[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissJ

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 21:56

Gelukkig dat het "mee valt" , al kan ik me voorstellen dat het voor jou helemaal niet meevalt. Misschien een troost: ik dacht ook dat die infectie nooit zou genezen. Iedere keer zat dat vette gaasje er zelfs nog muurvast in, dan weer losweken, hele wond weer open, alles weer zweren en nat, en dat ging weken aan een zo door. Tot de pc er een dike klodder zalf op deed en een simpele pleister die heel makkelijk loslaat. Een week later was het droog en begon het te genezen, daarna is het hard gegaan. Ook bij jou komt het goed, blijf er in geloven. Lachen Ik duim voor je! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:18

Dankjewel voor de fijne woorden Lachen

Zit eigenlijk al de hele avond aan een stuk te janken... Waarom precies weet ik ook niet, ben gewoon bang.. Bang dat het weer lelijk wordt, bang dat het echt super superlang gaat duren, bang dat het erger wordt...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 22:48

Groot gelijk dat je even langs de PC wil.. die heeft daar toch het meeste verstand van vooral voor een mooie genezing. Ik ga voor je duimen aankomende dagen dat het allemaal goed komt

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 09:51

Hoe is het vandaag Robijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 12:39

De pijn valt me nu erg mee!
Ben alleen nog steeds bang om te bewegen, en wordt iedere keer kotsmisselijk bij het idee dat die wond zo diep is!

Ga straks even een wandelingetje maken naar de apotheek, even zwaluwstaartjes halen, die plakken we er wel 1 op!

Voor de rest heb ik besloten die BH gewoon dag en nacht aan te houden tot het redelijk dicht is, en minimaal tot volgende week donderdag geen auto te rijden!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 16:25

Lijkt me verstandig meid. Hopelijk geneest alles snel! Ach gut

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 17:19

Jeetje meis, gelukkig dat het allemaal wel meevalt volgens de artsen!
Ik kan begrijpen dat je als de dood bent dat er iets gebeurt. Niks gaan forseren hoor, je bent geen zeur als je iets langer over bepaalde dingen doet en sommige dingen niet durft te doen! Lekker rustig aan doen en ik zou idd ook lekker die BH aanhouden 's nachts, al is het alleen voor je eigen idee!

Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat...

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 22:44

Nou ik heb vandaag gebeld voor een afspraak en 30 november word ik geopereerd.. heb nu al gewoon kriebels in mijn buik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 23:49

Succes alvast!
En probeer maar veel leuke dingen te doen voorlopig Ja

Ik voel me door Polivy een stuk beter Haha!
Die is vandaag langsgeweest, en heeft me echt veel opgevrolijkt!

Ze heeft het ook gezien, en vind het netjes gedaan, op de nu ontstoken plekjes na!
Diepte van het gat viel gelukkig ook wel mee!
Even zwaluwstaartjes gehaald, gaan er morgen op, nu nog even laten lekken!

MissJ, die foto's die je mij gestuurd had... Waren die voor of nadat je hechtingen los waren geschoten?

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:28

Robijntjah schreef:
Succes alvast!

Ze heeft het ook gezien, en vind het netjes gedaan, op de nu ontstoken plekjes na!

MissJ, die foto's die je mij gestuurd had... Waren die voor of nadat je hechtingen los waren geschoten?

Fijn dat je het weer wat positiever ziet Lachen Goed uit laten lekker en dan de staartjes erop
Wanneer mag je naar de PC?

Ik heb al allemaal leuke dingen op mijn lijstje Lachen Natuurlijk met mijn vriendinnen afscheid nemen van hans en grietje Bloos en zelfs de jongens van de projectgroep slepen me mee omdat we voor die tijd nog wat leuks moeten doen Lachen
Heb 6 weken vrij kunnen krijgen van mijn bijbaantje, daar reageerden ze ook super.. had ik eerlijk gezegd niet zo verwacht en vandaag heb ik gesprek op school.. dat vind ik wel spannend.

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:56

Robijntjah, wat een vervelende dingen allemaal zeg! Gelukkig gaat het dus al weer beter met je.

Lovely1, spannend he? 30 november is al lekker snel. Sterkte alvast!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:07

Robijntjah schreef:
Succes alvast!

Wat ben je toch ook een schat Lachen Vond het ook echt super Lachen
En het zag er echt mooi uit. En ik heb al heel wat geopereerde borsten gezien Knipoog Haha! Nee, je kunt er echt blij mee zijn. Nu nog even de laatste strubbelingetjes met de nu nog wondjes, en dan kun je er heerlijk van genieten. En dat verdien je ook Lachen

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:37

Dat is al mooi snel Lovely1!

