[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 19:53

je moet hem idd nooit lang afplakken, maar bij sporten/paardrijbroeken oid mag het wel, en je mag hem niet lang afplakken omdat hij dan niet kan "ademen" maar om even een kruik op je buik te leggen valt wel mee.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:07

voor sportactiviteiten bijv mag het indd maar niet te lang maar voor met een kruikje kan het ook gewoon hoor

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 21:10

Oke bedankt! :)

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 23:24

Grr, uit het niets begint mijn helix vervelend te doen. Van het weekend begon hij al een beetje te zeuren maar nu wordt mijn oor wat dikker en komt er een klein beetje vocht uit. Maar het staafje zit nu echt strak, dus ga morgen maar even langs de piercer..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 23:39

Ukkiee schreef:
Grr, uit het niets begint mijn helix vervelend te doen. Van het weekend begon hij al een beetje te zeuren maar nu wordt mijn oor wat dikker en komt er een klein beetje vocht uit. Maar het staafje zit nu echt strak, dus ga morgen maar even langs de piercer..

Vervelend! Toch beetje onstoken dus..
Nog steeds 0 last van mijne.. Heb er nog niks aan gedaan qua verzorging, zit er gewoon niet aan en hij vindt t prima ;)

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:51

Heb gister 12mm erin gedaan, voelt toch een stuk beter :) ..
heel misschien over een paar weken 10 mm is proberen..

ik heb volgensmij een vrij dunne tong :o

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:29

Volgens mij heeft een vriendin van mij 12 mm, is toch vrij normale maat?

Mn surface begint nu langzaam aan wel licht geirriteerd te raken, de gaatjes zijn wat rood en hij doet een klein beetje pijn.
Denk omdat ik er best vaak aanzit, kan er echt moeilijk afblijven :+
Toch maar even afleren dat.
De bolletjes zitten niet helemaal tegen mn huid aan, maar dat is vrij normaal denk ik, dat er een heel klein beetje ruimte zit?
En hij valt een beetje naar links, denk omdat ik altijd op mn linker zij slaap?

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:36

He karin, heb jij een surface joh? Sinds wanneer? Leuk joh! :j Waar heb je hem laten zetten?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:39

een surface is nu niet de piercing om constant aan te zitten.... Of dat normaal is hangt er van af of dat voorheen ook al zo was, en dat naar links groeien kan idd zijn omdat je borsten er toch tegen drukken. (dat kan ook een deel van de irritatie zijn)

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:52

He Ymke! Ja, sinds een anderhalve week, paar pag. terug staat een foto, borstbeen, komt net boven mn shirt uit zegmaar ;)

Ja ik moet er van mezelf ook echt afblijven, alleen bij het schoonmaken eraan zitten, zodat ie goed schoon wordt..
Hij zit er pas anderhalve week in, zulke grote borsten heb ik niet, dus dat zal het denk ik niet zijn :P
Het is niet storend ofzo, maar ik zie het zelf wel en heb natuurlijk liever dat ie gewoon recht omhoog staat xD

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:59

ik zei eerder al dat je daar geen grote borsten voor moet hebben. Mijn krappe B zou m ook plat duwen. De enige manier voor een piercing om scheef te staan is of scheef gezet worden, of door druk aan de kant gedrukt worden. (zoals navelpiercings soms scheef groeien omdat je met het zitten de piercing schuin drukt)
Zorg ook dat je niet te vaak schoon maakt. Dat doet vaak meer kwaad dan goed.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:02

dat moeten veel mensen idd nog leren, hoe schoner hoe beter denken ze, maar wanneer je hem altijd zo grondig onderhoud, en hij moet het straks op eigen houtje draaien, dan heeft de piercings zoiets van he?? wat is dit? lekker je lijf het werk laten doen :j
bij alle piercings toch wel :j

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 17:17

Ik maak hem alleen 's avonds tijdens het douchen schoon, verder niet ;)

