Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pollewoppy schreef:@ Daijano: Ik ben in je boek begonnen hoor. Wat een positief boek. Misschien ben ik te negatief hoor, maar ik denk nu vooral: "Was het allemaal maar zo makkelijk..." en "Ik kan dat toch niet" Maar ik lees dapper door. Ben nu bij hoofdstuk 6 'Weerstand tegen verandering'. Ben benieuwd naar dat hoofdstukHet boek leest wel heel prettig weg trouwens.
Angela_ schreef:Als ik jou berichtjes lees voel ik me altijd zo machteloos. Ik kan alleen maar toekijken hoe slecht jij je voelt. Ik zou graag willen dat ik er iets aan kon doen.
Pollewoppy schreef:Pollewoppy schreef:@ Daijano: Ik ben in je boek begonnen hoor. Wat een positief boek. Misschien ben ik te negatief hoor, maar ik denk nu vooral: "Was het allemaal maar zo makkelijk..." en "Ik kan dat toch niet" Maar ik lees dapper door. Ben nu bij hoofdstuk 6 'Weerstand tegen verandering'. Ben benieuwd naar dat hoofdstukHet boek leest wel heel prettig weg trouwens.
Het lezen van het hoofdstuk is zooo herkenbaar: "De grootste categorie van weerstand is angst, angst voor het onbekende"
Ik zit nog erg in de fase van verzet / weerstand. Vind het wel een goed boek, heel veel dingen die ze schrijft zijn gewoon waar, alleen het is zo moeilijk...