Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
C_hristel schreef:Heeft er iemand hier trouwens geen ervaring met het weg-tatoeeren van sproeten?
MoonChloe schreef:Dus ik ben heel benieuwd wie hier een septum heeft?
jetjuh schreef:Water_Olivia schreef:Hoi,
ik meld me hier ook, ben op het moment in het ''bezit van'' een (tatoo),navelpiecing, tongpiercing, tragus, en sinds vorige week in m'n nek
kelcy: Ik ben vorige weer Vrijdag nog bij tatoo Bob geweest en heb er alleen maar goede ervaringen mee, rond mijn 15e heb ik er mijn navelpiercing laten zetten, rond mijn 16e mijn tongpiercing en mijn tatoo en vorige week Vrijdag mijn nekpiercingOokwel ''surface piercing''.
Ben erg tevreden over ze, ze werken netjes en super steriel, goede uitleg en je wordt goed op je gemak gesteld ( voor hoever dat kan
Groetjes Dionne
OMG, ik ben zo jaloers!! Ik wil er ook zo graag een in mijn nek, ik had mijn moeder al zover, het enige wat ik moest doen was die zaak binnenlopen. Maar nu loop ik bij een fysiotherapeut die mijn nek behandelt tegen hoofdpijn en hij zei dat als ik een piercing zou nemen, hij mij niet meer kan behandelen..Ja dan is het dus kiezen of voor de piercing die ik onwijs graag wil met hoofdpijn, of geen piercing maar van mijn hoofdpijn af zijn. De keuze is natuurlijk duidelijk , maar ik heb het er wel moeilijk mee.. (en ben stik jaloers op de mensen die er wel een hebben!!!
)
Ilona__ schreef:Wie heeft er hier een piercing zoals de foto op de vorige pagina?
Sternum dacht ik..
Ik zou heel graag zo'n piercing willen, maar ben echt bang dat het ongelovelijke pijn doet.. Dus, ervaringen?