Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissToseland schreef:microdermal heet dat geloof ik
marlies85 schreef:Wat ik me afvraag, gaat een surface piercing niet uitgroeien op de duur?
Redrumfox schreef:Ik had een flinke tijd terug (op pagina 25 ofzo) hier al wat vragen aan jullie gesteld over een navelpiercing. (wat ik nog altijd dolgraag wil) Maar aangezien het volgens jullie heel lang moest helen heb ik besloten om het maar na mijn vakantie te laten doen; nu dus.
Het enige probleem is dat ik bang ben voor pijn.Dus; bloed het heel erg? Gaat het gauw ontsteken? Voel je er veel van?
Ik zal nu wel een grote angsthaas lijken - ben ik ook - , maar ik vind het gewoon doodeng.
MissToseland schreef:dat was bij mij niet zo
het bolletje rolde in mijn navel![]()
had ik weer
twis_shets schreef:haha vind het ook lastig een langer staafje. Maar dat moest voor de zwelling. Vind helemaal vervelend omdat dr steeds eten voor blijftIk neem idd ook een kunstof/plastic bolletje als ik een andere in mag doen.
Sence: heb je al een leuke andere uitgezocht ?
Redrumfox schreef:Ik had een flinke tijd terug (op pagina 25 ofzo) hier al wat vragen aan jullie gesteld over een navelpiercing. (wat ik nog altijd dolgraag wil) Maar aangezien het volgens jullie heel lang moest helen heb ik besloten om het maar na mijn vakantie te laten doen; nu dus.
Het enige probleem is dat ik bang ben voor pijn.Dus; bloed het heel erg? Gaat het gauw ontsteken? Voel je er veel van?
Ik zal nu wel een grote angsthaas lijken - ben ik ook - , maar ik vind het gewoon doodeng.
Anjatjeuh schreef:Dat is inderdaad een "dermal punch" of "microdermal". En nee, ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor er wel alleen goede dingen over van andere mensen. Misschien komt er ooit 1 op mn pols, of als mn sternum surface niet meer goed gaat laat ik hem vervangen door 2 microdermals.
Myryana schreef:Dat heet geen Dermal punch hoor.. meestal met een dermal punch steken ze een stukje kraakbeen uit je hoor als je bijvoorbeeld daar een groter gat in wilt.. ook in je oorlel..
Surface piercings worden wel met een punch en taper gezet omdat het makkelijker is..
Wat zij bedoeld is een Microdermal of een Dermal anchor.. allebei kan