Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 23:10

Wat ziet dat er prachtig uit meid, mooie foto’s van jullie!
Reis dagen zijn al vermoeiend als je niet als jij dat beetje extra bij moet zetten. Gelukt en voor herhaling vatbaar. Ik gun het jullie van harte <3 .

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 00:13

Wat fijn dat jullie de reis konden maken, en wat een mooie foto's!

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 09:18

Ahw wat een leuke foto’s en fijn dat je zo heb kunnen genieten! Je ziet er erg goed uit!

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:45

Dat zijn fantastisch mooie foto's van jullie reis.
Je ziet dat het je ook goed doet. Eens weg van de, soms toch, harde realiteit thuis.
Hopelijk kunnen jullie in september nog eens een weekje weg.
Jullie verdienen het.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 12:55

Dat ziet er gezellig uit!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 10:59

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag weer in het ziekenhuis, dezelfde positie als vorige week maar een andere locatie… de dosis van het product dat ik vorige keer niet gekregen heb wordt aangepast naar de laagste dosis!

Ik heb nog wat foto’s naast elkaar gelegd van vorig jaar.

Zoek de verschillen!

Augustus 2022 en nu… allebei de foto’s genomen tijdens de behandeling…

Diegene van augustus tijdens chemo/bestraling en dus ook cortisone… (opgeblazen)

Diegene van nu tijdens de immunotherapie… (12 kg lichter)

Wat geen verschil is op beide foto’s? Het gevoel!Beide foto’s zijn genomen op momenten dat ik me goed voelde, ontspannen was en echt ‘Brit’ kon zijn en dit dankzij mijn superventje, hij geeft mij superpower!
Afbeelding

Afbeelding

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 18:32

Helaas ook minder nieuws… schildklier werkt te snel… volgende keer uitgebreid onderzoek en al opstarten met medicatie… blijkbaar zijn de bloedwaardes al sinds februari te hoog, eerst zeiden ze dat dit een bijwerking was maar blijkbaar kan het dan niet zo lang ‘slecht’ zijn… dus het volgende probleem staat alweer voor de deur

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 19:06

Ach meis, bah. Niet leuk.

Maar doorgaans is het wel op te lossen.

+:)+ Moed houden hoor, je doet het prima...!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 20:02

Ik ben gewoon zo kwaad en gefrustreerd…

Ze hebben dit nooit gemeld, tot vandaag, ik ben al maanden aan het afvallen, vermoeid, hartkloppingen… ze zeiden dat dit van de immunotherapie kwam maar wat als het helemaal niet daar van kwam? Maar door de schildklier? Dan krijg ik een verlaagde dosis voor niets…

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 20:19

Meis, wat een heerlijke fotos van jullie vakantie. Het geluk springt er vanaf. Echt fijn om te zien.
En wat gaaf dat jullie in september weer terug willen, super.

Maar, wat rot nu weer van je schildklier . Het is idd waar dat als je schildklier te snel werkt dat je dan een te snelle hartslag hebt en afvalt . Wanneer hoor je dat het daardoor komt?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 20:22

rocymax schreef:
Meis, wat een heerlijke fotos van jullie vakantie. Het geluk springt er vanaf. Echt fijn om te zien.
En wat gaaf dat jullie in september weer terug willen, super.

Maar, wat rot nu weer van je schildklier . Het is idd waar dat als je schildklier te snel werkt dat je dan een te snelle hartslag hebt en afvalt . Wanneer hoor je dat het daardoor komt?

Pas bij de volgende behandeling wordt het verder onderzocht… ik moet wel al starten met medicatie

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 08:25

Wat een ***nieuws in deze tijd. Ik kan me voorstellen dat je goed boos bent. :(:)

Verder geniet ik erg van je foto’s. Kanjer!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 08:32

He bah, waarom komen ze daar nu mee zeg. Als dit de oorzaak is van die klachten, is het wel echt oliebol dat ze nu pas hier mee komen.

Hopelijk slaat die medicatie aan en kan je dus met een 'normale' hoeveelheid behandeling door.

Even goed doorvragen hoor bij ze. Je moet niet het idee hebben dat het allemaal maar zozo gaat gaat.

Ik wordt wel heeeeel blij van je foto's! Wat super fijn dat je vakantie zo goed is gegaan <3

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-23 16:13

Ik kan vroeger gaan voor de echo! Ze hebben het onderzoek gepland op dezelfde dag als mijn controlescan… goed idee he?

Alleen moet ik om 11u35 voor de echo en om 17u onder de scan met voorbereiding vanaf 15u30… en ik moet vanaf 13u nuchter blijven!

Wij moeten minstens een uur rijden naar het ziekenhuis dus heen en weer is al krap en ook kostelijk…

Klinkt misschien stom maar dit maakt me echt kwaad, alsof mijn man niets anders te doen heeft dan met mij een hele dag in het ziekenhuis te zitten en alsof het makkelijk is voor mij om een hele dag in een ziekenhuis te vertoeven…

Mijn ouders kunnen eventueel wel mee en dan gaan we misschien maar even ergens ander naartoe waar het wat gezelliger is maar als je nuchter moet zijn is ook niet fijn om op café te zitten…

Het wordt allemaal wat veel…

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 10:48

BritHittepit schreef:
Ik kan vroeger gaan voor de echo! Ze hebben het onderzoek gepland op dezelfde dag als mijn controlescan… goed idee he?