Robijntjah, de eerste 2 foto's waren van voor het loslaten van de hechting, aangezien de eerste foto van voor de ingreep was (duh Haha! ), de tweede van 3 weken na de ingreep, toen zat alles nog goed.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:40

Robijntjah, ik heb even alles bij gelezen. Ik hoop voor je dat het nu beter word. Kan ( gelukkig voor mij) geen ervaringen met je delen, omdat ik het niet heb gehad.

Ik ga vanmiddag bh's shoppen met mn vriendje. Mn bh's van nu zijn me gewoon te groot. Hoe dat kan? Ze slinken nu nog volgens mij.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:43

tientjeh schreef:
Robijntjah, ik heb even alles bij gelezen. Ik hoop voor je dat het nu beter word. Kan ( gelukkig voor mij) geen ervaringen met je delen, omdat ik het niet heb gehad.

Ik ga vanmiddag bh's shoppen met mn vriendje. Mn bh's van nu zijn me gewoon te groot. Hoe dat kan? Ze slinken nu nog volgens mij.

Is de zwelling die wegtrekt Lachen Zo hoort het te gaan. Ik behoor tot de onfortuinlijken waarbij ze niet kleiner, maar groter werden na de ingreep Clown

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:46

Kan me haast niet voorstellen dat er nu nog steeds zwelling in zit. Ben 4 mei al geopereerd. Ook ik heb trouwens nog een cup E, dus heb ook niet te klagen. Maar van de sportbh's pas ik een C. Heb het idee dat de gewone bh's steeds kleiner worden. Want van heel vroeger, mijn D bh's pas ik ook nog. Maar nu kan ik in de winkel geen enkele D meer aan.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:55

tientjeh schreef:
Kan me haast niet voorstellen dat er nu nog steeds zwelling in zit. Ben 4 mei al geopereerd. Ook ik heb trouwens nog een cup E, dus heb ook niet te klagen. Maar van de sportbh's pas ik een C. Heb het idee dat de gewone bh's steeds kleiner worden. Want van heel vroeger, mijn D bh's pas ik ook nog. Maar nu kan ik in de winkel geen enkele D meer aan.

Ben je afgevallen misschien? Ik heb sportbh's D en 1 C, maar idd, normale bh's lijken kleiner en kleiner te worden.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:56

Nee, ik zit nog gewoon op hetzelfde gewicht. Het schommelt wel wat, maar niet in het extreem. Normale bh's worden steeds kleiner en anders van pasvorm. Maar ik ga dus vanmiddag eens even kijken

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:00

tientjeh schreef:
Nee, ik zit nog gewoon op hetzelfde gewicht. Het schommelt wel wat, maar niet in het extreem. Normale bh's worden steeds kleiner en anders van pasvorm. Maar ik ga dus vanmiddag eens even kijken

Ik zag bikini's hangen waar op het kaartje stond: D cup. Nou, ik zal je zeggen dat je er in mijn ogen een beetje A nog niet in zou krijgen, maar ach Clown

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:46

MissJ schreef:
tientjeh schreef:

Is de zwelling die wegtrekt Lachen Zo hoort het te gaan. Ik behoor tot de onfortuinlijken waarbij ze niet kleiner, maar groter werden na de ingreep Clown

pff, ik ben ook gewoon vrolijk van net na mijn operatie een C naar een D/DD gegaan. En van sommmige bh's zelf E.

Maar ben er zeer blij mee, want het is een stuk minder gewicht en het hangt allemaal netjes uit zichzelf Haha!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:47

Olle schreef:
pff, ik ben ook gewoon vrolijk van net na mijn operatie een C naar een D/DD gegaan. En van sommmige bh's zelf E.

Maar ben er zeer blij mee, want het is een stuk minder gewicht en het hangt allemaal netjes uit zichzelf Haha!

Amen Haha!

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:57

Ik zou naar een B/C willen.. Maarja je moet er dus niet teveel vanuit gaan dat het dát wordt merk ik alweer.. Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:04

Petulan: Ik ben bij mijn 1e operatie van een dubbel H (!) naar een grote B, kleine C gegaan Clown
En dat was dus nu weer een D Nagelbijten / Gniffelen

Maar het past wel bij me! Nu zit ik denk ik op een grote C, want met verband enzo draag ik nu sportBH's D... En die zitten dan iets ruim Pling

Hmmm, ik wil wel heel graag weten hoe die 'scheur' geneest eigenlijk!
Moet nog even bellen voor een afspraak volgende week bij de PC, en dan hoop ik dat er een hechting inkan of iets dergelijks!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 14:05

Ik heb geen nieuwe hechtingen gekregen, het is gewoon genezen. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 14:06

Ja, dat weet ik, maar ik wil dat het aan elkaar groeit... Ik ben teruggegaan voor mooiere littekens, dus dan wil ik die krijgen ook Clown