Ik mag niet springen etc. met mijn knie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Sommige hoop ik niet te krijgen.
En mensen die al heel veel kilo liften. Of hoe zeg je dat? Ik zit echt nog vet laag vergeleken bij anderen maar dat is logisch want je traint natuurlijk heel persoonlijk.

Dat red ik niet. Ik eet iets lichts voor ik ga sporten en dan nog iets kleins erna. Toevallig gisteravond nog wat pasta maar dan ben ik om 18.45 klaar met eten. Dan drink ik nog 1 cappuccino met 2 stukjes chocola en dan na 20.00 niets meer. Bellatrix schreef:Ik heb een keukenweegschaal besteld, kan ik ook dingen gaan afwegen.
(vrij weinig
)
En daarna eet ik vaak nog wel iets van chocola. Maar ik slaap ook eigenlijk nooit voor 12 uur dus dat is prima. _Lois_ schreef:Bellatrix schreef:Ik heb een keukenweegschaal besteld, kan ik ook dingen gaan afwegen.
Doe ik ook, het zal je verbazen hoeveel iets echt weegt. En meestal in negatieve zin, dus dat je denkt is het zo weinig?
Althans dat had ik, toen ik dacht even kijken wat een goede portie cruesli is(vrij weinig
)
Ik weeg ook pasta en rijst af, anders eet ik echt veeel te grote porties, vind koolhydraten echt te lekker
Leuk dat je instructeur wil worden Zertab! Wat moet je daarvoor doen?

Elke avond.

Denk dat ik maar gewoon mijn porties ga vergroten. Klinkt zo vanzelfsprekend hè

Snoepen valt wel mee omdat ik nooit veel snacks in huis heb. Wel pure chocola maar dat mag ik van mezelf maar 1x per dag en ik weet dan dat ik 's avonds spijt krijg als ik overdag al chocola heb gegeten