Supervixen schreef:Goof hoef jij niks aan voorbereiding te doen voor je werk? Ik heb nog nooit de volle zes weken vrij gehad. Ik doe iets verkeerd denk ik.
Ik loop morgen ook in Stakenberg, maar ik verwacht er niet veel van. Laatste tijd gekampt met veel moeheid en lage hrv, dus als het niet gaat, kort ik hem in. Dit sauna weer ga ik ook heel slecht op.
Volgens garmin gaat mijn conditie alleen maar achteruit, heel frustrerend om te zien. Deze week ook slecht geslapen vanwege mijn nieuwe baan. Maar goed, misschien valt het mee.
Balen joh. Hoe laat start je en verwacht je te eindigen? Ik start tussen 12.00 en 13.00, wellicht zie ik je ergens lopen.
Ja, ik bereid wel voor, maar denk dat het anders is dan in het PO.
Vóór de zomervakantie heb ik mijn hele lokaal opgeruimd en kasten uitgeruimd, dus daar hoef ik niets meer te doen.
Ik heb mijn lesmateriaal sowieso altijd al klaar, het enige dat ik daarin moet doen is een nieuwe planning maken. Dit jaar loopt dat anders, ik zit nog in mijn burnout en ga héél rustig starten. (en in alle eerlijkheid kan het me allemaal gestolen worden op dit moment)
Ik start de eerste dagen met introductiedagen van de brugklassers en draai al jaren hetzelfde programma met mijn collega samen. Dat hebben we ook al doorgenomen en klaargelegd vóór de vakantie, dus daarvoor hoef ik ook niets meer te doen.
Ik krijg 2 (tijdelijke helaas) nieuwe collega's, die zullen wel ingewerkt moeten worden, maar in alle eerlijkheid heb ik geen zin daar nu energie in te steken die ik zelf niet heb.
Dus dat

Ik verbaas me dat jij zoveel voorbereiding hebt, alhoewel een nieuwe werkplek wel weer veel tijd en energie kost. Moet jij deze week verplicht aanwezig zijn?