Taartje lief van je, dankjewel

Jasia het is een sensitest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellex schreef:Al vanaf het begin stille meelezer dus als eerste heel voorzichtig gefeliciteerd Bhodi!
Zou ik me hier ook mogen melden? Wij zijn inmiddels in ronde 3, nu wachten op mijn nod, 24 december. Vind het erg spannend het hele proces, wij zijn (bijna 33) een 32 (ik), en ik heb in de familie mijn nichten die of zonder proberen direct zwanger zijn, of veel moeilijkheden ondervinden, IVF, miskramen en een stilgeboren kindje. Ben dus erg benieuwd hoe dat voor ons gaat zijn. Veel jonge kinderen en baby's in de omgeving wat ik vooral lastig vind, daar ik er al een paar jaar klaar voor was maar mijn partner niet. Gelukkig nu wel een is hij erg enthousiast
Bellex schreef:...zonder proberen direct zwanger zijn, of veel moeilijkheden ondervinden, IVF, miskramen en een stilgeboren kindje. Ben dus erg benieuwd hoe dat voor ons gaat zijn. Veel jonge kinderen en baby's in de omgeving wat ik vooral lastig vind...
Angela_ schreef:Gefeliciteerd Bhodi, ik hoop dat hij blijft plakken!
Ik ben helaas ongesteld geworden, flink balen maar ik ben blij dat mijn cyclus weer normaal is na de miskraam. Geen gek tussentijds bloedverlies, exact dezelfde luteale fase als voorheen dus ergens ben ik wel tevreden. En met een keer sex en allebei flink ziek zijn had ik ook niet anders verwacht, maar ben toch teleurgesteld.