Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Er staat nu een fiets in de gang en mijn tas is al gepakt; morgen ga ik op de fiets naar het werk. Beetje jammer van de windkracht 4-5 op de terugwerk, maar het gaat sneller zijn dan met de auto.
, gisteren anderhalf uur in het zonnetje gefietst

MarliesV schreef:Ja gaan we weer met die wind, gaan de temperaturen naar lekker fiets weer, is die rot wind er weer![]()
Lekker opgeruimd en gefietst Jeanette, je zit in een lekker flow zo te lezen. Hoe gaat het met je knie?
Padoertje schreef:Ik heb vandaag voor het eerst een damesrit gereden met 3 collega’s. Ging echt heel leuk en ondanks dat er eentje nog maar net rijdt, toch nog gemiddeld 26,5 over 60km. Zelf heb ik er ruim 75 gereden om naar het vetrekpunt te rijden en daarna weer naar huis. Wel grote moe nu, want ik heb de eerste 48 km kopwerk geleverd. Plus ervoor en erna in m’n uppie naar huis. Was er ook wel klaar mee met ook nog een flinke regenbui op m’n kop. Volgende keer hopelijk een zonnetje erbij, dat fietst een stuk leuker haha.
We worden toch een daagje ouder Time. Dat merkte ik vandaag ook weer met 3 meiden die toch zo’n 20 jaar jonger zijn dan ik.

Padoertje schreef:Jij kunt ook niet stilzitten hè Time hahaha. Leuke vooruitzichten in ieder geval.
MarliesV schreef:Wil ik naar huis, gaat de trein niet vanaf Enschede, maar pas vanaf Hengelo, dus fietsspulletjes weer aan en ff een recordje gebroken op de 10km om naar het station te komen, met wijn fietsen gaat blijkbaar prima
, wat een ontzettend leuke foto. Wat een lol!