redbutton schreef:Hoe is het met iedereen?
Hier zelf weer aan het werk en we hebben de eerste opvang verkoudheid al gehad. Ze wil alleen wat slecht drinken sinds een week, de ene dag beter als de andere. Groei was ook wat afgevlakt op de curve (zat iets boven gemiddelde en nu op het gemiddelde), maar ze is verkouden (geweest), begonnen op de opvang en gevaccineerd afgelopen woensdag dus genoeg redenen voor het slecht drinken maar blijf er toch onzeker over zijn.
Verder is ze gewoon haar blije zelf, zijn begonnen aan de 4 maanden sprong volgens mij dus tijd vliegt.
@jasz jij gaat via de rapley methode vaste voeding aanbieden toch? Begin je wel met oefen hapjes op 4 maanden?
Volgens mij gaan veel baby's wat minder drinken rond 4 maanden. En niet nodig om je zorgen te maken, maar wel herkenbaar helaas. Dante heeft ook net z'n prikken en 2e rotavirus vaccin gehad en die was ook wat moeizamer met drinken. Maar door de ervaringen met de andere 2 krijg ik dan ook stress. Hij is alleen al 7 kilo en zit helemaal bovenaan de curve en was echt maar heel minimaal wat minder hard omhoog gegaan, dus ook echt geen reden voor zorgen. Vandaag ook de eerste 68 al aan gedaan. Hij is morgen 3 maanden.
Hier ook 5x 180+6 en meestal 1x 150+5 snachts en ene keer gaat alles op en soms maar de helft. Maar eindigt altijd tussen de 900 en 1000cc.
Nee ik wacht gewoon tot de 6 maanden. Ze hebben het daarvoor nog niet nodig en mijn ervaring is ook dat ze er vaak nog niet zo aan toe zijn dan. Ik wacht tot hij in de triptrap kan en zelf kan en wil eten.
Wat fijn dat hij doorslaapt Fenn!
Dante sliep een paar weken door en daarna niet meer haha. Maar nu ook wat last van alle prikken enz.
Fijn dat het zo goed gaat Nicole_floor!
Fijn dat het bij jullie ook goed gaat Farjen!