Ik moet eerlijk bekennen dat ik die tragus een jaar of 7 heb laten zetten bij een juwelier en die heeft die er gewoon ingeschoten met zo'n oorbellenpistool Ik had helemaal geen verstand ervan, een vriendin wou zo eentje en ik vond dat ook mooi. Voor ons was dat toen gewoon een oorbel, maar dan op een rare plaats Heel onverstandig dus, dat weet ik nu wel, maar toen ... Maar ja, ik leef nog Ik heb er ook heel weinig last van gehad.
ja nou ja ik weet niet mijn tweede heliz is ook gewoon geschoten. heb er geen problemen mee de eerste was ook geschoten. majah natuurlijk is het kraakbeen waar je de tragus zet veel dikker ik weet het niet(A)
hier nog iemand wat last heeft van haar tongpiercing.. Mijn tong is iets langer dik gebleven dan de normala mens volgens de piercer.. Heb wel na 2 weken het staafje laten wisselen.. En sinds begin november zal dat nu zijn een kleiner staafje in.. Maar mijn tong begint nu steeds iets op te zwellen .. Deze piercing is ook te groot aan het worden, maar steeds begint mij tong dik te worden, en dan moet ik weer wachten totdat het smaller word.. Snap er niks meer van ..