Volgens mij wás dat zo, maar zijn ze er allemaal op teruggekomen..
Edit: Citaat: "Wij piercen alleen met titanium of met goud. Chirurgisch stalen piercings zijn alleen geschikt om in een genezen piercing te plaatsen,dit in verband met het nikkelgehalte. "
Editje 2: Veel mensen denken dat piercings worden gezet met chirurgisch staal. Dit is niet het geval. Sterker nog, het is bij de wet verboden, omdat het gehalte nikkel dat er in chirurgisch staal zit te hoog is. Het is wel toegestaan om chirurgisch staal te plaatsen in een reeds genezen piercing. Let hierbij wel op dat u geen nikkelallergie heeft. Als dit namelijk wel het geval is, gaat de piercing ontsteken als gevolg van de allergische reactie.
Ik ging net even m`n navelpiercing eruit halen. Maar toen die er uit was begon die te bloeden
Is dit heel erg? En nu die er weer inzit is die best gevoelig..
Jodie_
Geplaatst: 30-01-10 12:24
Zack schreef:
zonde...
Ontzettend inderdaad, maarja, om hem eruit te halen en opnieuw te laten zetten vind ik ook maar zoiets. Maar dat is wel echt reden nummer 1 waarom ik er altijd aan zit te pielen, ik zit hem constant als het ware 'recht' te duwen. Grrrr
nynkeline
Geplaatst: 30-01-10 12:24
Hoelang heb je hem al als ik vragen mag? Ik mag die van mij er 2 maand zowieso niet uithalen..
Haal jij hem er nu al uit? Bij mij zeiden ze 6 weken, maar ik denk dat ik met uithalen sowieso de 6-9 maand aanhoud. Ik zie en voel gewoon dat hij nog niet goed genoeg genezen is en ik wil echt niet weten hoe hij gaat zitten klieren als ik hem er nu uithaal. Pas als ik merk dat de huid eromheen zo rustig is als hij bijvoorbeeld bij mijn oorbellen is, dan ga ik er aan denken om hem er een keertje uit te halen.