[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juthi

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:52

Ik heb hier nog zat piercings liggen.. je mag er wel een tong en een navel piercing van hebben hoor

Meid dat komt van zelf wel joh!!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:30

mn ouders willen echt niet dat ik er 1 neem.. zo jammer... dan maar wachten tot ik 18 ben .. Ag .. Jammer is het cker.. Misschien dat ik ze nog over kan halen.. Maar ze gaan shanteren dat ik mn paardje of wegmoet doen of der zlef moet betalen.. Of ze het echt menen .. ? Geen ide..!?

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:05

Voor je het weet ben je 18, geloof me nou dat gaat zo snel!!

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:23

ik wil wel een tong maar ik heb me navel piersing ook pas dit jaar .. dus het mag niet geen idee hoe je je ouders over moet halen...
tja ik zij als jullie niet mee gaan doe ik het zelf .. tja dan maar mee
ik heb neus al 2 jaar en me naaf sind maart of zo ...

vion dhet raar als het niet mag van je ouders het is jou lichaam .. dus .... ( dat zeggen me ouders altijd )

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:07

Naar hoelang mochten jullie dan een andere navelpiericing erin doen,, want ik heb mijne nu een maand en heb nu al 3 andere gekocht, maar haast iedereen mag naar 1 maand al en ik pas naar half jaar tot een jaar

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 15:35

ik mag er ook pas een andere in na een half jaar

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:19

Inderdaad ! Je navel is een van de moeilijkste plekken om te piercen, Nouja het piercen gaat heel simpel, maar de tijd dat het moet genezen duurt het langst.
Het is natuurlijk als je het zo bekijkt ook een vies plekje om een piercing mooi te laten genezen... Er zit kleding over, als je zweet loopt het er langs, als je doucht komt al het vieze water wat bv van je haar uitspoelen komt allemaal langs je piercing. Daarom geneest hij zo langzaam en hebben gelukkig de meeste piercers de regel dat er MINIMAAL na een halfjaar wat anders in mag.
En ga a.u.b niet zitten fiolen met die piercing van ''oh er kan nu wel wat anders in hoor'' Niet doen, je verpest heel je piercing ermee en je houd littekens over.
Ik heb zelfs pas na 1 heel jaar wat anders ingedaan. Ook met mijn oren als ik net gaatjes heb zeggen ze na 6 weken mag er wat anders in, maar ik doe het meestal pas na 3/ 4 maanden Ik wil gewoon zeker weten dat het van binnen *je wondkanaal* helemaal dicht is.

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 16:41

Ik duwde al na een maand een andere piercing in mn navel..
Ook mijn tepel piercing haalde ik er na 4 weken al uit..
Ik neem de regels van de shop meestal niet zo serieus.. ze nemen ruime geneestijden om zeker te zijn dat de piercingwond goed geneest.. maar ieder person geneest anders..

Bij mn tong piercing mocht ik 48 uur niet roken.. stak na n half uur al mn eerste sigaret op..
Met mijn navel piercing ging ik na 5 weken al zwemmen.. en met mn tepelpiercing lag ik ook na een week onder de zonnebank..

Het belangrijkste is gewoon dat je het allemaal goed schoon houd en altijd je handen was voor en na dat je aan je piercing zit / hebt gezeten

Manonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:12

Ik keek vanochtend naar mn shirtje. Zie ik een bloedvlek op de plek van mn navel. Dus ik naar mn navelpiercing kijken. Bloed ie helemaal. Ik gelijk de standaart piercing dr in gedaan en schoongemaakt. Ik heb de piercing vanaf maart. En ik heb eigenlijk altijd al die ie wat ontstoken is. (maar dat is logisch omdat ik m nog niet lang heb) Maar dit is wel heel erg T is ook een beetje blauw. Moet ik hier mee naar de piercingshop?

Ik ga straks even douchen en de piercing goed schoonmaken en een zalfje dr op smeren. (wat ik van familie heb gekregen omdat dat goed werkte tegen ontsteking van de navelpiercing, Ze heeft zelf ook dat gebruikt voor dr navelpiercing)

Maar wat kan ik er anders aan doen?

Edit: T doet ook ontzettend pijn nu Ik kan de piercing niet bewegen

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 17:41

MnonRomeo: neem t zekere voor t onzekere en ga ff langs bij de shop...

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:26

Hoe oud moet je zijn om een navelpiercing te laten zetten?
En heb je hiervoor toestemming van ouders nodig?

(woon in België)

Manonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:42

Blue_Star schreef:
Hoe oud moet je zijn om een navelpiercing te laten zetten?
En heb je hiervoor toestemming van ouders nodig?

(woon in België)

Volgens mij 16 toch?
Ja je hebt toestemming van je ouders nodig

Manonnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:42

amberp schreef:
MnonRomeo: neem t zekere voor t onzekere en ga ff langs bij de shop...

Ja.. zal ik ook ff doen..

