[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:56

ik heb tot nu toe nog geen last gehad op mijn werk, maargoed ik weet niet wat ik in de toekomst ga doen, dus ik ben voornu nog even voorzichtig. Het liefst wil ik snakebites.. maar dat wordt niet overal gewaardeerd.. eentje kan nog net .. maar twee. Nee dat vinden mensen eng Nors opkijken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:57

Als het goed is ben ik donderdagavond een piercing rijker Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:57

Het is ook wel erg moeilijk om zo werk te vinden. Ik ga ook altijd half undercover naar mijn werk.

Vertel marlies, welke? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:58

Saul schreef:
ik heb tot nu toe nog geen last gehad op mijn werk, maargoed ik weet niet wat ik in de toekomst ga doen, dus ik ben voornu nog even voorzichtig. Het liefst wil ik snakebites.. maar dat wordt niet overal gewaardeerd.. eentje kan nog net .. maar twee. Nee dat vinden mensen eng Nors opkijken

Ooit van retainers gehoord? Clown

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:58

ik heb geen last op mijn werk Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 19:59

Red_Savage schreef:
Het is ook wel erg moeilijk om zo werk te vinden. Ik ga ook altijd half undercover naar mijn werk.

Vertel marlies, welke? Haha!

Waarschijnlijk een lamme bert......een labret dus Huilen van het lachen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:00

He, om de een of andere reden dacht ik dat jij die al had. Huilen van het lachen

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:00

Anthea schreef:
Saul schreef:

Ooit van retainers gehoord? Clown

Jawel, dat is mss idd ook een idee ja, stom nog niet eens aan gedacht!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:01

Marshaha schreef:
ik heb geen last op mijn werk Clown

Niet?! Wat gek, vinden jou klanten dat niet naar om te zien dan?

Oke sorry heel flauw, maar ik had even in je profiel gespiekt Clown

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:08

heey heey... Mag ik me hier melden?

Ik heb zinds. (bijna) 2 weken een navelpiering en ik ben er echt super blij mee.

Ik schrok er alleen een beetje van toen er pus uit kwam Clown Ze had me niet verteld dat dat ging gebeuren... dus ik helemaal over der zeik Bloos! Dacht dat het dus al aan het ondsetken was Tong uitsteken

Ik zal even een fototje plaatsen...

Afbeelding

Wat ik er erg mooi aan vind is dat je geen staafje ziet Haha!

Uhm nog verdere info over mij...

Mijn naam is Gail en ik ben 16 jaar oud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:09

ondsetken? Nagelbijten / Gniffelen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:10

Pus is heel normaal hoor. Lachen
Ik vind alleen het dat het staafje er wel erg kort uitziet voor je eerste navelpiercing.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:46

valt reuze mee Tong uitsteken ik heb gewoon zo'n groote navel.

Sorry Anthea... ik zie af en toe niet dat ik wat fout heb geschreven Haha! let er niet te veel op alsjeblieft... Ik doe mijn best Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 20:51

Peelie schreef:

Sorry Anthea... ik zie af en toe niet dat ik wat fout heb geschreven Haha! let er niet te veel op alsjeblieft... Ik doe mijn best Knipoog

heeft niets met de grootte van je navel te maken. Een staafje dat te kort is geeft niet genoeg ruimte voor de zwelling en kan heel wat onaangename dingen meenemen (denk aan ontstekingen en zelfs uitgroeien) Hier lijkt het alsof je vel er echt tegen gespannen staat, en dat is dus niet zo "ideaal"

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:16

Red_Savage schreef:
He, om de een of andere reden dacht ik dat jij die al had. Huilen van het lachen

Nee, heb op dit moment maar 2 gezichtspiercings (wenkbrauw en neus) de rest zit in m'n tong en in m'n oren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 22:17

Peelie schreef:

Maakt niet uit hoor, maar kon er even niks uithalen. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 23:20

Red_Savage schreef:
Ik vind alleen het dat het staafje er wel erg kort uitziet voor je eerste navelpiercing.

hij is diep gezet en denk dat dit een 10/ 12mm is, hij is erg groot maar diep gezet, hij zit prima.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 01:11

Oef, krappe piercing zie ik hier inderdaad voorbij komen in de navel!

