[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:44

Flower schreef:
xDramaQueen schreef:
nee wel dat als mn donsveer gaat groeien dat mn MD zich verstopt
ROFL

Haha! Haha! Haha! Haha!

Had je hem ook gewoon DAAR moet zetten Tong uitsteken

me volgende word absoluut clithood Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:12

Vandaag naar de shop geweest, mijn pas aangekochte puntje draaide door. Dus ik daarheen, hij even kijken wat het probleem was trekt ie de 1.2 er zo uit Huilen van het lachen Maar die is nog niet helemaal genezen, zit nog gewoon een titanium staafje in overigens. Dus ik dacht al van "uh oooh..." hij staafje weer schoonmaken toen hij het getest had, nieuwe handschoentjes aan. Ramt ie gewoon het staafje er weer in Huilen van het lachen Kath zat daar van "aw..."

Heb nu iig wel een passend puntje Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:17

Een puntje?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:27

ja zo'n spike voor er op te draaien Clown Wij noemen dat hier voor het gemak een "puntje" omdat de mensen zonder piercings die onze gesprekken meevolgen dan ook snappen wat we bedoelen *LOL*

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 17:52

Ik dacht ook al ...huh een puntje.
Maar een spike dus. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:53

Ooh zo.

Weet iemand nog 'n online shop in Nederland waar ze plugs verkopen? Niet AOP.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:50

Nee ik bestel eigenlijk alleen via baf (bodyartforms.com) of steelnavel.com eigenlijk. Ze verkopen overigens wel plugs op Dreadspullen.nl

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:51

Hey!
Nou, ik heb nu sinds maandag avond m'n navelpiercing.
Maar vaak als een "vriend" van mij met z'n hand over m'n buik gaat komt hij er tegen en dat doet best wel pijn. Is het normaal of niet? Want het is toch vrij nieuw, dus lijkt me wel normaal, maar een vriendin dacht echt van niet.
Weten jullie het misschien? Want dit zijn echt pijnlijke situaties Verdrietig

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:51

doet een dermal anchor pijn
als ze die zetten is eht te vergelijke met een gewoone piercing (het gevoel bedoel ik)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:52

CandyQueen schreef:
Hey!
Nou, ik heb nu sinds maandag avond m'n navelpiercing.
Maar vaak als een "vriend" van mij met z'n hand over m'n buik gaat komt hij er tegen en dat doet best wel pijn. Is het normaal of niet? Want het is toch vrij nieuw, dus lijkt me wel normaal, maar een vriendin dacht echt van niet.
Weten jullie het misschien? Want dit zijn echt pijnlijke situaties Verdrietig

ik hbe er eentje van woensdag en ik kan er alles mee doen draaien, omhoog, omplaag
het doet echt niet pijn
misqschien genees je trager

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:54

Nou het is echt alleen dat dat pijn doet. Ik kan er voor de rest ook alles mee, maar als hij er zo onverwachts tegen komt doet het echt pijn. Volgens een stukje dat ik ergens anders heb gelezen doet het ook meer pijn als je "dunner" bent, of bijna geen vet hebt daar. Als dat echt waar is zal het vast wel daar door komen. Maar vind het niet zo leuk meer nu. Bloos

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:56

CandyQueen schreef:
Nou het is echt alleen dat dat pijn doet. Ik kan er voor de rest ook alles mee, maar als hij er zo onverwachts tegen komt doet het echt pijn. Volgens een stukje dat ik ergens anders heb gelezen doet het ook meer pijn als je "dunner" bent, of bijna geen vet hebt daar. Als dat echt waar is zal het vast wel daar door komen. Maar vind het niet zo leuk meer nu. Bloos

ik ben zo dun dat ze het tangentje jer bijna niet op kregen het ging er altijd af dus dat is niet waar

