Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:nou het is inmiddels zaterdag,ik heb donderdagmiddag de mirena laten zetten.
een woord:afschuwelijk.
ik vond het echt vreselijk pijnlijk, de eendebek voelde ik niks van maar het aanhaken van de baarmoedermond en het plaatsen zelf...auwssss...
de rest van de dag(werd om 2 uur gezet)heb ik vreselijke pijn gehad en bloedverlies,nu gaat het allemaal wel.
Ben benieuwd,over 4 weken een echo,om te kijken of ie goed geplaatst is...wat moet ik me daarbij voorstellen?
Verder ben ik er nu iig nog erg blij mee,nooit meer pillen vergeten en meenemen enzo..
Bealy schreef:Had je iets pijnstillends ingenomen vooraf? Ik denk dat ik maar wat Ibu'tjes naar binnen gooi.Ik denk dat ik dit weekend ongesteld word, dus dan ga ik hem volgende week laten plaatsen.
thabs schreef:Iemand ooit trombose gehad van de pil?
pharagirlke schreef:hallo,
wanneer ik ongesteld ben (erg onregelmatig) heb ik erge last van mijn rug, daarbij is de onregelmatigheid enorm irritant, helpt de pil hier aan?
pharagirlke schreef:Je moet ook echt naar de dokter wanneer je de pil neemt?
pharagirlke schreef:maar telt dit dan ook voor belgie?
Welshcobfan schreef:@ sammetjë: gezien je foto's in je profiel is het echt niet dramatisch al je 3 kilo aankomt![]()
Dan ga je maar wat fanatiek rondjes joggen ofzo, dan zijn die extra kilo's er zo weer af. Je krijgt trouwens niet alleen van de pil meer gewicht, maar vaak doordat je eetlust meer wordt. Het kom er niet 'vanzelf' aan meende ik, je eet het wel eraan.