Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:21

Moiryn schreef:
@BeautyEmily Er bestaat anders ook gewoon synthetisch haar wat je kunt wassen/stijlen/krullen, hoor :+

Dat wist ik niet, maar vaak ziet het er wel nepper uit. Ik zou naar een kapper/winkel gaan kun je samen uitzoeken welke kleur je nodig hebt! Is je kleur er echt niet? Dan mischien toch verven..

Neroo

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:23

Ik denk dat ik best geboft heb :D

Ik haal mijn matten bij de groothandel, en mijn nagelstylist is ook kapper en doet in haar vrije tijd een beetje beunen, en ze zet mijn matten voor 30 euro in :D

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:24

Ik ben op zoek naar een kapper, of persoon in de omgeving van Amsterdam waar ik extensions kan laten zetten.

Heb nu clip ins en ik merk dat ik ze steeds minder in doen en vind het ook niet echt heel lekker zitten, zou ik dan misschien ook last hebben met extensions?

En wat adviseren jullie mij? Heb redelijk dun haar en zag al double hair voorbij komen, voel je dat erg zitten?

Hoe lang kan ik er ong. mee doen?

Hoe moet je je haar verzorgen om zo min mogelijk schaden te hebben?

Alvast bedankt!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:26

clip ins zijn gewoon echt lelijk. vind ik dan he. :')
ik heb ze nu bij verschillende mensen gezien en ik zie ze zo zitten, je kan ze zo aanwijzen. :=

jij hebt idd geluk Neroo :')
ik haal ze de volgende keer er zelf wel uit, scheelt me weer 40 euro. :=

SpiedSkeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:27

Ik heb van mezelf ook vrij dun haar, maar van de wax extensions die ik heb zie je niks. Als je ze dagelijks in hebt zou ik toch voor de wat duurdere vaste kiezen, scheelt je een hoop werk en ik vind het er natuurlijker uit zien.

Ik weet nog niet hoe lang ik met deze extensions ga doen, heb ze er net sinds vanmorgen in zitten. Mijn kapster vertelde dat ik als ik er zo'n 15 kwijt ben weer bij moet laten zetten om het mooi vol te houden.

Ik voel ze verder niet zitten ofzo. Tis alleen even wennen als je haar zo'n 25 cm langer is geworden :+

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:30

Matten zijn ook een stuk sneller in te zetten :)

Bij mij zitten ze maar op een paar punten vast, zitten geen 150 waxjes in me haar, en dat is ook wel fijn opzich!

Je moet wel goed opletten bij een staart ofzo, dat je het wel goed doet, anders kun je de mat zien zitten!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:32

Anthea schreef:
clip ins zijn gewoon echt lelijk. vind ik dan he. :')ik heb ze nu bij verschillende mensen gezien en ik zie ze zo zitten, je kan ze zo aanwijzen. :=]

Klopt, heb ik nu dus ook last van! Heb ze gekocht voor 75,- heb er toch best spijt van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 17:48

Bij mij zie je er helemaal niets van. Kreeg vandaag nog de opmerking waarom ik alleen mn pony had laten knippen bij de kapper en de rest niet, want mn haar was nog zo lang. En dat zijn toch echt clip-ins. Wel van Balmain, super kwaliteid.

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:09

Ik heb nu 5 matten van 40cm gekocht... double hair.
Ik ga er nog 2 matten van 60 cm bijkopen en dan laat ik ze plaatsen door de kapper.
Zijn trouwens van balmain..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 18:59

Ik ga het nu een keer proberen, mocht het niet mooi zijn dan probeer ik ze weer via mp te verkopen.
Ben na jullie adviezen toch voor andere gegaan. Heb ze besteld voor €60,-.
Ben benieuwd!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 19:00

Beautyemily: Die foto die jij stuurde, daar vond ik je haar toch wel erg mooi hoor?

edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Undefined op 04-03-10 19:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 19:21

Balmain is gewoon SUPERkwaliteit, en ja er hangt wel een prijskaartje aan. Het is ideaal voor dun haar en de matten voel je niet zo zitten hoor.. ik stoorde me meer aan de grote harde waxjes van losse extensions dan aan de matjes!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:29

Ik knip altijd een stuk van de waxjes af :) dan heb je kleine waxjes en blijft prima zitten :D

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:49

Undefined schreef:
Beautyemily: Die foto die jij stuurde, daar vond ik je haar toch wel erg mooi hoor?

edit: typfout

Het haar is zeker mooi ja! Vind alleen de clipjes niet fijn.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:53

Uit hoeveel delen bestond die set eigenlijk?