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:57

Ik heb hem nu een week en hij is ook nog gevoelig Lachen

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:59

Morrow_Less schreef:
CandyQueen schreef:

ik ben zo dun dat ze het tangentje jer bijna niet op kregen het ging er altijd af dus dat is niet waar

Ah ok, dat is dan ook weer al ontrafeld. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:01

Tuurlijk is dat nog gevoelig. Je hebt 'n gat boven je navel gemaakt. Logisch nadenken. Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:02

Myryana schreef:
Nee ik bestel eigenlijk alleen via baf (bodyartforms.com) of steelnavel.com eigenlijk. Ze verkopen overigens wel plugs op Dreadspullen.nl

Ik zal daar even kijken dan..
Op BAF hebben ze echt prachtige spullen, maar om daar nou te gaan kopen terwijl ik nog niet op m'n eindmaat zit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:11

Hallo allemaal Doei!
Ik ben een fanatieke meelezer en post eigenlijk nooit wat, bij deze Tong uitsteken Ik ben in het trote bezit van 4 oorgaatjes, een helixpiercing en een tongpiercing. Maar ik wil m'n collectie graag uitbreiden Vork Ik zit te denken aan een navelpiercing, maar ik twijfel nog vanwege de genezingstijd. Ik weet niet of ik het er voor over heb zolang bezig te zijn voor het genezen is. Hoe lang duurde het bij jullie voor het genezen was en als je dit van te voren wist zou je hem dan nog een keer laten zetten? Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:49

aukje91 schreef:
Hallo allemaal Doei!
Ik ben een fanatieke meelezer en post eigenlijk nooit wat, bij deze Tong uitsteken Ik ben in het trote bezit van 4 oorgaatjes, een helixpiercing en een tongpiercing. Maar ik wil m'n collectie graag uitbreiden Vork Ik zit te denken aan een navelpiercing, maar ik twijfel nog vanwege de genezingstijd. Ik weet niet of ik het er voor over heb zolang bezig te zijn voor het genezen is. Hoe lang duurde het bij jullie voor het genezen was en als je dit van te voren wist zou je hem dan nog een keer laten zetten? Haha!

gemiddelde genezingstijd is 6-9 maanden. Ik heb hem nu twee weken en hij doet eigenlijk al geen pijn meer. Mag iig nog niet wisselen en doe dat dus ook niet Lachen Je moet gewoon goed verzorgen en dan heb je anderhalve week al geen pijn meer van de piercing.

Ondanks dat ik meteen na het laten zetten zij "1 keer en nooit meer" zou ik het nu meteen op nieuw doen Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:52

mijne doet na 3 dagen al geen pijn meer Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:54

Morrow_Less schreef:

deed die van mij ook niet. En toen maakte ik een foutje waardoor die helemaal ontstoken was Bloos Is hij zelfs niet meer gevoellig?

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 20:56

aukje91 schreef:
Hallo allemaal Doei!

Ik heb de mijne nu een week en ik zou hem zo weer laten zetten Lachen Bij mij is ie iets gevoelig maar dat komt denk ik doordat ik mijne kwijt was geraakt(balletje zat te los) En heb dr toen al weer een andere in moeten doen Vork (bij de piercer laten doen) Maarhet is niet zo dat het echt pijn nog doet Lachen

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:01

pharagirlke schreef:
Morrow_Less schreef:

deed die van mij ook niet. En toen maakte ik een foutje waardoor die helemaal ontstoken was Bloos Is hij zelfs niet meer gevoellig?

nee ik kna die ronddraaien zoveel ik wil zondar dat het pijn doet

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:04

Zou k toch mee oppassen hoor Vork
Maarja ik ben ook beetje ziek en dan schijnt ie ook nog wel eens tekunnen gaan ontsteken

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:05

dat hbe ik nog niet gehoord

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 21:09

Morrow_Less schreef:
dat hbe ik nog niet gehoord

Ja je weerstand word lager dus je bent vatbaarder voor infecties. Knipoog