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:00

ow dat lijkt me niet erg gezond nee dat hij zo erg aan het ontsteken etc is, ik zou ook maar gelijk even naar de piercingshop gaan

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:22

k heb 23 juli mijn navel peircing laten zetten. sjonge jonge ik heb de boel daar bij elkaar gescholden, pfff wat deed dat zeer zeg! t gaat nu goed t is alleen nog een beetje geiriteerd geweest verder niks.
Nou ben ik bezig met het verzamelen van diverse piercings, jammer genoeg mag ik ze nog niet in! alleen ben ik even vergeten hoelang je niet mag zwemmen 3 week was het toch?Ik heb er trouwens zaterdag al een 10 mm in gekregen omdat een 12 mij veel te groot was krijg ik nou niet veel problemen met piercings of is 10 een normale maat? Alvast bedankt

bianca_banny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:38

Doet het echt zo pijn

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:39

Brammetje16 schreef:
k heb 23 juli mijn navel peircing laten zetten. sjonge jonge ik heb de boel daar bij elkaar gescholden, pfff wat deed dat zeer zeg! t gaat nu goed t is alleen nog een beetje geiriteerd geweest verder niks.
Nou ben ik bezig met het verzamelen van diverse piercings, jammer genoeg mag ik ze nog niet in! alleen ben ik even vergeten hoelang je niet mag zwemmen 3 week was het toch?Ik heb er trouwens zaterdag al een 10 mm in gekregen omdat een 12 mij veel te groot was krijg ik nou niet veel problemen met piercings of is 10 een normale maat? Alvast bedankt

Pijn Ik voelde er zowat niets van
En ik mocht gewoon na 2 dagen al zwemmen, als ik mijn piercing na het zwemmen maar heel goed reinigte.
Ik ben ook al allemaal piercings aant kopen enzo, maar duurt nog wel effe voordat ik een nieuwe in mag, iets minder als 5 maanden nog dus tja,

Maar volgens mij is 10mm, de standaart maat want ik heb ook volgens mij 10 mm,

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:51

ik voelde er ook bijna niks van, alleen de klem deed een beetje pijn, ook ik mag pas na 3 weken weer zwemmen. Het hangt toch heel erg af van de piercingshop blijkt maar weer

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 11:59

Beauty_yana0 schreef:
Brammetje16 schreef:

Pijn Ik voelde er zowat niets van
En ik mocht gewoon na 2 dagen al zwemmen, als ik mijn piercing na het zwemmen maar heel goed reinigte.
Ik ben ook al allemaal piercings aant kopen enzo, maar duurt nog wel effe voordat ik een nieuwe in mag, iets minder als 5 maanden nog dus tja,

Maar volgens mij is 10mm, de standaart maat want ik heb ook volgens mij 10 mm,

Ja t deed echt zo pijn! echt vreselijk! voel t soms nog weer als ik er even aan zit pff wat vreselijk zeg! ik werd ook helemaal wit en kon eerst 30 min niet staan want dan werd ik zwart voor mn ogen, ik had me denk ik even wta te druk gemaakt.
T was iig geen pretje! 1x nooit meer zeg ik maar :p

Beauty_yana0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:05

ik vond het wel mee vallen, maar het kan ook zijn dat je je concentreet op de pijn omdat je zenuwachtig bent daarvoor, tenminste dat zei die kerel die hem bij mij heef gezegt

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:16

ja zo iets had ik dus ook

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:40

Ach de een heeft bij de navelpiercing al ontzettend veel pijn en de ander die voelt een tepelpiercing amper..
De pijngrens ligt bij iedereen op een andere hoogte en de zenuwen lopen anders..
Ik voelde van mijn navelpiercing bijna niks..
Mijn tongpiercing daarin tegen was ook een keer en nooit meer

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:58

Hahaha dat is waar idd
Ik had bij mijn navelpiercing zoiets van ga je hem nog zetten en toen zattie er al in. Bij mijn ringetje in mijn neusvleugel had ik geen pijn maar een klein traantje omdat het in de buurt van mijn traanbuisje zit. Bij mijn labret had ik ook geen pijn, voelde alleen een heel klein prikje maarja dat duurt 1 seconde, en mijn septum daar was ik eigenlijk heel erg nerveus voor omdat er mij werd verteld door de piercer zelf dat de klem het meeste pijn doet en ook ECHT pijn doet... dus ik na even twijfelen toch laten zetten, en ik kan je eerlijk vertellen dat ik niet eens de klem voelde !!! De klem die op het velletje van je tussenschot komt gaat zo strak dat er nog maar een nagel tussen past ... daarom durfde ik ook niet meer Maargoed ook geen pijn gehad

Ik wil nog zoveel piercings, alleen niet meer in mijn gezicht want ik ben echt een lopende ijzerwinkel

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:02

Wat is een Septum?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:37

Gisteren mijn clit hood piercing laten zetten.. en ben er helemaal trots op.. Deed niet eens pijn (nou ja even een seconde) maar verder voel ik er niks van

Ik was wel heel nerveus maar die piercer legde alles heel goed uit enzo.