Ja die druk is er natuurlijk wel als ik op mn zij lig, maar tis niet dat ie helemaal geplet wordt hoor :=
En ik heb toch echt een b / c cup

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:03

Gisteren niet de kans gekregen om langs de piercer te gaan en vandaag zijn die hier in de buurt gesloten. Zit te twijfelen of ik vanavond even na een piercer verderop ga rijden of dat ik gewoon een nachtje wacht en morgen langs ga bij die hier.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:10

karinFTbing schreef:
Ik maak hem alleen 's avonds tijdens het douchen schoon, verder niet ;)

Ja die druk is er natuurlijk wel als ik op mn zij lig, maar tis niet dat ie helemaal geplet wordt hoor :=
En ik heb toch echt een b / c cup

en als er druk op zit kan hij gaan irriteren en kan hij scheef gaan zitten... een navelpiercing waar een broek op "drukt" wordt ook niet geplet maar hij groeit wel sneller uit omdat hij constant geïrriteerd word.

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:18

Oke, maar ik hoop dus heel hard dat dat niet gebeurd..
Ik ben nu ook niet 100% gezond, dat zal ook wel een deel van de irritatie zijn.
In ieder geval, niet veel eraan zitten dus.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:18

nee, en proberen op je rug te slapen als dat kan... iig zoveel mogelijk ontzien. Des te langer zal hij blijven zitten :j

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 18:21

Ja, is ook een van de dingen die ik probeer sinds ie erin zit, maar daar heb ik nogal moeite mee.
Toch even blijven doorzetten.

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 19:51

Ik heb m'n neuspiercing nu een maandje, en sinds een paar dagen zit er een wit bultje boven. Wie weet wat dit kan zijn?

RavenIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 20:58

@KarinFTbing: Probeer er idd maar gewoon zo veel mogelijk af te blijven, dat helpt vaak het beste bij surfaces. Een vriendin van me heeft pas een surface laten zetten en ontsmette dat ding 4 keer per dag, dat is nu dus echt gruwelijk ontstoken. Uit ervaring weet ik dat mijn piercing het braafst is als ik alleen met water schoonmaak, maar da's natuurlijk voor iedereen anders :) Mijn MD's durven na een intensieve rijles (veel vuil en zweet dus..) nog wel eens prutten. Dan duw ik eerst de etter eruit (wat klinkt dat toch vies eigenlijk :o ) en dan maak ik ze schoon met water.. Daarna zijn ze weer lief! :D

Morgen maar eens nieuwe disjces kopen voor mijn MD's, ik loop al 3 maanden rond met 2 verschillende maten, niet echt een mooie match eigenlijk :+

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 21:28

Ja ik was hem maar 1 keer per dag.
Alleen als het eromheen erg vuil is dan maak ik het even schoon, maar dan laat ik de piercing zelf met rust :)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 13:00

Ik heb nu 1 week mijn tongpiercing, maar hij is al helemaal genezen, dun en doet geen pijn ed. Kan ik nu eventueel al verwisselen met staafje of moet ik daar toch nog een week mee wachten :Y)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:13

Normaal kan dat :j

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:14

Ik zou nog even een weekje of iig een paar dagen wachten prii_boy..

Vannacht in de kroeg vond iemand het leuk aan m'n helix te trekken.. :+ Nu doet ie vet pijn en ik kon er niet op liggen vannacht grrrr. Terwijl ie zo braaf was! Maar moet misschien toch maar es antibacteriele zeep gaan kopen...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 14:15

ik moest na 10 dagen terugkomen, volgens de piercer was hij niet aan de onderkant genezen dus ik werd naar huis gestuurd met een staaf van 20 mm die tegen me tanden tikte, ben naar huis gegaan en heb hem zelf gewisseld voor 16, paar dagen later voor 14, die zit er nu nog in :D

je kan hem gewoon wisselen. al zou ik nog een paar daagjes wachten, snachts zwelt hij namelijk nog op.