Red_Savage; daar loop ik ook tegen aan met werken (secretaresse), dus een groot deel is uit en ik heb nu retainers besteld, ff gluren of dat echt zo onzichtbaar is als ze zeggen Lachen

En zag hier pijn over een tattoo op de ruggegraat? Lijkt me HELS!
Heb een tattoo in m'n zij en toen werd me al gevraagd of ik het héél zeker wist, want er liepen 3 mensen in die shop rond met een halve tattoo in hun zij. De lijnen gingen nog, tot hij met schaduwen ging werken, werd er haast moordlustig van!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 01:50

xDramaQueen schreef:
Red_Savage schreef:

hij is diep gezet en denk dat dit een 10/ 12mm is, hij is erg groot maar diep gezet, hij zit prima.

Heb je het hier over mij navelpiercing? Ik heb er trouwens geen last van. Hij is in het begin wel een beetje geswollen geweest (wat normaal is) maar verder geen last.

Ik heb trouwens al een 'vervolg' piercing ligen als dit over een 9 maanden is genezen. Maar die had ik er naast gehouden en die was niet langer of korter dan de gene die er nu in zit. Is er verschil in de lengte van navelpiercings dan??? Ik weet het allenmaal een beetje domme vragen misschien, maar ik ben echt helemaal vers op het gebied van piercings Knipoog

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 02:04

dan heb je er nu waarschijnlijk een 10mm in zitten. "normaal" wordt er een 12mm staafje ingezet voor de zwelling, als de zwelling er af is, kan je dan over gaan op een 10 mm. (iig bij mij zit er een 12mm in, en maar goed, want daar heeft mijn lichaam al dankbaar gebruik van gemaakt) Bij mijn eerste navel stak er ook een 10mm staafje in maar mijn lichaam heeft daar niet fijn op gereageerd, nu met 12mm als begin staafje gaat het een stuk beter. (maar hoe je lichaam reageerd hangt volledig af van jouw lichaam, wat bij iemand anders gebeurt hoeft dus bijgevolg niet bij jou te gebeuren)

Het zijn geen domme vragen overigens. Lachen

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 03:11

aha... ok...

Noujaa... ik hou hem goed in de gaten en als het fout gaat zal ik gelijk even langs gaan om er een langere in te laten zetten Knipoog

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 08:56

dke van mij was ook zo 'kort', toen ik op controle ging kreeg ik ook meteen een 12 mm staafje erin Knipoog (met een mooi balletje met steentje erin, die heb ik er nog het meest opgedraait zitten eigenlijk Clown )

heb nu overigens die gewone van 10 mm erin, die zit erg fijn met mijn hoge rijbroeken Ja

*heeft naveldinges zo'n 8 á 9 maandjes nu*

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:21

Quellian schreef:
En zag hier pijn over een tattoo op de ruggegraat? Lijkt me HELS!
Heb een tattoo in m'n zij en toen werd me al gevraagd of ik het héél zeker wist, want er liepen 3 mensen in die shop rond met een halve tattoo in hun zij. De lijnen gingen nog, tot hij met schaduwen ging werken, werd er haast moordlustig van!

Ja dat was vrij pijnlijk Clown Ik vond overigens de lijnen gemener dan de schaduw.. Maar het helemaal inkleuren was wel echt een ramp. Normaal vind ik het niet eens zo onprettig aan voelen, maar het gedeelte op mijn ruggengraat .. nee. Als ik dat geweten had, weet ik niet of ik m überhaupt wel had laten zetten!
Ach waarschijnlijk toch wel mij kennende Vork

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 10:34

je zij is een van de pijnlijkste plekken op je lijf Ja

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-09 11:36

ik heb al 5 jaar me tragus en nu is hij ontstoken Huilen van het lachen
nooooit last van gehad, maar doordat er hier een schreeuwlelijk logeert heb ik met watjes in me oren geslapen en die hebben de hele nacht liggen drukken tegen me oorbelletje Huilen van het lachen doet nog pijn ook Clown
niet elke piercer is het zelfde, er is echt geen 12 mm persee nodig voor een verse navelpiercing hoor, kijk maar eens op hyves de nieuwste piercings zitten precies zo Ja mijne zijn ook gezet met 10 mm en ze zitten er allebei nog Lachen niet iedereen is het zelfde, en als er iets bij iemand is gebeurd hoeft het bij een ander nog niet te gebeuren.