Melanie_D schreef:@Mriek: lekker dat je nu halve dagen kunt werken. Hopelijk valt het donderdag een beetje mee allemaal en is het allemaal niet voor niets.
@Ballard: die bijeenkomsten zijn wel fijn. Ook leuk om andere zwangeren te ontmoeten tijdens zulke dagen.
@Gnome: lange dag zeg. Zonder zwangerschap al pittig
Gaan jullie ook nog iets van zwangerschapsgym of -yoga volgen? Of wellicht zijn jullie al bezig? Ik heb me zojuist ingeschreven voor een zwangerschapscursus bij de fysio. Zou het liefst yoga gaan doen, maar dat is helaas niet in de buurt. Deze cursus is vooral gericht op houding en spierbelasting tijdens de zwangerschap en heeft ook een vervolg na de bevalling. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook lessen gevolgd. Ik geloof niet dat ik ooit van mijn leven zó zwaar getraind had en ik ging dan ook behoorlijk fit de bevalling inHelaas is zij nu gestopt met de cursussen en heb ik naar iets anders moeten zoeken. Ben erg benieuwd naar deze!
Ik wou graag zwemmen maar dat is precies op dagen dat het mij niet echt past, ga ook nog even kijken naar yoga ja lijkt me ook leuk