminste volgens de chinese vrienden van ons.

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:05

ik meld me ook! Goed gesprekje met mijn moeder gehad en die vind het helemaal OK dat ik binnenkort een tattoo haal. Ik vind lux ultera zoo gaaf maar ik ben bang dat die wat ik wil hebben niet zet( heb zn website gelezen :+ )
Ik wil zoiets: http://www.craftcave.com/candle/cimage/msm-5ptstar.jpg met daaromheen hele kleine sterretjes en puntjes in verschillende kleuren als zegmaar stardust. Ik ben nu aan het kijken bij inkstitution en 25tolife niet echt mijn ding..

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:37

Heb mooie tattoo's voorbij zien komen!

Die van mij gaat goed, is nu helemaal 'vervelt' en helemaal geen last meer van. Smeer hem nog 1 of 2x per dag in met Bepanthen.

Marshaha, wanneer mag je eigenlijk weer zon erop (hij zit bij mij onder mijn bikini), heb hem maandag 2 weken en wil eigenlijk zaterdag ERG graag naar het strand! ;)

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:49

hoi hoi ik kom zo maar even binnen vallen maar ik had een vraag.

is er iemand toevallig bekend met fine tattoo works uit breda of met irie ink tattoo uit klundert

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:05

nienke1208 schreef:

Die van mij gaat goed, is nu helemaal 'vervelt' en helemaal geen last meer van. Smeer hem nog 1 of 2x per dag in met Bepanthen.

Marshaha, wanneer mag je eigenlijk weer zon erop (hij zit bij mij onder mijn bikini), heb hem maandag 2 weken en wil eigenlijk zaterdag ERG graag naar het strand! ;)

Volgens mij officieel 6 weken..
En een goede factor opsmeren.
(Al moet ik zeggen dat ik dat nooit doe := Maar verbrand zelf al sowieso nooit, dus gebruik nooit een factor := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:05

babydoll gewoon bellen en naar Rob vragen, die zet dat wel hoor :j

Draak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:23

WhieW!!

Afspraak gemaakt!! 14 Juli om 15.00 word er geprikt!

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 00:40

suze_ schreef:
babydoll gewoon bellen en naar Rob vragen, die zet dat wel hoor :j

Ik kan geen telefoonnummer vinden, staat daar dat je moet mailen |( Ik vind het echt heel erg mooi wat hij zet!( heb je berichten doorgespit omdat ik je tattoo's prachtig vind <3 ) maar die website ontmoedigt me :P

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 00:48

babydolll schreef:
Ik kan geen telefoonnummer vinden, staat daar dat je moet mailen |( Ik vind het echt heel erg mooi wat hij zet!( heb je berichten doorgespit omdat ik je tattoo's prachtig vind <3 ) maar die website ontmoedigt me :P

Waarom ontmoedigd je dat als ik vragen mag?
Vind de site prima en duidelijk, gewoon mailen en voorleggen wat je wilt!! (nee heb je, ja kun je krijgen toch??)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 07:48

manie schreef:
Haha wat een topic over die tatt's
Heb de mensen die tattoo's 'ordinair' vinden maar ff uitgelegd wat ze voor mij betekenen ;)
Hoezo kortzichtige mensen....... :')

goed bezig! jammer dat je geen onelinders mag plaatsen anders had ik je gequoted en een amen-smiley eronder gezet ;)

Nog een vraag! sinds gisteren bemerkt:

de tattoeage's op mijn polsen worden naarmate ik bruiner word,zwarter en duidelijk zichtbaarder
die op mijn buik trouwens ook (alledrie dikke lijnen en namen)
de beide tattoeage's op mijn armen worden juist lichter en wat valer (plaatjes,dunne lijnen en gekleurd)

alles wordt overigens ingesmeerd met een hoge factor

heeft dit te maken met de inkt die gebruikt is? of heeft het te maken met het feit dat de namen uit dikke lijnen bestaan?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 08:39

nienke1208 schreef:

meningen verschillen, wij raden sowiso 3 weken aan
kan je er geen gaasje opplakken?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 08:40

moonie schreef:
hoi hoi ik kom zo maar even binnen vallen maar ik had een vraag.

is er iemand toevallig bekend met fine tattoo works uit breda of met irie ink tattoo uit klundert

ik zou in breda gaan voor BUNKERtattoo

babydolll

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:04

manie schreef:
babydolll schreef:

Waarom ontmoedigd je dat als ik vragen mag?
Vind de site prima en duidelijk, gewoon mailen en voorleggen wat je wilt!! (nee heb je, ja kun je krijgen toch??)

Je hebt gelijk :P Eigenlijk omdat ik iets 'simpels' wil en die werken van hem zo prachtig zijn dat ik denk dat hij het niets vind. Maar ben nu bezig met de mail, we zullen het zien :D

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 12:53

babydolll schreef:
Je hebt gelijk :P Eigenlijk omdat ik iets 'simpels' wil en die werken van hem zo prachtig zijn dat ik denk dat hij het niets vind. Maar ben nu bezig met de mail, we zullen het zien :D

Goed zo +:)+

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 13:53

Aan het zwembad met mijn collega's; "eh ik zie dat jij een tattoo hebt". ik, "ja?" collega "zwijgt met neus in de lucht". "Zit er nog een speciale betekenis aan?". "Oh je hebt ook nog een piercing."
Vermoeiend :P