Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hanneke32xx schreef:Ik heb afgelopen week samen met de orthopeed toch besloten om voor de operatie te gaan. Ik kijk er best tegen op, vooral de periode na de operatie... De orthopeed gaf aan dat ik na 4 a 6 weken wel weer kon werken (gehandicaptenzorg met kinderen) dus dat is nog te overzien. Nou hopen dat dit ook klopt... Hoe lang na de operatie konden de mensen die al geopereerd zijn, weer licht lichamelijk werk doen?
hanneke32xx schreef:Ik heb afgelopen week samen met de orthopeed toch besloten om voor de operatie te gaan. Ik kijk er best tegen op, vooral de periode na de operatie... De orthopeed gaf aan dat ik na 4 a 6 weken wel weer kon werken (gehandicaptenzorg met kinderen) dus dat is nog te overzien. Nou hopen dat dit ook klopt... Hoe lang na de operatie konden de mensen die al geopereerd zijn, weer licht lichamelijk werk doen?
xMyrth schreef:Ik ben 6 juli geopereerd (8,5 week) en loop nog steeds op krukken. Heb nu wel toestemming om kleine stukjes zonder krukken te lopen, bijvoorbeeld door de supermarkt enzo. Maar ga ik de hond uitlaten (al is het bijvoorbeeld maar 10 minuutjes) dan moet ik met krukken. Ik had echt verwacht dat ik nu wel meer zou mogen wandelenMijn been kan nog niet helemaal strekken, ik zit nog op 2 graden...
Komende week gaan we op vakantie, een mooie wandeling maken zal er niet in zitten
Rose_Sonny schreef:Ja, precies dat! Alsof er lood in mijn voet zat. Ik heb toen heel slim met mijn andere been het geopereerde been omhoog gelift en vervolgens dat andere been teruggetrokken. Been viel meteen naar beneden toe - dat was geen pretjeWat fijn om de herkenning te lezen! Inderdaad je hak 1cm de lucht in tillen, hoe moeilijk kan het zijn?!
En toch lukte het me de eerste dagen niet eens bijna
Banjer schreef:Paardrijden kon ik al vrij snel weer… Ik zat er met 4,5 week weer op… moet er wel bij zeggen dat het een westernzadel was, dus extra stevigheid en een knop om me aan vast te houden