Een kennis van mij heeft maar 3 matten, maar daar zie je vooral aan de voorkant erg goed dat het nep is..
Een vriendin heeft 8 matten en dat staat dan wel weer mooi. (Die doe je ook aan de zij/voorkant.)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:11

Undefined schreef:
Uit hoeveel delen bestond die set eigenlijk?

Een kennis van mij heeft maar 3 matten, maar daar zie je vooral aan de voorkant erg goed dat het nep is..
Een vriendin heeft 8 matten en dat staat dan wel weer mooi. (Die doe je ook aan de zij/voorkant.)

Aan de voorkant? Volgensmij hoort dat niet aan de voorkant hoor?
Ik heb er 8, 4 achter 4 aan de zijkant..

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:19

Nee niet aan de voorkant, aan de zijkant. Maar dan bedoel ik zegmaar ong. boven je oor ;)
Ik heb nu ook een set van 8 matten besteld.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 21:24

Ilse schreef:
Ik denk eraan om extensions of een weave te laten zetten, omdat ik graag een vollere bos haar wil.
Ik heb van mezelf vrij lang haar, maar het is gewoon oer hollands, en dus erg stijl en fijn :+
Ben een beetje op internet aan het zoeken geweest, maar er zijn zoveel verschillende meningen en prijzen, dat ik door de bomen het bos niet meer zie :D
Ben dus benieuwd of mensen hier zoiets hebben laten zetten, wat je dan hebt (extensions of een weave), wat de prijs er van was, en natuurlijk hoe het bevalt!

Persoonlijk vind ik extensions mooier en natuurlijker staan dan een weave..
En het nadeel van een weave vind ik, dat je eigen haar meestal gevlochten wordt o.i.d., wat je dus ook niet bepaald makkelijk meer kan wassen.. Het voelt ook veel minder natuurlijk dan extensions.

Ik heb heeeeeeeel lang geleden extensions gehad, en wil het echt heel graag weer. Ik wil ook weer voller haar, en weer wat langer.

Ik heb echt heel veel mensen gezien met een weave, wat ik niet mooi vond :n
Erg onnatuurlijk, viel erg op dat t nep was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:20

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:45

ik heb altijd extensions van Great-lengths gehad, was erg mooi en bleef ook lang mooi (ik vond het waard voor het geld) Het nadeel van extensions is het er uit halen want dat is een takke klus waarbij je best veel eigen haar mee verliest.
Daarom doe ik het dus niet meer.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:46

rapido schreef:
ik heb altijd extensions van Great-lengths gehad, was erg mooi en bleef ook lang mooi (ik vond het waard voor het geld) Het nadeel van extensions is het er uit halen want dat is een takke klus waarbij je best veel eigen haar mee verliest.
Daarom doe ik het dus niet meer.

Er zijn uithaal pistolen die werken omgekeerd van plaaten.
Met plaatsen smelt je het waxje op te kunnen plaatsen en met uithalen smelt je het waxje om het er uit te kunnen halen :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 17:53

Bij de kapper doen ze een vloeistof op de bondjes en knijpen ze dan stuk met een tangetje maar er blijven altijd nog resten van het bondje achter in het haar en als ze die er dan uit gingen kammen kwam er een hoop eigen haar mee! Werd er nooit zo blij van.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:10

Bijna al dat haar is haar wat je in de tussentijd verloren bent maar wat niet weg kon omdat het in de waxjes zat.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:10

Dat heb ik helemaal niet met mijn Great Lengths extensions :n
Hoe werden ze bij jou vast gemaakt? Verhit?

Bij mij wordt een apparaat gebruikt met geluidsgolven.
Bij het eruit halen breken ze met een tangetje de waxjes en dan glijdt het zo van je haar af :j

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 19:27

voordeel van double hair is dat er maar heel weinig 'verbindingspunten' zijn dus VEEL minder haarverlies ;)