Op een stalen ros over wegen en door het bos

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Padoertje

Re: Op een stalen ros over wegen en door het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 20:32

Poehhhh wat een stevig windje vandaag zeg! Net terug van een rondje 60 km inclusief pannenkoekje onderweg. Was best ploeteren op de heenweg. Jullie nog gefietst?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-25 21:08

De heide stond en staat er echt prachtig bij!

Vandaag weer een dik uur bezig geweest om thuis te komen vanaf het werk |o . Er staat nu een fiets in de gang en mijn tas is al gepakt; morgen ga ik op de fiets naar het werk. Beetje jammer van de windkracht 4-5 op de terugwerk, maar het gaat sneller zijn dan met de auto.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 06:33

Jaaa *\o/* , gisteren anderhalf uur in het zonnetje gefietst {:}
Leverde ook weer een leuk plaatje op :D

Afbeelding

En nog erg blij met mijn opruim/schoonmaak actie van maandag :=
Mijn fietskelder ziet er zo netjes uit <3

Oh Maaike , ja echt he .Het is zo zonde zo lang in de auto te zitten omdat het niet opschiet -O-

@Padoertje , een verdiende pannenkoek met die wind :j

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-25 07:43

Ja gaan we weer met die wind, gaan de temperaturen naar lekker fiets weer, is die rot wind er weer |o

Lekker opgeruimd en gefiets Jeanette, je zit in een lekker flow zo te lezen. Hoe gaat het met je knie?

Maaike, groot gelijk, stomme verkeer, en dan is de vakantie nog niet eens voorbij.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 06:14

MarliesV schreef:
Ja gaan we weer met die wind, gaan de temperaturen naar lekker fiets weer, is die rot wind er weer |o

Lekker opgeruimd en gefietst Jeanette, je zit in een lekker flow zo te lezen. Hoe gaat het met je knie?

Het trainen gaat op het moment wel redelijk , vorige week op 10 uur gekomen .
Ja af en toe is het wat schuiven met trainingen , en gisteren heb ik mijn looptraining geskippt :o
Na ja knie voel ik altijd wel iets , het is niet altijd pijn .
Wat voor mijn gevoel problemen geeft is als ik extra vocht in mijn knie heb .
(Hydrops ??) Qua trainingsbelasting moet ik proberen goed aan te voelen wanneer ik misschien
even een stapje terug moet doen .Ik "hoor" het af en toe ook knakken , dacht eerst dat het bot
op bot was . Maar dat schijnt dus vocht te zijn .Vergelijkbaar als je met je vingers knakt .
ig op hoop van zegen dat ik in Turkije mijn wedstrijd "normaal" kan doen .
Ik ben iig al wel fitter dan begin van het jaar .

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:20

Ik heb vandaag voor het eerst een damesrit gereden met 3 collega’s. Ging echt heel leuk en ondanks dat er eentje nog maar net rijdt, toch nog gemiddeld 26,5 over 60km. Zelf heb ik er ruim 75 gereden om naar het vetrekpunt te rijden en daarna weer naar huis. Wel grote moe nu, want ik heb de eerste 48 km kopwerk geleverd. Plus ervoor en erna in m’n uppie naar huis. Was er ook wel klaar mee met ook nog een flinke regenbui op m’n kop. Volgende keer hopelijk een zonnetje erbij, dat fietst een stuk leuker haha.

We worden toch een daagje ouder Time. Dat merkte ik vandaag ook weer met 3 meiden die toch zo’n 20 jaar jonger zijn dan ik.