Flower schreef:xDramaQueen schreef:nee wel dat als mn donsveer gaat groeien dat mn MD zich verstopt![]()
![]()
![]()
![]()
Had je hem ook gewoon DAAR moet zetten
me volgende word absoluut clithood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flower schreef:xDramaQueen schreef:nee wel dat als mn donsveer gaat groeien dat mn MD zich verstopt![]()
![]()
![]()
![]()
Had je hem ook gewoon DAAR moet zetten
CandyQueen schreef:Hey!
Nou, ik heb nu sinds maandag avond m'n navelpiercing.
Maar vaak als een "vriend" van mij met z'n hand over m'n buik gaat komt hij er tegen en dat doet best wel pijn. Is het normaal of niet? Want het is toch vrij nieuw, dus lijkt me wel normaal, maar een vriendin dacht echt van niet.
Weten jullie het misschien? Want dit zijn echt pijnlijke situaties
CandyQueen schreef:Nou het is echt alleen dat dat pijn doet. Ik kan er voor de rest ook alles mee, maar als hij er zo onverwachts tegen komt doet het echt pijn. Volgens een stukje dat ik ergens anders heb gelezen doet het ook meer pijn als je "dunner" bent, of bijna geen vet hebt daar. Als dat echt waar is zal het vast wel daar door komen. Maar vind het niet zo leuk meer nu.
Morrow_Less schreef:CandyQueen schreef:Nou het is echt alleen dat dat pijn doet. Ik kan er voor de rest ook alles mee, maar als hij er zo onverwachts tegen komt doet het echt pijn. Volgens een stukje dat ik ergens anders heb gelezen doet het ook meer pijn als je "dunner" bent, of bijna geen vet hebt daar. Als dat echt waar is zal het vast wel daar door komen. Maar vind het niet zo leuk meer nu.
ik ben zo dun dat ze het tangentje jer bijna niet op kregen het ging er altijd af dus dat is niet waar
Myryana schreef:Nee ik bestel eigenlijk alleen via baf (bodyartforms.com) of steelnavel.com eigenlijk. Ze verkopen overigens wel plugs op Dreadspullen.nl
aukje91 schreef:Hallo allemaal
Ik ben een fanatieke meelezer en post eigenlijk nooit wat, bij dezeIk ben in het trote bezit van 4 oorgaatjes, een helixpiercing en een tongpiercing. Maar ik wil m'n collectie graag uitbreiden
Ik zit te denken aan een navelpiercing, maar ik twijfel nog vanwege de genezingstijd. Ik weet niet of ik het er voor over heb zolang bezig te zijn voor het genezen is. Hoe lang duurde het bij jullie voor het genezen was en als je dit van te voren wist zou je hem dan nog een keer laten zetten?
Morrow_Less schreef:mijne doet na 3 dagen al geen pijn meer
aukje91 schreef:Hallo allemaal
Ik ben een fanatieke meelezer en post eigenlijk nooit wat, bij dezeIk ben in het trote bezit van 4 oorgaatjes, een helixpiercing en een tongpiercing. Maar ik wil m'n collectie graag uitbreiden
Ik zit te denken aan een navelpiercing, maar ik twijfel nog vanwege de genezingstijd. Ik weet niet of ik het er voor over heb zolang bezig te zijn voor het genezen is. Hoe lang duurde het bij jullie voor het genezen was en als je dit van te voren wist zou je hem dan nog een keer laten zetten?
pharagirlke schreef:Morrow_Less schreef:mijne doet na 3 dagen al geen pijn meer
deed die van mij ook niet. En toen maakte ik een foutje waardoor die helemaal ontstoken wasIs hij zelfs niet meer gevoellig?
Morrow_Less schreef:dat hbe ik nog niet gehoord