Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:Succes alvast!
En probeer maar veel leuke dingen te doen voorlopig
Ik voel me door Polivy een stuk beter
Die is vandaag langsgeweest, en heeft me echt veel opgevrolijkt!
Ze heeft het ook gezien, en vind het netjes gedaan, op de nu ontstoken plekjes na!
Diepte van het gat viel gelukkig ook wel mee!
Even zwaluwstaartjes gehaald, gaan er morgen op, nu nog even laten lekken!
MissJ, die foto's die je mij gestuurd had... Waren die voor of nadat je hechtingen los waren geschoten?
Robijntjah schreef:Succes alvast!
En probeer maar veel leuke dingen te doen voorlopig
Ik voel me door Polivy een stuk beter
Die is vandaag langsgeweest, en heeft me echt veel opgevrolijkt!
Ze heeft het ook gezien, en vind het netjes gedaan, op de nu ontstoken plekjes na!
Diepte van het gat viel gelukkig ook wel mee!
Even zwaluwstaartjes gehaald, gaan er morgen op, nu nog even laten lekken!
MissJ, die foto's die je mij gestuurd had... Waren die voor of nadat je hechtingen los waren geschoten?
tientjeh schreef:Robijntjah, ik heb even alles bij gelezen. Ik hoop voor je dat het nu beter word. Kan ( gelukkig voor mij) geen ervaringen met je delen, omdat ik het niet heb gehad.
Ik ga vanmiddag bh's shoppen met mn vriendje. Mn bh's van nu zijn me gewoon te groot. Hoe dat kan? Ze slinken nu nog volgens mij.
tientjeh schreef:Kan me haast niet voorstellen dat er nu nog steeds zwelling in zit. Ben 4 mei al geopereerd. Ook ik heb trouwens nog een cup E, dus heb ook niet te klagen. Maar van de sportbh's pas ik een C. Heb het idee dat de gewone bh's steeds kleiner worden. Want van heel vroeger, mijn D bh's pas ik ook nog. Maar nu kan ik in de winkel geen enkele D meer aan.
tientjeh schreef:Nee, ik zit nog gewoon op hetzelfde gewicht. Het schommelt wel wat, maar niet in het extreem. Normale bh's worden steeds kleiner en anders van pasvorm. Maar ik ga dus vanmiddag eens even kijken
MissJ schreef:tientjeh schreef:Robijntjah, ik heb even alles bij gelezen. Ik hoop voor je dat het nu beter word. Kan ( gelukkig voor mij) geen ervaringen met je delen, omdat ik het niet heb gehad.
Ik ga vanmiddag bh's shoppen met mn vriendje. Mn bh's van nu zijn me gewoon te groot. Hoe dat kan? Ze slinken nu nog volgens mij.
Is de zwelling die wegtrektZo hoort het te gaan. Ik behoor tot de onfortuinlijken waarbij ze niet kleiner, maar groter werden na de ingreep
Olle schreef:pff, ik ben ook gewoon vrolijk van net na mijn operatie een C naar een D/DD gegaan. En van sommmige bh's zelf E.
Maar ben er zeer blij mee, want het is een stuk minder gewicht en het hangt allemaal netjes uit zichzelf