Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xyvonnex schreef:Zou graag iedereen die paroxentine (antie depresief) en migrane middel maxalt gebruiken vertellen dat deze medicijnen niet samen mogen gebruikt worden.ik ben er jaren lang super ziek van geweest.want telkens als je een maxalt neemt breekt dat je werking van je anti depresief af.Dus heb jaren en jaren op en afgebouwt met mijn paroxentine zonder dat ik het wist.Ik wou dit toch graag even melden zodat mischien iemand er iets aan heeft.
Over mijn hoofdpijn .
Als ik laat in de avond hoofdpijn krijg , is het foute boel.Foute boel betekend 4/5 dagen zeer zware hoofdpijn.Dit heb ik ongeveer twee keer per maand.Als ik het heb , heb ik totaal geen kracht in mijn spieren van mijn nek en schouders.eigenlijk zou ik gewoon die dagen in mijn bed moeten liggen,maar ik ben mama.Wie herkend dit en hoe gaan jullie ermee om?
oja en niks van pillen werkt.
landvrouw schreef:Hallo Allemaal,, Tijd geleden dat ik hier heb gepost...
Is er hier nog iemand die aan de botox zit voor zijn/haar migraine..? Zo ja, heb je de dag zelf en de dag erna dan ook ALTIJD migraine en blauwe plekken??
phormicola schreef:Ik had gisteravond weer eens een migraine aanval. Maar een aspirine en m'n bed in heeft geholpen want ik leef nog
Landvrouw, ik zou genoegen nemen met die ene dag hoofdpijn
pieteritus schreef:Bij mij ook geen slap gevoel, idd ook heel strak, net zoals Joyce zegt.
Morgenvroeg om 8,20u heb ik een afspraak bij de HA.
Ik word er gek van dat ik elke keer als ik een eisprong heb en ongesteld wordt aan de migraine zit.
Toch maar eens kijken of ik niet toch een anticonceptie moet gaan nemen die me niet poepsjacherijnig maakt (dan heeft mijn gezin ook nog een beetje lol van me). Hopelijk worden de migraineaanvallen dan ook minder.
Zo, nu ga ik eens naar bed, mijn adrenalinelevel is weer een beetje gezakt na mijn spannende (2e) springles in minstens 7 jaar.....