Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik ook!
Ik durf het ook niet aan vanwege mijn niet werkende immuunsysteem.
Dat is mijn reden.
IMJ schreef:Crypto schreef:Ik ben niet gevaccineerd niet omdat ik niet wil maar omdat ik het niet aandurf met mijn gezondheid issues
Mijn zoon heeft zich wel laten vaccineren en heeft geen hinder ervaren op n wat stijve arm na
Ik weet natuurlijk niet wat jouw issues zijn.. maar juist bij problemen met de gezondheid is een vaccin over het algemeen minder belastend dan het doormaken van de ziekte zelf..
Ibbel schreef:Niemand hoeft zich te verantwoorden. Maar het zou een heleboel schelen als mensen die om medische redenen denken niet kunnen vaccineren dat ook bespreken met hun arts en pas besluiten niet te vaccineren op het moment dat hun behandelend arts dat afraadt.
En áls je het dan op bokt meldt (en van mij hoeft niemand dat) dat is het wel zo eenduidig en duidelijk als je dan gewoon zegt: mijn arts raadt het af.
Anna79 schreef:Jij neemt aan dat ze dat niet doen, maar weer je dat zeker? Dat iedereen ondervraagd wordt, zodra ze niet gevaccineerd zijn ook als ze zeggen dat dat met medische reden is daar stoor ik mij aan. Waarom die mensen niet gewoon hun keuze laten maken. Ze hebben er vast goed over nagedacht.
Ibbel schreef:Als het besloten is, duidelijk werk (vergadering dus meestal), mag dat officieel niet. Maar zodra er ook eten en drinken bij te pas komt, lunch tussen de rest van de bezoekers bijv, tja, dan zit je dus wel weer aan QR vast.
Dit zijn van die dingen waar gewoon niet over nagedacht is, net als sportaccomodaties. Moet je door de kantine om te sporten, QR. Zit het apart, dan niet.
bigone schreef:Anna, er zijn ook mensen die een keer een reactie kregen op het eten van een aardbei, ook die zeggen nee want ik ben allergisch. Het gaat erom dat je met serieuze aandoeningen in overleg met je arts gaat. Dat doen de meesten niet, ze nemen aan dat ze niet kunnen vaccineren. En dat is jammer.
trustHim schreef:bigone schreef:Anna, er zijn ook mensen die een keer een reactie kregen op het eten van een aardbei, ook die zeggen nee want ik ben allergisch. Het gaat erom dat je met serieuze aandoeningen in overleg met je arts gaat. Dat doen de meesten niet, ze nemen aan dat ze niet kunnen vaccineren. En dat is jammer.
En wat als je artsen verschillende dingen zeggen, wie ga je dan geloven? Tegen mijn man zegt zijn ene arts niet doen, de andere zegt dat het waarschijnlijk geen kwaad kan. Mijn man heeft een spierziekte, zijn broertje met dezelfde ziekte heeft wel geprikt en die is behoorlijk in kracht achteruit gegaan. Mijn man wil en durft daardoor niet te laten enten, maar ondertussen is het psychisch behoorlijk zwaar en klote hoe er naar niet gevaccineerde gereageerd wordt en over gesproken wordt. Gisteren zei hij tegen mij dat als er een plicht komt hier, dat het leven voor hem dan niet meer hoeft.
gohya schreef:Mijn immumsysteem valt geen eens kankercellen aan,zelfs niet met behulp van immunotherapie van 3 maanden. Als een arts zou zeggen dat het wel kan? zelfs dan neem ik de gok nog niet.Er is weinig bekend over dit gemuteerde corona virus,nog te weinig. Ook heb ik chronisch Lyme,dat óók je immuumsysteem plat legt.
Chronische zeer zeldzame kanker én chronische Lyme,daar is nog geen onderzoek naar gedaan w.b.t. het vaccineren.Nog helemaal niks over gelezen.
gohya schreef:Mijn immumsysteem valt geen eens kankercellen aan,zelfs niet met behulp van immunotherapie van 3 maanden. Als een arts zou zeggen dat het wel kan? zelfs dan neem ik de gok nog niet.Er is weinig bekend over dit gemuteerde corona virus,nog te weinig. Ook heb ik chronisch Lyme,dat óók je immuumsysteem plat legt.
Chronische zeer zeldzame kanker én chronische Lyme,daar is nog geen onderzoek naar gedaan w.b.t. het vaccineren.Nog helemaal niks over gelezen.
gohya schreef:@Electra63 ze heeft er ook chronische Lyme bij?