[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 23:50

Dat vind ik geen mooie plek voor een MD eigenlijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:00

Haha ach, zij blijkbaar wel. Ik vind het ook geen mooie plaats. Maar ik heb zoiezo niet zoveel met MD's, dus ik laat een sternum zetten. Haha! Ik word er gewoon ziek van als ik uitreken hoeveel m'n piercings allemaal bij elkaar hebben gekost. Clown

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:36

hmm anders ik wel..ik heb voor een kapitaaltje aan ijzerwaren in m'n lijf hangen Clown

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 00:48

xDramaQueen schreef:
Saskiaatje schreef:

Back off.

Ik heb hem twee weken geleden twee keer verwisseld, vanwege het trekken van m'n kies. Daarna heb ik er niet meer aangezeten.

daarom stond er bent/was.
gewoon de verzorging geven die die nodig heeft komt het wel goed Ja lippiercings zijn niet zo moeilijk geloof ik te menen Ja

Sorry hoor, ik had het gewoon even allemaal gehad. Vork

Thanks! Ik ga maar weer beginnen met schoonmaken dan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 01:08

Maar Saskia, jij zou hem er toch uithalen?

lynn_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 03:25

Hoi,

Ik had een vraagje, ik wil vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Nou werk ik in het ziekenhuis en kan ik daar lidocaine orale gel meenemen. Dit is een verdovende gel die er voor zorgt dat de huid en slijmvliezen ongevoelig worden. Het is ook nog eens desinfecterend. Het is alleen verdovend je krijgt er geen slappe tong van ofzo.
Maar ik vroeg me dus af of dit mag.
Ik weet dat ik me niet zo moet aanstellen maar ben niet zo'n hele grote held. En als het geen kwaad kan, waarom niet.? Haha! Bloos

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:53

Anthea schreef:
Maar Saskia, jij zou hem er toch uithalen?

Ja, omdat ik moest kiezen tussen een tattoo en m'n piercing. Maar toen ik eenmaal m'n tattoo had, vond m'n moeder het toch zonde om hem uit te doen, dus mocht ik hem houden. Ja

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 08:55

lynn_Joy schreef:
Hoi,

Ik had een vraagje, ik wil vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Nou werk ik in het ziekenhuis en kan ik daar lidocaine orale gel meenemen. Dit is een verdovende gel die er voor zorgt dat de huid en slijmvliezen ongevoelig worden. Het is ook nog eens desinfecterend. Het is alleen verdovend je krijgt er geen slappe tong van ofzo.
Ik weet dat ik me niet zo moet aanstellen maar ben niet zo'n hele grote held. En als het geen kwaad kan, waarom niet.? Haha! Bloos

Lijkt mij dat het wel mag, toch? Ik bedoel, het heeft dezelfde werking als koudspray en dat mag een piercer ook gebruiken. Bel anders even?

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:09

lynn_Joy schreef:
Hoi,

Hey,
ik heb ook net een tongpiercing laten zetten maar het is verschillend hoeveel last je ervan hebt. Ik kon gelijk vanaf dat ik een piercing had gewoon praten en eten. Heb er haast geen last van gehad. Je zou best van dat spul op kunnen doen maar dus niet teveel aangezien je tong dan inderdaad helemaal verdoofd word en dan kan je niet meer praten Clown

Succes!

groetjes Marloes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 09:12

lynn_Joy schreef:
Hoi,

Ik zou het niet doen, gewoon even doorzetten. Is zo over. Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 10:48

Tongpiercing is eigenlijk in de meeste gevallen een van de minst pijnlijke piercings.Maar waarom een tijdje met een verdoofde tong gaan zitten???Alleen vanwege een prikje van 0.5 seconden?Als je het wil doen, prima jouw keuze, maar ik zelf vindt het een beetje aanstellerij
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 06-03-08 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Marloessjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 11:02

marlies85 schreef:
Tongpiercing is eigenlijk de minst pijnlijke piercing.Maar waarom een tijdje met een verdoofde tong gaan zitten???Alleen vanwege een prikje van 0.5 seconden?Als je het wil doen, prima jouw keuze, maar ik zelf vindt het een beetje aanstellerij

Het hoeft niet de minst pijnlijke piercing te zijn, mijn navel en oor deden minder pijn dan mijn tong..
dus dat is per persoon verschillend. Bloos

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 12:41

ik zou dat verdovings spul niet op mn tong smeren (lijkt me echt heel vies en zoveel pijn doet een tongpiercing niet...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:18

Ik vraag me af of de piercer wel een tongpiercing zet als hij erachter komt? Lachen

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:21

verdovende middelen zijn niet toegestaan Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 14:24

Daarom. Tong uitsteken
Wie had hier ook alweer een sternum?
Er was iemand op bokt die een sternum had maar ik kan niet op haar naam komen.. Clown

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:31

Anjatjeuh heeft een sternum Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 16:57

Heeft die niet 2 MD's..

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:46

nee een gewone piercing zeg maar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 18:48

Nja, ik bedoelde iig _Scarlet_ Tong uitsteken

lynn_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:52

Je kan gewoon goed praten als je die gel hebt gebruikt, het heeft geen effect op bewegingen ofzo.

Maar ik denk dat ik het toch niet ga gebruiken want daar voel ik me ook niet goed bij. Dan maar gewoon even doorzetten, niet zo'n mietje zijn.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:55

heel goed lynn!

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 19:56

lynn_Joy schreef:
Je kan gewoon goed praten als je die gel hebt gebruikt, het heeft geen effect op bewegingen ofzo.

Maar ik denk dat ik het toch niet ga gebruiken want daar voel ik me ook niet goed bij. Dan maar gewoon even doorzetten, niet zo'n mietje zijn.

Daar wordt je hard van Haha!

lynn_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-08 20:19

Hebben jullie trouwens nog een tip om mijn moeder een beetje over te halen. Ik ben 20 en mag het dus zelf beslissen maar ze staat zeker niet achter mij. Ze komt met allerlei flauwe excuses zoals je ziet het toch niet en er blijven etensresten hangen.
Ik doe het toch wel (luister op zich altijd wel naar mijn ouders)maar mijn moeder heeft dit keer niet zo veel te zeggen.

Maar ik vind het toch prettiger als mijn moeder mij iets meer steunt.