Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wilawander schreef:Nu heb ik daar erg spijt van. Het gaat slechter dan ooit, sport is niet mogelijk, paardrijden is niet mogelijk enz. Wat ik er mee wil zeggen, blijf naar je lichaam luisteren. Fibro is iets wat 9 van de 10 keer zal blijven.
Ik maak me echt nergens druk om. Wel komt het bij mij in de familie voor. Geen van allen voldoen we aan het type wat veel aan FM gekoppeld wordt. Dus i.m.o. is het erfelijk. Truf schreef:Fibro genezen geloof ik niet in, door een positieve houding en oefeningen de klachten verminderen wel. Een tante van mij gelooft er zelfs in dat alles wat je krijgt, door jezelf veroorzaakt is. Dat zou zelfs op gaan voor een vriendin van haar die 2 hersentumoren heeft :s Ben benieuwd of ze er nog zo heilig in geloofd als ze zelf wat krijgt.
Vroeg of laat ga je als mens toch echt dood en dat is 9 van de 10 keer aan kanker of hart- en vaatziekte. Dat zou je dan zelf veroorzaakt hebben? Met positief denken kom je dan een heel eind verder, dat klopt. Maar uiteindelijk verliest elk mens de strijd, helaas..
)
Maar ik kan er best wel mee overweg de laatste jaren.
Maar ik kan je wel bij een bushalte ophalen hoor, geen probleem. Vind het ook raar dat mijn HA het bloedonderzoek wil afwachten. Hij is niet zo makkelijk met verwijsbriefen geven. Wij vonden het al raar dat hij mij zoveel verwijsbriefen wou geven. Mischien was hij wel van zich zelf geschrokken.
Hij wilde niet zomaar op iedereen het stempeltje fibro plakken. Nou, mij goed hoor, echt wel, sta alleen nog geen stap verder... Maar hij ging er z'n hoofd eens over breken, ik was een moeilijk geval 
), maar ik ben gewoon geen klassiek geval .. Heb ik weer 
Wel fijn dat de arts je serieus neemt!
Hebben meer mensen dit?

Heb ik soms ook, heb ik pijn en denk ik van "ok, vandaag doen we maar niks" en achteraf denk ik dan van "verdomme, nu had ik eens een vrije dag, heb ik gewoon helemaal niks kunnen doen.." Niet leuk
Vind het alleen niet zo'n leuk iets om te kunnen
maar met bepaalde bewegingen kan het net allemaal net iets teveel doorbuigen blijkbaar ..
Ik ook
Maar we gaan gewoon door totdat we het weten
Ik wil nu echt wel stilaan antwoorden krijgen, het duurt allemaal al lang genoeg en het wordt er niet beter op ...