Meid dat komt van zelf wel joh!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Star schreef:Hoe oud moet je zijn om een navelpiercing te laten zetten?
En heb je hiervoor toestemming van ouders nodig?
(woon in België)
amberp schreef:MnonRomeo: neem t zekere voor t onzekere en ga ff langs bij de shop...
Brammetje16 schreef:k heb 23 juli mijn navel peircing laten zetten. sjonge jonge ik heb de boel daar bij elkaar gescholden, pfff wat deed dat zeer zeg! t gaat nu goed t is alleen nog een beetje geiriteerd geweest verder niks.
Nou ben ik bezig met het verzamelen van diverse piercings, jammer genoeg mag ik ze nog niet in! alleen ben ik even vergeten hoelang je niet mag zwemmen 3 week was het toch?Ik heb er trouwens zaterdag al een 10 mm in gekregen omdat een 12 mij veel te groot was krijg ik nou niet veel problemen met piercings of is 10 een normale maat? Alvast bedankt
Beauty_yana0 schreef:Brammetje16 schreef:k heb 23 juli mijn navel peircing laten zetten. sjonge jonge ik heb de boel daar bij elkaar gescholden, pfff wat deed dat zeer zeg! t gaat nu goed t is alleen nog een beetje geiriteerd geweest verder niks.
Nou ben ik bezig met het verzamelen van diverse piercings, jammer genoeg mag ik ze nog niet in! alleen ben ik even vergeten hoelang je niet mag zwemmen 3 week was het toch?Ik heb er trouwens zaterdag al een 10 mm in gekregen omdat een 12 mij veel te groot was krijg ik nou niet veel problemen met piercings of is 10 een normale maat? Alvast bedankt
PijnIk voelde er zowat niets van
![]()
En ik mocht gewoon na 2 dagen al zwemmen, als ik mijn piercing na het zwemmen maar heel goed reinigte.
Ik ben ook al allemaal piercings aant kopen enzo, maar duurt nog wel effe voordat ik een nieuwe in mag, iets minder als 5 maanden nog dus tja,
Maar volgens mij is 10mm, de standaart maat want ik heb ook volgens mij 10 mm,