Ik ben zo nerveus voor dat gesprek dat ik net ook heb zitten snijden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wiebke schreef:dhani .. welcome to the club. Het kan inderdaad op verschillende manieren.. je hand breken lijkt me geen pretje.
Fiffill , jij ook welkom![]()
Wat schrijven jullie trouwens allemaal veeeeel s'avonds.. ik kan iedere ochtend weer lekker bijlezen. Van die leuke jongen kreeg ik een berichtje.. dat zijn vriendin mijn smsje had gelezen op zijn telefoon, en dat hij daardoor dikke ruzie had, en dat we misschien beter alleen persoonlijk contact konden hebben in het salsa cafe. Whaha wat denk ie nou zelf..dat ik nog steeds zo gezellig met hem omga nu ik weet dat hij een vriendin heeft ??? jaa maar hij zou weggaan bij zijn vriendin. Ik zeg zo tegen hem : als je menselijk gedrag wil voorspellen moet je naar het verleden kijken.. ik zou niet willen dat als ik je vriendin was je met andere meisjes zou gaan zoenen! zo..steek die maar in de h-o-l meneer de vreemdgaander! dat zei ik trouwens niet hoor.
ik ben een beetje sipjes de laatste tijd. Het is lang geleden dat ik een terugval heb gehad maar ik zit er nu weer tegen aan te hikken. Het is ook zo druk op het moment.. en niks of niemand werkt mee! Gisteren ook.. moest ik lesgeven aan mijn band , niemand let op, iedereen kletst maar door, er is geen aandacht voor wat ik uitleg, OF zijn oostindisch doof! ik werd er zoooo kriebelig van!! op een gegeven moment waren ze weer met zijn ALLE iemand aan het helpen die met zijn instrument in de 'knoop' zat .. hallo.. ik sta er niet voor de kat zijn k*t mensen... dat werkte ook niet. Toen heb ik het instrument wat ik vast had zo op de grond laten pleuren * KEDENG * dat werkte. ik had de aandacht. echt zielig dat het op zo'n manier moet hoor. En dan te bedenken dat ik lesgeef aan mensen die zelf ook Docent zijn!!! Die zouden beter moeten weten! soms is het echt lastig om dan aardig te blijven.. ik ben ook niet altijd aardig en kan soms echt bot uit de hoek komen als iemand echt niet oplet. streng maar rechtvaardig![]()
aahrg sorry voor het lange stuk. maar moest er ff uit