Alleen moet ik om 11u35 voor de echo en om 17u onder de scan met voorbereiding vanaf 15u30… en ik moet vanaf 13u nuchter blijven!

Wij moeten minstens een uur rijden naar het ziekenhuis dus heen en weer is al krap en ook kostelijk…

Klinkt misschien stom maar dit maakt me echt kwaad, alsof mijn man niets anders te doen heeft dan met mij een hele dag in het ziekenhuis te zitten en alsof het makkelijk is voor mij om een hele dag in een ziekenhuis te vertoeven…

Mijn ouders kunnen eventueel wel mee en dan gaan we misschien maar even ergens ander naartoe waar het wat gezelliger is maar als je nuchter moet zijn is ook niet fijn om op café te zitten…

Het is toch misschien fijn alles op 1 dag
Scheelt weer

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 13:38

tokedri schreef:
BritHittepit schreef:

Het is toch misschien fijn alles op 1 dag
Scheelt weer

Het is zeker fijn om het op 1 dag te hebben maar het kon allemaal veel korter op elkaar gepland worden… ik moet ten laatste om 10u30 thuis vertrekken en ik ben ten vroegste om 18u30 terug thuis… dat is een heel lange dag…

Als ik mijn therapie krijg ben ik er ook een hele dag maar dan heb ik een kamertje, met bed, tv, toilet,… ze hadden gezegd dat ik het onderzoek (echo) zou hebben tijdens de therapie (dan zit er altijd veel tijd tussen het bloednemen en de toediening) maar nu is het dus anders gepland…

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 14:58

Kun je misschien kijken of er in de buurt van het ziekenhuis een bastion of hotel is? Dat jullie daar even kunnen terug trekken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 21:17

Of heel netjes ze bellen en vragen, goh Ehm ik heb nu alles op 1 dag.
Maar er zit nu behoorlijk wat tijd tussen.
Wie niet waagt wie niet wint.

En uiteraard, als ze het nog een x anders kunnen plannen. Bedanken met chocolade :Y)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-23 21:26

hagelslag schreef:
Of heel netjes ze bellen en vragen, goh Ehm ik heb nu alles op 1 dag.
Maar er zit nu behoorlijk wat tijd tussen.
Wie niet waagt wie niet wint.

En uiteraard, als ze het nog een x anders kunnen plannen. Bedanken met chocolade :Y)

Ik heb ze al gebeld… het kon op geen ander tijdstip dus geen chocolade :+

We gaan er gewoon het beste van maken! De week erna weet ik dan de resultaten dus dan moet ik niet nog langer wachten! We proberen het maar positief te bekijken maar het was echt balen gisteren…

Heb vandaag ook weer een off-dagje… men hart gaat tekeer als een malle, voel me heel onrustig en toch heel moe…

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-23 21:57

Aahhhh das echt best jammer.
Maar dan hebben ze idd geen chocolade verdiend :Y)
Gelukkig heb je toch een best positieve instelling

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 09:58

Mijn hoofd gaat weer alle kanten op…

Met de schildklier, mijn tumormarkers waren wat hoger van 1,3 naar 2,2 en de normale waarde moet onder 2,3 zijn… dus het zit er nog onder maar het is wel gestegen…

Heb soms stekende pijn in mijn buik, weer een paar keer bloedverlies gehad na het vrijen… ik had dit gemeld maar hier zagen ze niet echt een probleem…

Het blijft allemaal door men hoofd spoken…

Misschien is het gewoon weer de stress van de controlescan maar mijn gevoel is weer heel dubbel

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:26

Lastig en niemand die je kan gerust stellen want het kan natuurlijk best zo zijn dat je gevoel klopt. Zo dubbel en lastig.

En dat zij het niet als een probleem zien, betekend niet dat het voor jou/jullie geen probleem is he. Daar mag je best wat van zeggen.

Ga duimen dat het allemaal gewoon sterss is en dat je straks een goede uitslag hebt!

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:40

Sterkte hoor...!

Het is zo'n ongrijpbare ziekte, kanker. De ervaring van een vriendin: soms voel je niets, dwz je voelt je goed en dan is de scan niet optimaal, soms heb je overal pijntjes en gedoe en komt een stralende prof goed nieuws van de scan melden...

Mijn duimen draaien!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 10:46

Wat een onzekerheid :(:) Knuffel!

Wanneer had je de controlescan? Ik kan het niet terugvinden.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 11:00

Amado7 schreef:
Wat een onzekerheid :(:) Knuffel!

Wanneer had je de controlescan? Ik kan het niet terugvinden.

Volgende week vrijdag 30/6… zowel de scan als onderzoek schildklier maar dan is het alweer wachten tot 6/7 voor de resultaten…