Kimonoo : ik slik die pil ik ben er helemaal niets van aan gekomen, alleen mijn boobies zijn nog meer gegroeit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimonoo schreef:Ik ben vandaag naar de dokter geweest voor de pil en ik heb Microgynon 30 gehad, maar ik had een vraagje zijn er mensen die deze pil ook slikken. En zijn jullie er van aangekomen of iets anders?
MissHaffie schreef:En ik ben blond geweest en ben niet mijn pil vergeten maar heb er 2 op een dag geslikt.
Oftewel een pil tekort aan 't eind van de strip.
Ik neem aan dat ik gewoon eentje van de nieuwe strip moet nemen?
Marly_ schreef:Klopt, ik ken ook een hoop mensen die 3x doorslikken, dan een keer ongesteld worden en dan weer doorslikken.
Nog even een vraagje: Ik heb dus de morning after pil geslikt, dit is nou ongeveer 3 weken geleden (in mijn eerste week van de strip) ik ben nu ongesteld geworden, heb in die weken daarna geen seks meer gehad, ik wou eerst ongesteld worden zodat ik zeker wist dat het goed zat. Nou het zit dus goed, ik ben zo ongesteld als ik maar zijn kan, maar nu is dus mijn vraag:
Moet ik de pil doorslikken een weekje zodat ik zeker weet dat hij veilig is of is hij al meteen veilig?
Ik heb de pil gewoon de weken na de map goed geslikt, heb alleen niet op diarree-tijden gelet (heb dus wel last gehad, maar weet niet meer of dat 3-4 uur daarna was)
Zal ik nou dan maar voor de zekerheid een weekje doorslikken + voorbehoedsmiddel gebruiken of is hij zoiezo gewoon veilig?