xxxdonja schreef:Moiryn schreef:Ontkleuren.
Maar een spoeling is er toch meestal wel na een paarkeertjes wassen uit ?
Het zit er nu bijna 3 weken in. Maar ik weet niet wat eronder zit, omdat het groen was voordat de spoeling erin kwam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
aagje26 schreef:weten jullie wat ik misschien met mijn haar kna doen?? ik heb haar tot net over mijn schouder en heb het in laagjes... ik heb altijd maar hetzelfd staartje....
Pasamba schreef:Ik zit met een dilemma.Ik had eerst altijd bruin haar (geverft), en heb het sinds de zomer weer wat blonder. Nou hoor ik van een aantal dat bruin me mooier staat en weer anderen zeggen blond.
Ik vind zelf dit blonde wel ideaal want hoef mijn haar nu nier meer te verven omdat het meer mijn eigen kleur is. Maar bruin vind ik voor de winter ook toch wel weer mooi.
Help?
http://i36.tinypic.com/6geo1y.jpg
_x_Vace_x_ schreef:Wat gebeurt er als je blond haar bruin gaat verven met vef van de drogist weet iemand dat?
xxxdonja schreef:En pas alsjeblieft op, donkerbruin is in het echt veeeul donkerder dan op het pakje!(ervaring
)
xxxdonja schreef:Hallo
Ik stel een vraagje voor een vriendin van mij. Zij heeft heel erg last van stinkend haar... Ze vindt het heel vervelend en wast het elke dag, omdat het zo stinkt. Maar als ze het 's avonds wast, is het de volgende morgen alweer stinkend... Ik wil haar graag helpen. Kan het niet gewoon zijn dat haar hoofdhuid stinkt? Ik dacht er ook aan dat ze misschien een spray kon kopen met een lekker geurtje en dat niet plakt of hard maakt, en om dat elke morgen even op haar kam te doen en dan pas te borstelen. Ze zegt zelf dat haar ouders zeggen dat het van de hormonen komt. (ofzo)
Ervaringen? Ideeën? Of moet het gewoon overgaan?
__PrinCes schreef:xxxdonja schreef:Hallo
Ik stel een vraagje voor een vriendin van mij. Zij heeft heel erg last van stinkend haar... Ze vindt het heel vervelend en wast het elke dag, omdat het zo stinkt. Maar als ze het 's avonds wast, is het de volgende morgen alweer stinkend... Ik wil haar graag helpen. Kan het niet gewoon zijn dat haar hoofdhuid stinkt? Ik dacht er ook aan dat ze misschien een spray kon kopen met een lekker geurtje en dat niet plakt of hard maakt, en om dat elke morgen even op haar kam te doen en dan pas te borstelen. Ze zegt zelf dat haar ouders zeggen dat het van de hormonen komt. (ofzo)
Ervaringen? Ideeën? Of moet het gewoon overgaan?
En als ze er een beetje parfum overheen spuit?
Ruik jij het ook dan? Misschien ruikt ze het alleen zelf. Of het kan ook komen ómdat ze het zovaak wast.
Ik had vroeger van die spray, langer fris, van andrélon. Met een beetje citroen lucht ofzo. Misschien is dit wel wat?