Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saul schreef:ik heb tot nu toe nog geen last gehad op mijn werk, maargoed ik weet niet wat ik in de toekomst ga doen, dus ik ben voornu nog even voorzichtig. Het liefst wil ik snakebites.. maar dat wordt niet overal gewaardeerd.. eentje kan nog net .. maar twee. Nee dat vinden mensen eng
Red_Savage schreef:Het is ook wel erg moeilijk om zo werk te vinden. Ik ga ook altijd half undercover naar mijn werk.
Vertel marlies, welke?
Anthea schreef:Saul schreef:ik heb tot nu toe nog geen last gehad op mijn werk, maargoed ik weet niet wat ik in de toekomst ga doen, dus ik ben voornu nog even voorzichtig. Het liefst wil ik snakebites.. maar dat wordt niet overal gewaardeerd.. eentje kan nog net .. maar twee. Nee dat vinden mensen eng
Ooit van retainers gehoord?
Marshaha schreef:ik heb geen last op mijn werk
Peelie schreef:valt reuze meeik heb gewoon zo'n groote navel.
Sorry Anthea... ik zie af en toe niet dat ik wat fout heb geschrevenlet er niet te veel op alsjeblieft... Ik doe mijn best
Red_Savage schreef:He, om de een of andere reden dacht ik dat jij die al had.
Peelie schreef:valt reuze meeik heb gewoon zo'n groote navel.
Sorry Anthea... ik zie af en toe niet dat ik wat fout heb geschrevenlet er niet te veel op alsjeblieft... Ik doe mijn best
Red_Savage schreef:Pus is heel normaal hoor.
Ik vind alleen het dat het staafje er wel erg kort uitziet voor je eerste navelpiercing.
xDramaQueen schreef:Red_Savage schreef:Pus is heel normaal hoor.
Ik vind alleen het dat het staafje er wel erg kort uitziet voor je eerste navelpiercing.
hij is diep gezet en denk dat dit een 10/ 12mm is, hij is erg groot maar diep gezet, hij zit prima.
Quellian schreef:En zag hier pijn over een tattoo op de ruggegraat? Lijkt me HELS!
Heb een tattoo in m'n zij en toen werd me al gevraagd of ik het héél zeker wist, want er liepen 3 mensen in die shop rond met een halve tattoo in hun zij. De lijnen gingen nog, tot hij met schaduwen ging werken, werd er haast moordlustig van!