Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bromfiets

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:12

Succes met je toetsen rebecca +:)+ En peepaardje gefeli met je 9 +:)+

Ik ben zo nerveus voor dat gesprek dat ik net ook heb zitten snijden...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:15

Dat is genoeg, dank je wel :)

Maar ik zou wel willen dat het voorbij was :j

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:20

sterkte bromfiets.. het gaat je lukken.. voor je het weet is het voorbij. * geeft knuffel *

Peepaardje!! gefeliciteerd met je 9 !!! wOOt echt goed!

Ik zou vanavond eigenlijk moeten gaan zingen bij het koor..maar heb last van mijn keel. een avondje thuis.. beetje in huis prutsen, bank hangen met me katjes en op tijd gaan slapen klinkt nu wel erg aanlokkelijk. helemaal omdat ik echt moe ben, en de repetitie duurt tot half elf - elf uur !

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:22

Idd lekker thuisblijven dan wiebke :D

Dank je voor je knuf :+:

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 16:26

:(:) bromfiets, wees niet te hard voor jezelf :(:)

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:38

wiebke schreef:
dhani .. welcome to the club. Het kan inderdaad op verschillende manieren.. je hand breken lijkt me geen pretje.
Fiffill , jij ook welkom :)

Wat schrijven jullie trouwens allemaal veeeeel s'avonds.. ik kan iedere ochtend weer lekker bijlezen. Van die leuke jongen kreeg ik een berichtje.. dat zijn vriendin mijn smsje had gelezen op zijn telefoon, en dat hij daardoor dikke ruzie had, en dat we misschien beter alleen persoonlijk contact konden hebben in het salsa cafe. Whaha wat denk ie nou zelf..dat ik nog steeds zo gezellig met hem omga nu ik weet dat hij een vriendin heeft ??? jaa maar hij zou weggaan bij zijn vriendin. Ik zeg zo tegen hem : als je menselijk gedrag wil voorspellen moet je naar het verleden kijken.. ik zou niet willen dat als ik je vriendin was je met andere meisjes zou gaan zoenen! zo..steek die maar in de h-o-l meneer de vreemdgaander! dat zei ik trouwens niet hoor.

ik ben een beetje sipjes de laatste tijd. Het is lang geleden dat ik een terugval heb gehad maar ik zit er nu weer tegen aan te hikken. Het is ook zo druk op het moment.. en niks of niemand werkt mee! Gisteren ook.. moest ik lesgeven aan mijn band , niemand let op, iedereen kletst maar door, er is geen aandacht voor wat ik uitleg, OF zijn oostindisch doof! ik werd er zoooo kriebelig van!! op een gegeven moment waren ze weer met zijn ALLE iemand aan het helpen die met zijn instrument in de 'knoop' zat .. hallo.. ik sta er niet voor de kat zijn k*t mensen... dat werkte ook niet. Toen heb ik het instrument wat ik vast had zo op de grond laten pleuren * KEDENG * dat werkte. ik had de aandacht. echt zielig dat het op zo'n manier moet hoor. En dan te bedenken dat ik lesgeef aan mensen die zelf ook Docent zijn!!! Die zouden beter moeten weten! soms is het echt lastig om dan aardig te blijven.. ik ben ook niet altijd aardig en kan soms echt bot uit de hoek komen als iemand echt niet oplet. streng maar rechtvaardig ~~}>

aahrg sorry voor het lange stuk. maar moest er ff uit

nee maar toch voelde het als een opluchting |o

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:53

Jeutje PeePaardje, ik had vanmiddag op school even vlug vlug wat teksten gelezen en ook bij mij liep het kippenvel over m'n rug............ Pfoe, heel heel heftig en tegelijkertijd ook zo herkenbaar!

Heeele dikke knuffel ook voor bromfiets :(:)! Hoe ging het gesprek? Hopelijk viel het toch een klein, piepklein beetje mee...

Fiffil kwam langs met een positief bericht. Super! :j

PeePaardje had een 9 voor Engels! Heel goed! Ik kreeg ook een 10 terug vandaag voor Engels, ik had niet gedacht dat ik voor welk vak dan ook ooit nog een 10 zou halen :+

Sterkte met je keel wiebke! En thuisblijven is inderdaad niet zo heel verkeerd ;)

Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen :) Met mij gaat het na m'n terugval vorige week eigenlijk nog helemaal niks beter, integendeel zelfs... Laten we zeggen dat het maar goed is dat het weer 'lange-mouwen-weer' wordt. Vallen gaat altijd zoveel sneller dan het weer opstaan en doorgaan...

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 17:54

Sterkte Ymke.. Kop op hé! :(:)
Bromfiets hoe is je gesprek gegaan? :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:08

Ik moet gebruik maken van bed op recept, dat is een opname van 3 dagen en daarna kijken we verder...

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:35

bromfiets schreef:
Ik moet gebruik maken van bed op recept, dat is een opname van 3 dagen en daarna kijken we verder...

dat heb ik ook gehad! ik heb daar 1 keer gebruik van gemaakt! maar ik was na 2 dagen al weer thuis ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 18:36

Zo dames daar ben ik weer. :) Even bijlezen hoor!

Vandaag was ik heerlijk vroeg uit en kon ik éindelijk weer eens tekenen. Voelde weer heel fijn. :j

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-09 22:14

:(:) Ymke.
Jullie maken me echt verlegen met het commentaar op mn schrijfsels :o

:(:) En is dat is positiefs of negatiefs voor jou bromfiets?

