Booster vaccinatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:59

ikkeniet schreef:
Heb vrijdagmiddag de booster gekregen. Eerste 2 waren met Astra Tenenkaas.
De booster weet ik eigenlijk niet, ben ik vergeten te vragen.
Gisteren de hele dag geen energie gehad, en erg veel geslapen.
Vandaag nergens geen last meer van.

Als het goed is heb je een brief/kaart mee gekregen waarop staat welke je gehad hebt? Bij mij zit er een grote moderna sticker op, kan niet missen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:10

Het staat ook in de CoronaCheck-app (als je die hebt).

Nu heb ik vanmorgen mijn nieuwe vaccinatie toegevoegd (simpel inloggen met DigiD). Hij stond daar toen netjes als derde datum vermeld, maar als ik nu de app open kan ik die nieuwste nergens meer vinden. Had ik iets moeten opslaan of aanvinken of zou ik weer uit het systeem zijn gegooid? :=

Anoniem

Re: Booster vaccinatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:16

Dank voor jullie info/hulp over narcose en de prik. Ik bel morgen nog wel even, maar zo te lezen zal het vast geen probleem zijn.

Geen idee, Karin!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:32

Karin schreef:

Nu heb ik vanmorgen mijn nieuwe vaccinatie toegevoegd (simpel inloggen met DigiD). Hij stond daar toen netjes als derde datum vermeld, maar als ik nu de app open kan ik die nieuwste nergens meer vinden. Had ik iets moeten opslaan of aanvinken of zou ik weer uit het systeem zijn gegooid? :=

Als hij er vanzelf in komt, ik heb elke prik die ik tot nu toe gehad heb er zelf in moeten zetten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:33

Ik heb deze er dus ook zelf in moeten zetten, maar nu kan ik hem niet meer terugvinden.

Hij stond er echt, ik heb de details kunnen bekijken, maar misschien dus de app afgesloten zonder iets op te slaan. Ik probeer het vanavond nog wel een keer.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 16:12

Karin schreef:

Staat de derde datum ook niet bij het internationale vaccinatiebewijs? Dat is bij mij namelijk de enige plek waar alledrie de data staan.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:01

Karin schreef:
Ik heb deze er dus ook zelf in moeten zetten, maar nu kan ik hem niet meer terugvinden.

Hij stond er echt, ik heb de details kunnen bekijken, maar misschien dus de app afgesloten zonder iets op te slaan. Ik probeer het vanavond nog wel een keer.

Eenmaal opgehaald staat het er in. Je hoeft het dan niet op te slaan.

Bij Nederland staat er bij mij vaccinatiebewijs (3 dosis) en als ik kijk op internationaal staan daar idd de vaccinatiedata bij.
Bij internationaal heb ik ook 3 QR-codes. Dosis 1/2, 2/2 en 3/3.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:30

Vayo schreef:
Karin schreef:

Eenmaal opgehaald staat het er in. Je hoeft het dan niet op te slaan.

Bij Nederland staat er bij mij vaccinatiebewijs (3 dosis) en als ik kijk op internationaal staan daar idd de vaccinatiedata bij.
Bij internationaal heb ik ook 3 QR-codes. Dosis 1/2, 2/2 en 3/3.

Vreemd hoor, bij mijn moeder die vandaag geprikt is, kan ik hem helemaal nergens terugvinden. Als ik hem wil toevoegen krijg ik alleen de prikken die al eerder gezet zijn..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:34

Ik heb de app er maar even af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nu staat er bij Nederland 3 doses en bij Internationaal de drie data. Fijn +:)+

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:35

Justme_Lisaa schreef:
Vreemd hoor, bij mijn moeder die vandaag geprikt is, kan ik hem helemaal nergens terugvinden. Als ik hem wil toevoegen krijg ik alleen de prikken die al eerder gezet zijn..

Morgen nog eens proberen? Vandaag kan net te vroeg zijn voor het systeem.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:49

Karin schreef:
Ik heb de app er maar even af gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Nu staat er bij Nederland 3 doses en bij Internationaal de drie data. Fijn +:)+

Bij mij ook maar kunnen ze nu ook zien of je een booster heb gehad of een volledige 3e prik?

Of zou dat niets uit maken aangezien sommige landen de booster prik willen zien.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 17:58

Karin schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Morgen nog eens proberen? Vandaag kan net te vroeg zijn voor het systeem.

Je hebt misschien gelijk, ik ben ook wat ongeduldig. Ben altijd maar blij als het goed erin staat haha :o

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:00

Zo op mijn werk is iedereen geprikt. Ging lekker vlot, echt goede prikker ook.

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:41

Mijn man is vanmiddag geweest, heeft moderna gehad…

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 19:41

Ik heb een Phizer spierbal :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:09

Ik heb om 16.30 een afspraak gemaakt (1997) en ben overmorgen al aan de beurt :D kon eigenlijk ook morgen maar moest werken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:24

sureido schreef:
Ik heb om 16.30 een afspraak gemaakt (1997) en ben overmorgen al aan de beurt :D kon eigenlijk ook morgen maar moest werken.

Soms snap ik niks van de planning :') Ik ben van 1997 en zorgmedewerker en kan pas de 8ste heen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:26

Nou inderdaad hier van 92 en kan de 17e pas :P

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:27

Hebben jullie meerdere postcodes geprobeerd? Toen ik het deed was Utrecht eigenlijk de enige plek waar het echt snel kon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:30

Hier in het noordoosten heb je niet op elke hoek een priklocatie zitten :)

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:34

Hier mag ik m’n booster kaan afzeggen, vanavond 2 positieve zelftesten gehad -O-

Edit: natuurlijk staat voor morgenochtend de sneltest al gepland, ga geen onnodige risico’s lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:36

Zebrastreep schreef:
sureido schreef:

Soms snap ik niks van de planning :') Ik ben van 1997 en zorgmedewerker en kan pas de 8ste heen :')

Echt he, ik over 2 weken, vorige week afspraak gemaakt. Was ik met oud en nieuw bij vrienden, allemaal deze week al aan de beurt en later afspraak gemaakt :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:40

Kan zijn omdat hier maar 1 vaccinatielocatie is in de omgeving dat ik wat langer moet wachten. Kon nog naar groningen maar door wegwerkzaamheden is het zo'n bende in Groningen momenteel.

Assen is maar 7 min voor mij rijden dus keuze snel gemaakt.

Heb voor deze week mijn werk geweigerd uit te voeren omdat ze mensen die eigenlijk in quarantaine horen laten doorwerken. Prima dat ze dat doen maar ik wil het risico niet lopen nu ik zo dicht bij mijn booster ben. Later kwam er wel begrip maar heb er even flink voor moeten knokken.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:42

Zebrastreep schreef:
sureido schreef:

In Tilburg en rond Eindhoven geprobeerd, kan overmorgen terecht in Helmond. Tilburg was donderdag eerste optie, Eindhoven volgens mij ook ongeveer.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:43

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er mensen zijn met klachten n.a.v. de booster.. ik zie er eerlijk gezegd wel tegenop, vorige keren ook behoorlijk last gehad van mijn arm. Mag over 1.5 week.