Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkusssx schreef:Dankjewel voor je bericht! (2 stappen???)
Bonechi_ schreef:Daarom ben ik het zo zat.. dat constante nieuwe starten. Terwijl ik echt niet hopeloos de fout in ga. Dat hele idee van 'gezond eten als levensstijl' staat me wel aan, maar volgens mij lukt dat maar weinigen van ons. Het blijft toch meer met ups en downs lijnen...
xkusssx schreef:Mag ik vragen hoe je dat is gelukt dat afvallen.. ik vind het zelf bijv. heel moeilijk in te schatten
wat goed is om te eten en hoeveel ik dan overal van moet eten. Dus dacht misschien kan een
dietist mij op de goede weg helpen.. maar weet dus ook niet wat ik bij haar/hem moet verwachten,
ben nog nooit bij zo'n iemand geweest. Ben al wel begonnen met ontbijten, dat heb al zeker 2 jaar
niet meer gedaan denk ik.
Wat fijn trouwens dat ik hier zomaar welkom ben!
RustyK schreef:Hallowil ook graag mee kletsen, probeer al erg lang om 5 kilo af te vallen. Een makkie zou je denken maar niet voor mij dus. Ik houd super van eten en kan het echt niet laten om te snoepen en te snacken. Ga het nu weer proberen, bedoeling is om nu toch echt van lekkere extra's af te blijven en verder normaal te eten (wel wat gezonder dus rijst met kip ipv stamppot met verse worst).