Jij ook al te weinig tijd om te tekenen Fiffill..?

Uit eten met mn mentor klas was opzich best te doen, alleen helemaal bekaf en kapot nu...

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:29

lekker uitrusten peepaardje :)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 08:58

Peepaardje van harte gefeliciteerd meid! :+:

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 11:13

PeePaardje, gefeliciteerd! *\o/*

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 14:26

Dankjulliewel :D

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 16:27

Gefeliciteerd! *\o/* Hoop dat je een beetje een leuke dag hebt!

Ben benieuwd hoe het met bromfiets gaat nu...

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 22:31

Heb wel een redelijke dag gehad :) Aantal vrienden vergaten gewoon dat ik jarig was, maar mensen bij wie ik nog maar net in de mentorklas zit, feliciteerden me heel spontaan.
En net even heerlijk op t strand gecrosst :j Maak me nu alleen zorgen om mn paardje, hij deed heel raar op stal...
En verder ben ik eigenlijk alleen maar heel moe. De hele vakantie ging t wel, alleen in Stockholm was ik erg moe, en ik moet weer naar school, en ik zou het liefste alleen maar slapen...

En idd bromfiets :(:)

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 07:51

Lekker joh Rebecca!

Ik loop maar te denken aan de opmerking die mn leraar Nederlands maakte. Meer dan de helft had zn huiswerk niet af (ik overigs wel :) )en daarom moesten ze redenen op het bord schrijven. Één van die redenen was geen zin.
En toen kregen we een hele preek van die man. Dat er meisjes zijn die geen zin hebben om nog te leven, maar ook niet het lef om zelfmoord te plegen en dat ze daarom maar wat in hun armen krasten enzo en deden net alsof. Dat dat pas geen zin is en dat die meisjes mogen zeggen dat ze geen zin hebben in huiswerk.
Hij deed er zo neerbuigend over...

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 07:56

en jij bent rustig gebleven peepaardje? :=
Ik was zó uit m'n slof geschoten als een leraar er zo over zou doen.. Niet iedereen die snijdt wil er meteen een einde aan maken? :\

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:45

jeetje peepaardje.. dat was niet echt slim van je docent, hij zou beter moeten weten. Goed dat jij zo rustig bent gebleven.. heb je er wel wat over gezegd ???? En wat deed je paardje op stal wat je zo vreemd vond? wel lekker dat je nog bent gaan crossen..lijkt me heerlijk.

ik ben gisteren avond thuis gebleven.. moest na mijn werk wel even boodschappen doen, maar ben daarna lekker gaan koken, eten en op de bank gaan liggen met een dekentje, boekje en katten erbij. Was zo fijn. Om half acht ben ik al gaan slapen.. ik was zoo moe. ben ook ziekjes.. waarschijnlijk bronchitis, maar wil niet naar de dokter ervoor..ik vind dat ik vanzlf maar beter moet worden. Heb wel een erg hees stemmetje nu * sexyy *

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:46

Ik ben rustig gebleven, maar er schoten echt wel 1001 opmerkingen door mijn hoofd. Voelde me er echt banketstaaf bij, gewoon de hele manier waarop ie t zei...
Maar heb dus maar niks gezegt.
Pless... Ik zette m op stal en hij was in één keer drijfnat van t zweet, heel kortaf ademen, stond half te trillen en hij was heel onrustig. In zn stal werd het alleen maar erger, maar zo gauw ie buiten was werd ie in één keer weer helemaal rustig en normaal...

Ik ben echt helemaal doodop de laatste dagen, en het wordt alleen maar erger. Ik ga nu ook weer slapen...

horseees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:50

hey iedereen, peepaardje, nog gefeliciteerd :)

drukke dag, werd weer naar leerlingenbegeleiding gesleurd (met de bedreiging dat ze anders m'n ouders gingen opbellen, ik kon niet anders dus..) Pff, ik haat hen.
Anyway nu zit ik thuis en ik ben ondertussen wel gekalmeerd maar ik vrees dat ik mijn mes echt niet aan de kant kan laten liggen vandaag ;(

en als er in de klas bij mij zoiets wordt gezegd, zwijg ik ook hoor, denk dat het alleen maar opvalt als je er tegenin gaat e.d. Maar ik wordt dan altijd heel zenuwachtig enzo.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 17:56

:wave: Ik ben weer thuis van mijn opname, het was erg kort... Maar ik at daar helemaal niks, dus kon ik beter naar mijn ouders gaan, daar zit ik nu.

Ik voel me nog steeds poedersuiker en ben benieuwd wat het volgende station gaat worden...

Peepaardje: Knap dat je zo rustig bent gebleven :j

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 18:10

Wat een geschifte opmerking zeg PeePaardje. Een volwassen man zou toch beter moeten zeten! Althans, dat zou je denken.... :n
Hoe komt het trouwens dat je telkens zo moe bent? (of heb ik daar overheen gelezen?)

wiebke beterschap!

Rebecca heeft zich even uit kunnen leven :)

horsees :(:)

en bromfiets... wat ontzettend vervelend dat het niet goed ging. Ik neem aan dat ze nu wel iets anders voor je gaan 'bedenken', of hoe gaat dat in zijn werk? Knuffel iig! :(:)

Ik moet vanavond naar mijn praatmevrouw (ik weet nooit zo goed hoe ik het moet noemen). Zie er zo tegenop telkens....