Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mystica schreef:Make up raakt ook over datum
diam0nd schreef:Weet iemand van jullie een 1 of ander product wat ik kan gebruiken tijden het stijlen van m'n haar. Heb nou van de etos anti frizz hair straightener, die is dus in combinatie met een stijltang. Alleen ik vind het werkelijk verschrikkelijk spul en maakt z'n naam dus echt niet waar.
Iemand enig idee wat wel goed helpt? Waardoor m'n haren dus ook de hele dag mooi stijl blijven? Mag ook wel prijzig zijn als het maar wel goed helpt.
Brand maar los
absque_dubio schreef:brittje88 schreef:een propje talg wat verhoornd is. meestal rond de ogen.![]()
Het kan er ook nog een beetje witter uit zien dan dit. De propjes blijven gewoon zitten worden geen puist. totdat je ze weg haald.
Oh dat lijkt op wat ik wel is heb, toevallig nu anderhalve cm van mn mondhoek af.
edit; helaas heb ik de tip over met een naald voorzichtig prikken niet gelezen, 2 dagen geleden heb ik hem maar uitgeknepen, nu zit dr een soort wondje achtig iets, gaat vast wel weer weg. Ik heb trouwens ook heel veel putjes enzo op mn gezicht, maar met wat foundation erover zie je het toch amper, dus ik maak me er niet druk over.