Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:Saskiaatje schreef:
Back off.
Ik heb hem twee weken geleden twee keer verwisseld, vanwege het trekken van m'n kies. Daarna heb ik er niet meer aangezeten.
daarom stond er bent/was.
gewoon de verzorging geven die die nodig heeft komt het wel goedlippiercings zijn niet zo moeilijk geloof ik te menen
Anthea schreef:Maar Saskia, jij zou hem er toch uithalen?
lynn_Joy schreef:Hoi,
Ik had een vraagje, ik wil vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Nou werk ik in het ziekenhuis en kan ik daar lidocaine orale gel meenemen. Dit is een verdovende gel die er voor zorgt dat de huid en slijmvliezen ongevoelig worden. Het is ook nog eens desinfecterend. Het is alleen verdovend je krijgt er geen slappe tong van ofzo.
Maar ik vroeg me dus af of dit mag.
Ik weet dat ik me niet zo moet aanstellen maar ben niet zo'n hele grote held. En als het geen kwaad kan, waarom niet.?![]()
Ik had een vraagje, ik wil vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Nou werk ik in het ziekenhuis en kan ik daar lidocaine orale gel meenemen. Dit is een verdovende gel die er voor zorgt dat de huid en slijmvliezen ongevoelig worden. Het is ook nog eens desinfecterend. Het is alleen verdovend je krijgt er geen slappe tong van ofzo.
Ik weet dat ik me niet zo moet aanstellen maar ben niet zo'n hele grote held. En als het geen kwaad kan, waarom niet.?![]()
marlies85 schreef:Tongpiercing is eigenlijk de minst pijnlijke piercing.Maar waarom een tijdje met een verdoofde tong gaan zitten???Alleen vanwege een prikje van 0.5 seconden?Als je het wil doen, prima jouw keuze, maar ik zelf vindt het een beetje aanstellerij
lynn_Joy schreef:Je kan gewoon goed praten als je die gel hebt gebruikt, het heeft geen effect op bewegingen ofzo.
Maar ik denk dat ik het toch niet ga gebruiken want daar voel ik me ook niet goed bij. Dan maar gewoon even doorzetten, niet zo'n mietje zijn.