Reis dagen zijn al vermoeiend als je niet als jij dat beetje extra bij moet zetten. Gelukt en voor herhaling vatbaar. Ik gun het jullie van harte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rocymax schreef:Meis, wat een heerlijke fotos van jullie vakantie. Het geluk springt er vanaf. Echt fijn om te zien.
En wat gaaf dat jullie in september weer terug willen, super.
Maar, wat rot nu weer van je schildklier . Het is idd waar dat als je schildklier te snel werkt dat je dan een te snelle hartslag hebt en afvalt . Wanneer hoor je dat het daardoor komt?
BritHittepit schreef:Ik kan vroeger gaan voor de echo! Ze hebben het onderzoek gepland op dezelfde dag als mijn controlescan… goed idee he?
Alleen moet ik om 11u35 voor de echo en om 17u onder de scan met voorbereiding vanaf 15u30… en ik moet vanaf 13u nuchter blijven!
Wij moeten minstens een uur rijden naar het ziekenhuis dus heen en weer is al krap en ook kostelijk…
Klinkt misschien stom maar dit maakt me echt kwaad, alsof mijn man niets anders te doen heeft dan met mij een hele dag in het ziekenhuis te zitten en alsof het makkelijk is voor mij om een hele dag in een ziekenhuis te vertoeven…
Mijn ouders kunnen eventueel wel mee en dan gaan we misschien maar even ergens ander naartoe waar het wat gezelliger is maar als je nuchter moet zijn is ook niet fijn om op café te zitten…
Het wordt allemaal wat veel…
tokedri schreef:BritHittepit schreef:Ik kan vroeger gaan voor de echo! Ze hebben het onderzoek gepland op dezelfde dag als mijn controlescan… goed idee he?
Alleen moet ik om 11u35 voor de echo en om 17u onder de scan met voorbereiding vanaf 15u30… en ik moet vanaf 13u nuchter blijven!
Wij moeten minstens een uur rijden naar het ziekenhuis dus heen en weer is al krap en ook kostelijk…
Klinkt misschien stom maar dit maakt me echt kwaad, alsof mijn man niets anders te doen heeft dan met mij een hele dag in het ziekenhuis te zitten en alsof het makkelijk is voor mij om een hele dag in een ziekenhuis te vertoeven…
Mijn ouders kunnen eventueel wel mee en dan gaan we misschien maar even ergens ander naartoe waar het wat gezelliger is maar als je nuchter moet zijn is ook niet fijn om op café te zitten…
Het wordt allemaal wat veel…
Het is toch misschien fijn alles op 1 dag
Scheelt weer
hagelslag schreef:Of heel netjes ze bellen en vragen, goh Ehm ik heb nu alles op 1 dag.
Maar er zit nu behoorlijk wat tijd tussen.
Wie niet waagt wie niet wint.
En uiteraard, als ze het nog een x anders kunnen plannen. Bedanken met chocolade