Irritant zulke mensen Bootsie, waarom voelen ze dat niet aan..
Jammer van de sneeuw Mirjam. Hoe is het klimaat daar eigenlijk?
_Mirjam
Geplaatst: 21-12-22 21:07
Het is hier aardig hetzelfde als in Nederland, alleen gemiddeld een paar graden kouder en meer wind (ik kom uit Eindhoven en daar komt de zeewind niet)
Ik zat in de auto onderweg naar ZH en wat was het prachtig over de Reeuwijkse plassen Geen foto van. Op de terug weg mooi blauwe lucht. Thuis nu even geluncht zo even met de mini's wandelen maar het weer is totaal omgeslagen. Dat is echt jammer haha.
Prachtige foto's weer Lizard, SasanH en Gaucho
noordje
Geplaatst: 22-12-22 14:14
Mooie foto's Lizard, Gaucho en SusanH.
Zit Coco achter een eekhoorn aan
Wat een leuke snoet Mirjam.
Net een rondje gemaakt. We kwamen onderweg langs een jager op post. Nala vond m wel heel erg eng We zijn net terug en het begint te sneeuwen.
lizard
Geplaatst: 22-12-22 14:23
Susan,en Noordje,weer mooie foto's! Ik Wil ook sneeuw!
Susan ,ja dit is mijn hobby,om er Lekker op uit te Gaan. Leuke plekken opzoeken. En een uur,of 1.5 uur in de auto is Al vrij normaal.
Om een of andere reden zijn de leuke plekken altijd ver weg.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-12-22 14:41
Noordje heerlijk die sneeuw. Nee ik weet niet wat ze deed bij die boom. Ze knuffelt wel vaker met bomen. Is gewoon een gekke hond
Coco vindt jagers leuk wel handig als je jachthond bent.
_Mirjam
Geplaatst: 22-12-22 15:18
Mooie foto’s weer!
Coco heeft ook een heerlijke uitstraling
Ik heb vanmorgen weer heerlijk gewandeld met de hond. Het fjord zelf is nog wat te ver weg voor hem, maar we konden wel tot een uitzichtpunt komen.
Fotobomben
pien_2010
Geplaatst: 22-12-22 15:48
Wat een schitterende foto's. Zowel de mooi weer foto's uit Nederland, als uit Noorwegen de sneeuwfoto's. Zowel de dieren, honden en "ons" Freek als de paddestoelen/schimmels. Goof ça va un peu? Gaat het?
Pien, ça va, un petit peu. Ik voel me wel beroerd, lig al 2 dagen afwisselend op de bank en in bed. Ik ga zo wel even de hondjes uitlaten. Mijn man is er niet en dan haal ik tenminste nog heel even een frisse neus. Ik blijf erbij dat ik daar toch beter van wordt dan van binnen hangen. + verse jus, gember en vitaminepillen
Ik lees nog steeds mee maar ben eigenlijk alleen actief in het kletstopic. Het lukt me niet om beiden te doen.
Maar ik had eindelijk weer eens tijd voor een lekker wandeling. Samen met een vriendin en haar hondje 11,5 km gewandeld bij het Beekhuizerzand. Het weer was echt een cadeautje.
jojoleinee
Geplaatst: 22-12-22 18:22
Wat een heerlijk zonnetje Lizard. Hier was het heel de dag maar wat bewolkt.
Lizard landgoederen zijn vaak prachtig. Mooi landhuis ook.
Mirjam die foto bomb is herkenbaar. Loop je daar vanuit huis zo heen?
moonsparkle
Geplaatst: 22-12-22 19:09
Wat een mooie houtsculptuur lizard!
En heerlijk zonnetje bij jullie beide
Ik hoop dat die zon er van het weekend is. Ik had vandaag politie gebeld vanwege een agressieve situatie op het werk , ik ben toe aan wandelen in de zon.